ויכוח משפחתי קשה על תפוח אדמה

ויכוח משפחתי קשה על תפוח אדמה ../images/Emo13.gif

יש לי כמה ויכוחים עם אישתי היקרה ואולי תצליחו לחרוץ גורלות רציתי לדעת כמה דברים על תפוח אדמה: 1.האם הוא באמת בריא ומזין? 2. האם סגולותיו נשארות גם לאחר האפיה? 3. והאם הוא משמין? תודה מראש.... אבי ויסמין (לנצח?) *ותודה לחבריי פורום "דיאטות ואורח חיים בריא" שהביאוני עד הלום...
 

אלי ו.

New member
בעיה של שפה

אתה משתמש במושגים בעייתיים כמו "בריא","מזין","משמין". אי אפשר לקחת רכיב תזונה אחד ולהשתמש במושגים האלה כלפיו. אם תאכל רק תפו"א אחד בלבד ביום ושום דבר אחר, מן הסתם תרזה. אם תאכל 20 ק"ג תפו"א ביום, מן הסתם יהיה לך כאב בטן. תוכל לקרוא קצת על תפו"א בקישור המצורף http://www.gamnon.net/AG-NewHerbal/Herbs22-Tav/Heb-Spices-Tav-Potatoes.htm"
 

Pommi

New member
אין סיבה להימנע ממנו, כל עוד הוא מותאם

לצריכה הקלורית בתפריט...
 

class11

New member
תפוח אדמה לא דבר כל כך טוב

אני אסביר לך מדוע. עפי שאתה יודע לכל פחממה יש את הערך הגליקמי שלה,ככל השערך נמוך יותר קח יש לנו תחושת שובע ארוכה יותר,לעומת זאת ככל שהערך הגליקמי גבוה יותר כך תחושת השובע מתפוגגת לה במהירות. אני אדגים זאת בדברי מזון,בוא נקח את האורז הבסמטי,אורז בעל ערך גליקמי נמוך ,ולידו נניח את התפוח האדמה . נתן לבנאדם א' לאכול מן האורז ולבנאדם ב' לאכול מן התפוח אדמה. כעבור שעה-בנאדם א' שבע ,ולעומתו בנאדם ב' כבר רעב .. מקווה שהבנת את הסוגייה הזאת ,המשך יום טוב.
 
למעלה