וידוי: הפרצוף האמיתי שלי

shorty99

New member
וידוי: הפרצוף האמיתי שלי

חייבת להוציא את זה ממני לפני שזה יהרוס אותי מבפנים כולם חושבים שאני כזה בן אדם טוב ומוצלח אני חרא של בן אדם יש לי את כל ההזדמנויות בעולם ואני הורסת הכל לומדת וחיה על חשבון ההורים... "לומדת"... אפילו שזה מקצוע שממש מעניין אותי לא מצליחה לדחוף את עצמי לשבת ללמוד במקום זה רק ישנה/ אוכלת/מבלה ואז משקרת כדי לצאת מהצרות מרוב שרוצה להיות הכל בסוף אני כלום כל הזמן מסיבות ושתיה הולכת וגוברת בילויים טיולים ומשחקים וכשאני בחרדה ממה שאני עושה לעצמי... פשוט תוקעת אוכל במקום להתמודד... וכדורים נגד דכאון כדי לשרוד... באופן עקרוני ממש נגד בגידות אבל שוכבת לאחרונה עם גבר שיש לו בת זוג, אמנם היא חיה במדינה אחרת, ועדיין... אמנם זה הוא שיזם את זה, ולא פיתיתי, למרות שרציתי, ועדיין... בעקרון ממש נגד סמים קשים, אבל לא מזמן כמו כלום התפתיתי לקוק (לא עשה לי כלום...) בעקרון תמיד מרצה לאנשים כמה חשוב סקס בטוח אבל בשנתיים האחרונות לא פעם ולא פעמיים וויתרתי על הקונדום (אף פעם לא ביוזמתי... אבל פשוט וויתרתי... לא תירוץ) ועוד עם גברים שבקושי מכירה כן... גם נכנסתי להריון, נשברתי, ועשיתי הפלה. ובכל זאת לא למדתי. ושיקרתי. ושיקרתי. ושיקרתי. ומה שאני הכי שונאת זה שאנשים חושבים שאני כזה בן אדם ערכי ונפלא וחכם ומוצלח לפעמים לא מסוגלת אפילו לקום מהמיטה במשך ימים, לא מצחצחת שיניים אני מגעילה את עצמי.
 

MORGINSTERN

New member
הודעה בטעות זה כישלון

בניתוח נכון של המציאות. אין באמת טעויות בטבע - זו מסקנה דידוקטיבית הנגזרת ממחקר בתחומן של מגוון דסצפלינות ואני יכול לפרט, אבל אחסוך מכם. שנאה עצמית - זו תסמונת הנכפת כתוצאה מבורות של מי שמכיר בכך שהוא לא בסדר או משהו כזה. כרגע לא קיים ידע לגבי המקור המדויק של תסמונת השנאה העצמית אבל יש תחושה שהמדע קרוב למקום הזה. אפשר לפתור דברים כאלה באמצעות שיוחות עם אדם המתאים לכך, ולצערי אני לא מכיר הרבה כאלה. טיפ שאני כן יכול לתת הוא שניסיון בניתוח אובייקטיבי של "הבעיה האישית" מקל על ההתמודדות איתה.
 

א2008

New member
כנסי-

חמש דקות לפני שתיים בלילה--אני משוטט בפורומים......לא ציינת בת כמה ומה מוביל אותך לצורת המחשבה האובדנית הזו שלך--נשמע קצת ילדותי --ומה שהכי גרוע הוא שאת מודעת למה שאת עושה לעצמך....אם לא הייתי מודעת לתוצאות עתידיות היה לך אז לפחות תרוץ טוב.......למרות הכל יום אחד את תיכנסי לאמביציה ותנסי לתקן --אבל במצב הנוכחי זה בטח יתחיל מאוחר מדי.......עושה לעצמך נזק כזה גדול--שאפילו השונאים הכי גדולים שלך לא מסוגלים להגיע לכזו רמה.......חיה על חשבון ההורים--זה גורם לי קצת לחשוב....את יודעת בזמנים כאלה אם אין גיבוי שנקרא בדרך כלל הורים המצב נהיה חמור........אבל מעניין אם איי פעם הם חשבו מה את עושה עם הסייוע שהם נותנים לך???- נפגשת עם גבר נשוי? בחירה שלו --לא שלך......אחרת זו היתה יכולה להיות מישהיא אחרת....האובג'קטיב שלו מאוד ברור....נשמע שאת מנסה להמשיך לחיות את העבר ללא הדאגות והצרות כהווה......עם כל המסיבות ושאר הדברים שאת מציינת כנוגדים את העקרונות שלך אבל מעוררים עניין אצלך......את לא נשמעת לי כמו בן אדם מוצלח- כי נתונים עובדתיים שציינת לא מוכיחים על הצלחה-- נחמד - כל אחד יכול להיות.......השאלה היא באיזה אופן.......ממש לא היה נעים להיות במקום ההורים שלך......סורי.....
 

shorty99

New member
למה ה"סורי" בסוף?

"סורי" בסוף זה כמו סוג תירוץ או התנצלות. אתה מצטער על מה שאתה אומר? זה לא גבר נשוי ואפילו לא קרוב לנשוי, אז אל תניח הנחות קצת ילדותי? וואלה לא יודעת. אולי קצת רציתי סטירה בפרצוף אבל הדרך שלך לא מדברת אלי. אני רוב החיים שלי מתנדבת ומצטיינת וכד'. ורק עכשיו זמנית חיה על חשבונם בשביל שנה של לימודים, ובעבר בדר"כ כילכלתי את עצמי, אפילו שיכולתי בקלות לחיות בנוחות כי הייתה להם האפשרות לעזור בלי בעיה. בכל מקרה, אני מניחה שאני מנסה להבין ולעצור מסלול של הרס עצמי. ולא, לא כל אחד יכול להיות נחמד. פגשתי הרבה אנשים "לא נחמדים" בחיים שלי. ואני לא אובדנית, פשוט במקום רע. יש הבדל. מה שלא ברור לי זה אם אתה פשוט רוצה להכנס בי כי יש לי קצת תחושה שזה בקטע של לרדת על אדם כשהוא גם ככה במקום נמוך. ולא אמרתי שאני מוצלחת, אמרתי שכולם חושבים שאני כזו, וזה חלק מהסיוט, הלחץ הזה. מתנצלת (בכנות) אם יצאתי תוקפנית, כמו שאתה רואה אני לא הכי טובה עם ביקורת. שזה חלק מהסיבה שקשה לי להתמודד עם הלחץ הזה של מה כולם חושבים עלי.
 

א2008

New member
לעולם לא!

מנסה לרדת על מישהו גם אם הוא במקום נמוך ככה פשוט היה נשמע לי כאילו זו היתה דרך הקבע של חייך ולא מצב זמני כפי שאת מתארת......הסורי היה על זה שאני נכנס......קצת.. לא חשוב מה חושבים עלייך--זה מיותר......
 
למעלה