זבל מי שקונה רכב גרמני,

איציק5111

Well-known member
סקודה אוודי סקודה ידועות כבעייתיות גם ככה,רכבים לא אמינים ועדיין יש כאלה שקונים אותם,ואני לא מבין למה לקנות רכב חדש ולקחת סיכון לבעיות?
לקנות רכב חדש ולהכנס איתו לתיקונים במוסך,עם הגיר המפורסם והבעייתי שלהם עם משאבות המים העלובות שלהם.

הגרמנים נשארו נוכלים מלוכלכים, טויוטה ניסתה לעבוד עם bmw , אז bmw שלחו מנוע שלהם ליפן המנוע הלך ושוב ושוב והיפנים רגילים ליצר רכבים אמינים ולא לרמות את הלקוחות שלהם.
אני לא ישכח לפולקסווגן שזייפה ושיקרה והפיצה רכבים מזהמים.
הקיצר צריך להיות בהמה בשביל לקנות רכב גרמני, הסקודות ממש מסריחות הג'יפים שלהם עגלות שלוחצים על הגז יש השהיה עד שהרכב מתחיל לזוז
 

איציק5111

Well-known member
סקודה אוודי סקודה ידועות כבעייתיות גם ככה,רכבים לא אמינים ועדיין יש כאלה שקונים אותם,ואני לא מבין למה לקנות רכב חדש ולקחת סיכון לבעיות?
לקנות רכב חדש ולהכנס איתו לתיקונים במוסך,עם הגיר המפורסם והבעייתי שלהם עם משאבות המים העלובות שלהם.

הגרמנים נשארו נוכלים מלוכלכים, טויוטה ניסתה לעבוד עם bmw , אז bmw שלחו מנוע שלהם ליפן המנוע הלך ושוב ושוב והיפנים רגילים ליצר רכבים אמינים ולא לרמות את הלקוחות שלהם.
אני לא ישכח לפולקסווגן שזייפה ושיקרה והפיצה רכבים מזהמים.
הקיצר צריך להיות בהמה בשביל לקנות רכב גרמני, הסקודות ממש מסריחות הג'יפים שלהם עגלות שלוחצים על הגז יש השהיה עד שהרכב מתחיל לזוז
איך אתם קונים סקודה?????זה זבל של רכב.

לא נראה לי שהגרמנים כאלה סתומים, נראה לי שהם מייצרים בכוונה רכבים לא אמינים בשביל למכור יותר חלקים
 

jackie111

Well-known member
איך אתם קונים סקודה?????זה זבל של רכב.

לא נראה לי שהגרמנים כאלה סתומים, נראה לי שהם מייצרים בכוונה רכבים לא אמינים בשביל למכור יותר חלקים
זבל? אולי תסביר לנו את הרקע לטענה הזאת.
האם אתה בעל ידע מספיק לתת הצהרה כזאת?
ואולי תביא איזה לינק קטן.
 

marabo

Well-known member
סקודה אוודי סקודה ידועות כבעייתיות גם ככה,רכבים לא אמינים ועדיין יש כאלה שקונים אותם,ואני לא מבין למה לקנות רכב חדש ולקחת סיכון לבעיות?
לקנות רכב חדש ולהכנס איתו לתיקונים במוסך,עם הגיר המפורסם והבעייתי שלהם עם משאבות המים העלובות שלהם.

הגרמנים נשארו נוכלים מלוכלכים, טויוטה ניסתה לעבוד עם bmw , אז bmw שלחו מנוע שלהם ליפן המנוע הלך ושוב ושוב והיפנים רגילים ליצר רכבים אמינים ולא לרמות את הלקוחות שלהם.
אני לא ישכח לפולקסווגן שזייפה ושיקרה והפיצה רכבים מזהמים.
הקיצר צריך להיות בהמה בשביל לקנות רכב גרמני, הסקודות ממש מסריחות הג'יפים שלהם עגלות שלוחצים על הגז יש השהיה עד שהרכב מתחיל לזוז
אתה שופט מכוניות אירופאיות בעיניים ישראליות.
באירופה הרכבים עולים מחצית ממחירם בארץ, (מה לעשות? צריך לממן במאות מיליארדים את כל הפרזיטים עובדי המדינה על הפנסיות התקציביות שלהם...)
באירופה הקילומטרז' הממוצע שרכב נוסע בשנה הוא גם כמחצית מהממוצע בארץ (ליום יום אנשים משתמשים ברכבות ותחבורה ציבורית, הרכב הוא רק לסופי שבוע ובילויים).
הכבישים מתוחזקים היטב, אין בורות ומהמרות בלי סוף שמרסקים את המכונית ללא הרף.
בתנאים האופטימליים הנ"ל היצרנים האירופאים מרכזים את המאמץ בנוחות הנסיעה ופחות בשרידות והקשיחות של הרכב.
במכונית יפנית המושב הוא כמו לשבת על ספסל מעץ. במכונית אירופאית אתה יושב על כורסה נוחה.
 

