ומה דעתכם על החומר הזה?

מדובר במודל

מתמטי המבוסס על שיווי משקל נש המודגם באמצעות גרפים ומבוא בצורת מאמר, החושף את התרמית הגדולה מכולן. אם תגלו מה היא, (זה לא יהיה מסובך) אשמח לדון אתכם על כך. אני שותף לבניית המודל הזה ולכתיבת המאמר כמובן.
 
תסכם בצורה תמציתית

מה אתה מנסה לטעון פחות או יותר. אנחנו עובדים ואין לנו זמן וחשק לקרוא כל חומר מחבת"י מצוי -). החיים קצרים מדי בשביל זה -).
 
אין מנוס לצערי מלקרא את הכל

מאחר שמדובר בשמהו לא שגרתי, ואפילו לא קרוב לשום דבר מוכר. המחקר שמובא כאן בצורת מאמר מדגים את התפלגות הדעות הבסיסית באוכלוסיה, ומצביע על הגורמים הבסיסיים שמובילים את כל בני האדם לקבל את כל ההחלטות שהם מקבלים. המאמר הוא מדעי ולא מחב"תי, ובכלל לא מהעולם הזה של שידול לדרך זו או אחרת.
 
בכי לצצם את המאמץ

אפשר לקרוא רק את הפרקים 26,27,28,34,43,53,55,15,16 בסדר כמו שהוא מוצג (להתחיל ב26 ולסיים ב16) וזה יתן תמונה ברורה לגבי מה שכתוב שם בכלל.
 

rachel437

New member
קראתי את פרק 20

חז"ל גם טעו וחשבו שחיה יכולה להיוצר מחומר שאין בו חיים ולכן טעו ופסקו כי מותר להרוג כינה בשבת, מפני שהיא נוצרת מהעיפוש. מה עניין המאמר לפורום ? מוזר מאוד שאתה לא מציג את מאמרך בפורום הזה.
 
לי זה נשמע

כמו ערכים, (כשהכוונה כמובן לערכים חרדיים), הידברות (כשהכוונה כמובן שהצד החרדי מדבר והחילוני מקשיב מקשיב) זה נשמע לי כמו שאלה תמימה של מחב"ת, אז איך נברא העולם? אהה תפסתי אתכם, מי מאמין באבולוציה היום? בשום אוניברסיטה בעולם לא מלמדים אבולוציה חוץ מישראל, עכשיו אתם כבר מבינים למה האפשרות היחידה היא רק מה שכתוב בספר בראשית? למה את חושב שאבולוציה אמורה לעניין אותנו? לא כולנו מדענים.
 
למעלה