ושוב חושפים מנהיגים דתיים את הצביעות שלהם

arn1956

Member

רבנים המטיפים לא להתחסן, מתחסנים בעצמם בסתר.

נראה, שכמו שהאנשים האלה יודעים שהדת שהם מפיצים היא שקר שנועד לשלוט בציבור המאמינים שלהם, כך הם יודעים מצוין שרק המדע ישמור עליהם מפני המגפה, כי אלוהים שלהם לא קיים, ואפילו אם קיים, לא אכפת לו מהמתחזים האלה...
הערות:
1. מאיפה אתה יודע שמה שנכתב במאמר זה אמת?
2. בהחלט יש אפשרות שאדם ישר ימליץ לאחרים לא להתחסן ואילו הוא עצמו ילך להתחסן. יתכן שאותו אדם חושש מסיכוני החיסון אבל בגלל שהוא אדם מבוגר בגיל 70 הוא חושב שהסיכון להפגע מהמחלה גדול מהסיכון להפגע מחיסון. לעומת זאת הוא יכול ליעץ לגילאי 30 לא להתחסן כי לדעתו אצלם הסיכון שלהם להפגע מהמחלה קטן מהסיכון להפגע מחיסון.
3. יש נוכלים גם אצל החילונים. אז מה אם נניח (כפי שאתה אומר) שאף אחד לא עשה כמו אותו מנהיג דתי. אז הם היו נוכלים ורמאים בדברים אחרים.
4. לדעתי בהתחשב בעובדה שאינך מומחה לרפואה, אינך אמור לנסות לשכנע אנשים להתחסן או לשכנע אנשים לא להתחסן. מי שמנסה לשכנע לכוון זה אןו אחר צריך שיהיה לו ידע בדוק.
 

BravoMan

Active member
מאיפה אתה יודע שמה שנכתב במאמר זה אמת?
איני יודע בוודאות, אך מניסיון אישי ומקורות אחרים הדבר נראה סביר ביותר, ואין לי סיבה לפקפק בכתבה, אלא אם יוצגו בפני ראיות שסותרות אותה.
יתכן שאותו אדם חושש מסיכוני החיסון אבל בגלל שהוא אדם מבוגר בגיל 70 הוא חושב שהסיכון להפגע מהמחלה גדול מהסיכון להפגע מחיסון. לעומת זאת הוא יכול ליעץ לגילאי 30 לא להתחסן כי לדעתו אצלם הסיכון שלהם להפגע מהמחלה קטן מהסיכון להפגע מחיסון.
א) זו צביעות אם הוא לא מסביר את הסיבות ויהירות אם הוא לא חושב שאנשים יכולים להחליט בעצם.
ב) אם הוא לא מומחה לרפואה, אין לו זכות לקבוע מי בסיכון ומי לא.

ש נוכלים גם אצל החילונים.
ברור. זה פותר את הרבנים שלך מהשקרים שלהם איך בדיוק?

לדעתי בהתחשב בעובדה שאינך מומחה לרפואה, אינך אמור לנסות לשכנע אנשים להתחסן או לשכנע אנשים לא להתחסן. מי שמנסה לשכנע לכוון זה אןו אחר צריך שיהיה לו ידע בדוק.
רק שאני לא משכנע אף אחד להתחסן.
אני לא דמות ציבורית, אני לא מעביר הרצאות \ נאומים, אין לי אפילו נוכחות במדיה חברתית.
אני רק מתווכח עם מתנגדי חיסון שמספרים שקרים, על בסיס מידע שלמדתי ממקורות אמינים ומקצועיים (לא, הכתבה המדוברת אינה דוגמה למקום כזה).
וגם כשאני עושה את זה, אני כל הזמן מסייג שיש אנשים שאכן לא יכולים להתחסן מסיבות רפואיות וולידיות לגמרי, ושרק רופא מומחה יכול להחליט למי החיסון בטוח ולמי לא.
בטח שבטח לא אני, אבל גם לא איזה רב.
 
למעלה