ועוד "קשר" נפרם לו...

nobles3

New member
חולצה זה הכי טוב

אנחנו אפילו לא צריכים להמציא סלוגן חדש הכל כבר קיים. המשפט הכי מוצלח לדעתי לחולצה זה משהו כמו "Sex? No Thanks" (גם בגרסה העברית זה יראה טוב - "סקס? לא תודה!"). ראיון אחר זה פשוט להשתמש בסמל של AVEN רק לצבוע אותו בצבעים של כחול- לבן ולכתוב למטה משהו בסגנון Aven Israel מי שמבין מבין.
 

p019

New member
רעיון נחמד

AVEN ISRAEL הייתי דווקא קונה. כך זה גם לא בולט למי שלא מבין. וניתן לזה להיכנס לאט לתודעה.
 
רעיון מעולה! ../images/Emo45.gif ד"א אני חדשה פה..

רוצה לשתף אתכם במשהו, פעם ראשונה שראיתי שיש פורום כזה הייתי בשוק... עברו לי מלא דברים בראש באותו רגע ,לא האמנתי שיש עוד אנשים כמוני למרות שאני עוד לא מכירה פה אפח'ד הרגשתי בבית ... ניחם אןתי לדעת שאני לא עוף מוזר אני מרגישה שאחרי כ"כ הרבה שנים משהו בי השתנה אני לא צריכה להתנצל על היותי כזאת..
 

nobles3

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif

תרגישי בבית! שמח לשמוע שיש עוד אנשים שזה עושה להם טוב. אפשר תמיד לשתף אותנו בכל מה שעובר לך בראש - סך הכל אנחנו כאן כדי לדבר ולתמוך אחד בשני. אז בהצלחה.
 
ברוכה הבאה../images/Emo135.gif

את מי שאת לא מכירה עוד תכירי. אני אילי, ברוכה הבאה לפורום. מעכשיו יהיו לך דברים טובים יותר להעסיק את הראש בהם מאשר התנצלויות מיותרות
 

nobles3

New member
רק יש בעיה טכנית

איך נדע כמה חולצות צריך להדפיס (מי רוצה לקנות חולצה ואיך זה יגיע עליו) ?
 

Limbonic Art

New member
יש רעיון זמני

להקים אתר ובו כמה דוגמיות של אותן חולצות- כך שכל אחד שירצה פשוט יזמין ובדרך יאמר מה המידה שלו, איזה צבע רוצה וכו' וכמובן יציין את כתובת המשלוח - ממש כמו כל חנות באינטרנט, אבל בטח יהיה צורך גם באיזה תופר או תופרת בגלל המידות.. אין לי מושג מי הולך לבנות ולהשקיע בכל זה
 

avi1283

New member
איך שאני

רואה את זה, סטרייטים לא יסכימו לחיות ללא חיי מין, וזה לא משנה איזה סוג של אנשים הם, לכן אם לא מוכנים לפשרות בעניין כדאי כבר בפגישה הראשונה שניה להגיד זאת. ובאופן כללי נראה לי עדיף מראש לחפש מישהו דומה.
 
למעלה