וינונה ריידר- גנבת וונדליסטית

d@r121

New member
וינונה ריידר- גנבת וונדליסטית../images/Emo67.gif

ככה לפחות החליט בית המושבעים של לוס אנג´לס כזכור וינונה נתפסה גונבת סחורה בשווי 5000 דולאר מחנות היוקרה ``סאקס פיפת` אווניו`` בין האביזרים שוינונה שדדה היו כובעים, בגדים ואביזרי אופנה. גברת ריידר כי אינה אשמה וסירבה להעיד. לטענת פרקליטיה השחקנית היתה קורבן למזימה של החנות להפליל אותה. פסק הדין הועבר בשידור חי ברשתות הטלוויזיה בארה"ב, לאור ההתעניינות הרבה בפרשה. וינונה יכולה להתנחם בעובדה שהיא זוכתה מאשמת "פריצה" (או שמה התכוונו פרוצה
) פסק דינה אגב יינתן ב-6 בדצמבר. נחכה ונראה...
 

jerri

New member
../images/Emo124.gif תשוחרר וינונה!! תכלא לואיס!

אני קורא בזאת לכולם לשרשר את הסכמתם לעצומה זאת הקוראת להחלפתה של וינונה ריידר (המעצבנת בפני עצמה) בשחקנית הפי אלף יותר מעצבנת ג´ולייט לואיס. סבורני שהדמיון הפיזי בינהן יגרום להחלפה לחמוק מעיני השומרים וכך נצליח להרחיק את לואיס ממסכינו ויפה שעה אחת קודם.
 

ליאן.

New member
נמצאה אשמה.. אוקיי.... אבל..

עדיין נותרו הרבה שאלות לא ברורות.. מה לעזאזל קרה שם ?! הבחורה הזאת צריכה לגנוב מחנויות ?! אולי נארגן עבורה מגבית? למי יש גוצ´י משומש?
 

ליאן.

New member
ועוד משהו..

למה לא יכלו להתפשר מחוץ לכותלי בית המשפט?? זו עברה ראשונה שלה? הם יכלו לסכם איתה על פיצוי הולם לחנות עצמה (פירסום חינם הם כבר קיבלו), להתחייב לעבודות שירות ולשלם קנס.
 

d@r121

New member
פשוט מאוד...

זה כמו שהיום יתפסו את שלמה ארצי גונב מחנות דיסקים למשל... יהיה סביב זה רעש וצלצולים הוא קיבל זימון למשפט וכו´.. עכשיו למה אי אפשר לסגור על זה בדלתיים סגורות..? כי כמה פעמיים תוכלי לתבוע את שלמה ארצי בחייך זה לא עניין של קנסות זה עניין של כבוד יוקרה ותהילה אותו עו"ד שאם יפיל את וינונה הוא יסתובב עם חזה נפוח וישוויץ בעובדה שהנה הוא העו"ד שחי בשכונת מצוקה הגיע עד לרמה כזו שהוא הצליח להפיל את וינונה ריידר...
 

ליאן.

New member
שלמה ארצי לא יעורר שמינית

מהמהומה שעוררה וינונה... ועדיין - למה ששלמה ארצי ירצה לגנוב מחנות דיסקים? זה לא הגיוני.. כפי שלא הגיוני שוינונה תגנוב סחורה ב 5 אלף דולר כשעל כל סרט בו היא משתתפת היא מרויחה טיפונת יותר ממה שמרוויח שלמה ארצי על כל דיסק שהוא מוציא..
למישהו יש השערות איזה שד נכנס בה? ייתכן שזו היתה סתם התערבות או שהיא בכללה נכנסה למשבר גיל ה 30 + ?? ואולי בעצם הסמים הם אלה שמטשטשים אותה? הסוגייה מטרידה קשות את מנוחתי.. למי יש מענה?
 

d@r121

New member
יכול להיות שבגלל מצב הקשה בהוליווד

היא החליטה להגר לישראל כדי לעבוד כמאבטחת באיזה קניון גדול ולכן היא בדקה את המוח של המאבטחים ולראות איך הם עובדים כדי שהיא תתפוס מחבלים בזמן אמת
 

jerri

New member
וינונה טוענת שזה היה תרגיל במשחק

לכבוד תפקיד חדש אליו היא מתכוננת, ושזו היתה בקשה מהבמאי שלה להכנס לדמות. חבל רק שהבמאי שלה לא מודע לזה.
 
למעלה