ושוב הודעה שזה לא מקומה הטבעי

  • פותח הנושא pikov
  • פורסם בתאריך

pikov

New member
ושוב הודעה שזה לא מקומה הטבעי

אבל הואיל ופורום פמיניזם נסגר בפני כותבים שאינם "מאנשי שלומנו" אשתמש בפלטפורמה כאן. פילוסוף מערבי שאל איש דת מוסלמי על תופעת המחבלים המתאבדים. המוסלמי הסביר את הרקע "התיאולוגי" וכן כי בהרמונות של "גן בעדן" ממתינות למחבל-מתאבד 72 בתולות שתמלאנה את כל מבוקשו. מה מובטח לנשים האלה, שאל איש המערב והמוסלמי חייך ומשך בכתפיו. לא היתה לו תשובה. מה בעצם מובטח לנשים בחברה המוסלמית הפונדמנטליסטית???
 

אלמרה

New member
התיחסותך לפורום אחר ממש לא במקומה

וכבר התבקשת לחדול מכך. באשר למתאבדים ו"לבתולות" המוסלמיים אני מקווה ומייחל ורוצה לראות בימינו שלא ישאר מהם ומהן אף זכר בעולם הזה ולא אף זוהמה משאריותיהם גם בעולם הבא כלומר עמוק במצולות של ים המות והאש של הגיהינום - שם מקומם. וזה הרקע ה"תיאולוגי" שלי: מה טעם למשל יש לשבעים ושתיים הבתולות כשהבתול מגיע אליהן עם ראש וזין כרותים למשל? האם מוחמד חשב על זה כשציווה להם את המצוות של ההתאבדות כצורה לגיטימית של מאבק ב"כופרים שאינם מאמינים"? הא תגיד לי אתה? ותתיעץ אם תרצה באיש הדת המוסלמי ההוא...
 

אשדודיה

New member
מה שבטוח...

שלנשים האלה יש הרבה פאזלים להרכיב. האשה ה"פרימיטיבית" אינה עצמאית בדעותיה ומחוייבת לציית לבעלה ולבועלה כשכל תפקידה מתרכז בלעשות ולספק את רצונו ומאוויו, אשה כזו שגלגלי מחשבתה מסתמא התנוונו מחוסר שימוש מחכה לאות כדי להסתער על ימח שמו וזכרו. האשה המודרנית וזה המקום לומר כל הכבוד לעידן המודרני שנותן במה של כבוד לאשה לבטא את עצמה וגם נותן לה גב ומגן כדי לצעוד בדרך שבחרה בלי מורא וחשש. אני אישית נעזרתי בגורמים שונים כמו נעמת כדי להתגרש וכדי לקבל את משמורת ילדיי כאשה גרושה. קשה לי להאמין שהייתי מצליחה בזמנים אחרים בהם הקידמה עוד לא שלטה. קרן:)
 
למעלה