ועוד בעניני יומולדת....

r i p l y

New member
ועוד בעניני יומולדת....../images/Emo28.gif../images/Emo28.gif

יומולדתי קרב ממשמש ובא..
והנה אחותי הכינה לי הפתעה..! היא בהיריון מתקדם.. התינוקת(שתהיי חמודה מקסימה וחכמה... ללא ספק כי הגנים המשפחתיים כידוע...) >>תיוולד בסביבות חודש אוגוסט.(החודש בו נולדתי..) אבוי לי !!! מה יקרה אם היא תגנוב לי את היומולדת??? מה לעשות?? אני בדילמות לא ישנה יומם וליל... ולא יודעת איך לעכל את הבשורה?? עצות יתקבלו בברכה.
 
אל נא יחמץ ליבך

שכן אם באוגוסט נולדת, בתקווה בחלקו הראשון, את מזל אריה, כך ששום דבר לא יכול העיב על נוכחותך ועל אישיותך. שנית, ולפני שאשכח, אנא הזכירי לנו מספר ימים לפני יום ההולדת, על מנת שניערך נפשית, פיזית וגלובאלית. ושלישית, אמרי לאחותך החל מעכשיו, ללכת הרבה ברגל, לקפוץ, (אומרים שלעשות סקס מזרז לידה, וזה כמובן תלוי בה, בחשקה, ובבעלה), או בקיצור, שתעשה ככל שביכולתה על מנת להקדים את הלידה המצופה. ורביעית - אם באמת יבגוד בך מזלך, והתינוקת החדשה תוולד בתאריך סמוך ליום הולדת, ייתכן וזו לטובה. כך כל משפחתך תזכור לעד שבה בעת שאחותך כרעה ללדת, צרחה ויללה, את חגגת את יום הולדתך (ה???), ולעד תהיו מחוברות זו לזו. כל אימת שהורייך/בני משפחתך ייאלצו לקנות מתנה לילדה שתגדל עם השנים, לעד באותה קניה הם יזכרו שגם לך מגיעה מתנה, וכך תהיי מובטחת מתנה לאותה השנה. (ומאז ששרלוטה הצטרפה לפורומנו, אני לא מצליחה להפטר מהצורך לחרוז...)
 

שרוניק

New member
מתי יש לך יומולדת?

גם לי יש בעו חודש? עכשיו יש לנו בעיה: אם יצא לנו באותו יום, בכלל הלך עלינו...
 

jahnon

New member
i have a dream

או רעיון לפחות. למה לא לעשות רשימת ימי הולדת (ללא שנים ללחוצים וללחוצות שבינינו) השאיפה תהיה שבכל יום יהיה יומהולדת. אנשים שנולדו באותו יום יפוטרו לאלתר על ביזבוז יום ההולדת שלהם (מה לעשות אנחנו צריכים אחד ליום ולא שניים או שלושה או שבעים). אני קורא לאנשים להתפקד. אני אתחיל 26.9
 

דנה2909

New member
יוו, אתה ממש קרוב אלי

29.9 - אחוות המאזניים.. יש לי כבר רשימת מתנות ליומולדת...
 

גיריתי

New member
../images/Emo49.gifאז למה לא סיפרת???

אפי היקרה, בשעה טובה הצלחתי להתחבר לאתר המדובר ולאחל לך יומולדת שמח כדבעי. הנך בת מזל סרטן, האהוב עלי מכל המזלות המחליאים. מצפה בכליון להתכתבות עימך, שותפך למקצוע העתיק ביותר (רוצח שכיר כמובן ראה רמז בשמי)
 
מה לא סיפרתי????

שאחזור ואפרט את הקמפיין שרץ פה עוד שבועיים לפני היומולדת האמיתי? אנא דפדף כעמוד אחורה,ותראה את ערימת הלולולו שהיתה ביום המדובר. כמובן שזה מה שמצפה לך, אך אנו מצפים במקביל לקמפיין עמוס סיסמאות והבטחות- עד ליום המיוחד !!! והערה לכולם: התאריכים נרשמים והם יועלו מהאוב טרום-היומולדת. שמרתי את זה במיוחד (ושוב עבדתי מעבר לשעות הנדרשות: אפילו בתחנת מוניות לא עובדים קשה כמוני) במאמרים תחת הקטגוריה "יש לי יומולדת, איפה המתנות?". את הדיון על המזלות נשאיר אולי להזדמנות אחרת, יען כי השעה 21:00 אה, וברוך הבא. ואם כבר עיינת בדפי הפורום העמוסים לעייפה, בוודאי שמת לב שאיני חובבת אייקונים, אך לחברים חדשים מוכנה אני לעשות את המאמץ החד-פעמי. הנה אייקון
מחייך, אך שים לב למבט הזדוני בזווית העין. זה הרעיון הכללי...
 
../images/Emo65.gif לא מספר את השנה

אבל זה ב 24.12 (אפי, תרשמי את זה איפשהו, אם אפשר, בבקשה, סליחה שאני מבקש משהו, מקווה שאת לא עסוקה כרגע בלרצוח מישהו, און דיוטי או אוף).
 

שרלוטה

New member
יום הולדת

בעשירי לשמיני נו נו תנחשו למי כמובן...לחמותי המפלצת שלה אני אופה עוגיפלצת שי לה אקנה מאוד מיוחד כרטיס לזימבבואה לכיוון אחד !
שרלוטה
 

jahnon

New member
עם כל הכבוד שרלוטה

לחמותך (ואין לנו) אנו מעוניינים ביום ההולדת שלך ולא שלה
 

r i p l y

New member
את גם באוגוסט??אז זה מסביר למה

את כזאת מקסימה ונחמדה.
 

אושר מ

New member
אבוי. כל כך מוכר

שהרי אחותי נולדה, בדיוק שנה ויום(!) אחרי!! אם כן אני ב 14 לחודש והיא ב 15. והחוצפנית הזו, לא רק שאת היום כמעט גנבה, עוד היתה אמורה להיוולד חודש אחרי ולהשאיר את החודש היקר שלי לבדי. אבל לא! היתה חייבת לבוא קודם. אוף אחים. כל כך אפשר בלעדיהם...
 
למעלה