וזאת תמונה מאתמול, יצא קצת מתושתש..

מצב
הנושא נעול.
המכשול העיקרי שעדיין נשאר..

סקירה של מחלף חולון-קיבוץ גלויות
כפי ששנינו הבטחנו לפני כחודשיים, היום בעלות השחר נפגשנו דניאל בוכמן ואנוכי במחלף קיבוץ גלויות על מנת לסקור את פרוייקט הרחבת נתיבי איילון והכנת רצועה לרכבת. מיעוט כלי הרכב נותן הזדמנות לתעד דברים ממקומות שלא זוכים לביקור המצלמה ביום רגיל. כמו כן, זה נותן לי אפשרות להראות לפורום דרכים בבריטניה מה זה יום כיפור בארץ! להפתעתי יש לי זמן מחשב מכיוון שמורן עסוקה בלצפות בסרט עם חמתי (,,הגשרים של מחוז מדיסון" למי שתוהה). לפיכך מהר עשיתי הקטנה וחידוד. אני ממתין שדניאל גם ,,ירביץ אותה" עם התמונות שלו, כי נראה לי שיש לו מבחר לא קטן של תמונות מזוויות שונות ומשונות. טוב, נתחיל...
המכשול העיקרי שעדיין נשאר..
זהו בית הביל"וים, שכנראה יאלצו לעשות מנהרה תחתיו כדי לפנות מקום לרצועת הרכבת.. (למרות שהבנין הוא חורבה, כנראה שהאדמה שעלו הוא נמצא שייכת למישהו שלא רוצה לוותר עליה.. (התמונה מאתר נתיבי איילון).
 

wantok

New member
אני דוקא שמעתי שמתכוונים לשמר

המכשול העיקרי שעדיין נשאר..
זהו בית הביל"וים, שכנראה יאלצו לעשות מנהרה תחתיו כדי לפנות מקום לרצועת הרכבת.. (למרות שהבנין הוא חורבה, כנראה שהאדמה שעלו הוא נמצא שייכת למישהו שלא רוצה לוותר עליה.. (התמונה מאתר נתיבי איילון).
אני דוקא שמעתי שמתכוונים לשמר
את הבניין ההיסטורי. לא סגור על זה ב- 100%.
 
זה רק מחזק את מה שאמרתי מקודם..

אני דוקא שמעתי שמתכוונים לשמר
את הבניין ההיסטורי. לא סגור על זה ב- 100%.
זה רק מחזק את מה שאמרתי מקודם..
הנתיבים לכיון דרום "יורדו" למנהרה מתחת לבנין, ובמקומם יתפנה מקום לרצועת הרכבת..
 

talitalitali

New member
עוד "מורשת" של התכנון הגאוני

זה רק מחזק את מה שאמרתי מקודם..
הנתיבים לכיון דרום "יורדו" למנהרה מתחת לבנין, ובמקומם יתפנה מקום לרצועת הרכבת..
עוד "מורשת" של התכנון הגאוני
את זה היו אמורים לעשות בסוף שנות השמונים. עכשיו נזכרו ובינתיים גוררים רגליים, מחכים לתקציב, למלחמה הבאה, למשיח...
 

משה9

New member
למה אי אפשר פשוט להסיט הכל דרומה

המכשול העיקרי שעדיין נשאר..
זהו בית הביל"וים, שכנראה יאלצו לעשות מנהרה תחתיו כדי לפנות מקום לרצועת הרכבת.. (למרות שהבנין הוא חורבה, כנראה שהאדמה שעלו הוא נמצא שייכת למישהו שלא רוצה לוותר עליה.. (התמונה מאתר נתיבי איילון).
למה אי אפשר פשוט להסיט הכל דרומה
וכך לא לפגוע בבית הבילויים? שאלה נוספת : עם כל מה שעובדים על מחלף חיל השיריון, ימצאו דרך ליצור כניסה יותר טובה לאיילון מהשני נתיבים שמייד הופכים לאחד, דבר שמפוקק את איילון מוולפסון צפונה כבר בעשרה לשבע בבוקר? זה ממש הפקק הראשון של הבוקר בגלל שההשתלבות גרועה. חייבים להוסיף עוד נתיב עד השלום.
 
המשך התמונות, מאוחר יותר..

סקירה של מחלף חולון-קיבוץ גלויות
כפי ששנינו הבטחנו לפני כחודשיים, היום בעלות השחר נפגשנו דניאל בוכמן ואנוכי במחלף קיבוץ גלויות על מנת לסקור את פרוייקט הרחבת נתיבי איילון והכנת רצועה לרכבת. מיעוט כלי הרכב נותן הזדמנות לתעד דברים ממקומות שלא זוכים לביקור המצלמה ביום רגיל. כמו כן, זה נותן לי אפשרות להראות לפורום דרכים בבריטניה מה זה יום כיפור בארץ! להפתעתי יש לי זמן מחשב מכיוון שמורן עסוקה בלצפות בסרט עם חמתי (,,הגשרים של מחוז מדיסון" למי שתוהה). לפיכך מהר עשיתי הקטנה וחידוד. אני ממתין שדניאל גם ,,ירביץ אותה" עם התמונות שלו, כי נראה לי שיש לו מבחר לא קטן של תמונות מזוויות שונות ומשונות. טוב, נתחיל...
המשך התמונות, מאוחר יותר..
(רציפי תחנת וולפסון, והתוואי ממנה עד לתחנת יוספטל, ותחנת יוספטל עצמה).
 

אוהד11

New member
../images/Emo51.gif

המשך התמונות, מאוחר יותר..
(רציפי תחנת וולפסון, והתוואי ממנה עד לתחנת יוספטל, ותחנת יוספטל עצמה).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה