וכל האפרוחים האלה כשיהיו בני 20

וכל האפרוחים האלה כשיהיו בני 20

ייכנסו לפורום " הורים מבוגרים לילדים צעירים"
 
או לפורום "חמותי ואני"

לפעמים, בעוונותי אני מסתכלת על פורומים של צעירים מאד לא מחמיא מה שהם חושבים עלינו ההורים, ולא משנה עם צעירים או זקנים לדעתי בעיני נערים בני 20, גם הורים בני 50 נראים זקנים מאד... בכל אופן ככה אני זוכרת את עצמי. כשהכרתי את חמותי היא היתה צעירה מגילי היום והיא נראתה (והתנהגה) מה זה זקנה, ועכשו כשאני חושבת שאני בגילה... אני טוב נו- מתחלחלת
 
בני הגדול הוא בן 19

והוא תמיד אומר שאני אמא "מגניבה" כי אני צעירה ברוחי וגם החברים שלו תמיד באים ואוהבים לשבת ולדבר. הוא גם תמיד מחמיא לי ולא מתבייש ליד החברים לחבק ולנשק ולצעוק "אמא אני חולה עלייך" זה כיף אמיתי.
 

טילי2

New member
הורים 50+ והוריםי 60+ מה ההבדל?

בעיני הילדים הם זקנים באותה מידה. החששות הם אצלינו בלב. הבעיה היא שאנחנו רואים איזה מחלות נפלו על הורינו ומבינים שאנחנו לא חסינים.
 
ההפרש בין הורי ןחמי וחמותי

בגיל הוא לא גדול משהו כמו חמש שנים מנטלית פיזית בריאותית אנחנו מדברים על פער של 20 שנה ויותר מנטלית חמי וחמותי זקנים והם ככה מהיום בו הכרתי אותם זה טוב לי כי ככה הם לא נכנסים לי לחיים
 
עבורי הגיל הוא משהו שרשום בת"ז

הרבה יותר חשוב איך מרגישים ואיך אנחנו מתנהלים בחיינו. תמיד אחרים יראו אותנו באותה צורה בה אנחנו מציגים את עצמנו. גם לי יש חברות בגילי שכבר 20 שנה הן זקנות. זה עניין של אופי של רצון ושל אופטימיות.
 
למעלה