איציק5111

Well-known member
אתה שופט מכוניות אירופאיות בעיניים ישראליות.
באירופה הרכבים עולים מחצית ממחירם בארץ, (מה לעשות? צריך לממן במאות מיליארדים את כל הפרזיטים עובדי המדינה על הפנסיות התקציביות שלהם...)
באירופה הקילומטרז' הממוצע שרכב נוסע בשנה הוא גם כמחצית מהממוצע בארץ (ליום יום אנשים משתמשים ברכבות ותחבורה ציבורית, הרכב הוא רק לסופי שבוע ובילויים).
הכבישים מתוחזקים היטב, אין בורות ומהמרות בלי סוף שמרסקים את המכונית ללא הרף.
בתנאים האופטימליים הנ"ל היצרנים האירופאים מרכזים את המאמץ בנוחות הנסיעה ופחות בשרידות והקשיחות של הרכב.
במכונית יפנית המושב הוא כמו לשבת על ספסל מעץ. במכונית אירופאית אתה יושב על כורסה נוחה.
כן אבל איפה אפשר לקנות רכב חדש שאחרי חצי שנה הולך לו הגיר? או משאבת המים? אצל סקודה? או פולקסווגן? חחחח
 

איציק5111

Well-known member
אתה שופט מכוניות אירופאיות בעיניים ישראליות.
באירופה הרכבים עולים מחצית ממחירם בארץ, (מה לעשות? צריך לממן במאות מיליארדים את כל הפרזיטים עובדי המדינה על הפנסיות התקציביות שלהם...)
באירופה הקילומטרז' הממוצע שרכב נוסע בשנה הוא גם כמחצית מהממוצע בארץ (ליום יום אנשים משתמשים ברכבות ותחבורה ציבורית, הרכב הוא רק לסופי שבוע ובילויים).
הכבישים מתוחזקים היטב, אין בורות ומהמרות בלי סוף שמרסקים את המכונית ללא הרף.
בתנאים האופטימליים הנ"ל היצרנים האירופאים מרכזים את המאמץ בנוחות הנסיעה ופחות בשרידות והקשיחות של הרכב.
במכונית יפנית המושב הוא כמו לשבת על ספסל מעץ. במכונית אירופאית אתה יושב על כורסה נוחה.
צודק בישראל אוהבים לבנות כל הזמן מגדלים אבל אין תשתיות בקושי יש כבישים וחניות והכבישים פה שבורים.

המרכז הרוס בונים ללא הפסקה תמא,בונים ובונים והתשתיות נשארות כמו לפני 60 שנה,חנקו את המרכז ואי אפשר לזוז פה.
 

marabo

Well-known member
בכ
צודק בישראל אוהבים לבנות כל הזמן מגדלים אבל אין תשתיות בקושי יש כבישים וחניות והכבישים פה שבורים.

המרכז הרוס בונים ללא הפסקה תמא,בונים ובונים והתשתיות נשארות כמו לפני 60 שנה,חנקו את המרכז ואי אפשר לזוז פה.
למעט הכבישים הבינעירוניים המרכזיים רוב הכבישים בתוך הערים הם במצב מזעזע, בורות ומהמורות בלי סוף, בחלק מהמקרים זה בגלל הזנחה של הרשויות ובחלק מקרים זו פשוט עבודה גרועה של קבלנים.
קבלן עושה עבודה בכביש לצורך תחזוקה או פיתוח כלשהו, הכביש שהוא ישאיר בסיום העבודה יראה כמו שדה מוקשים עם הרים וגבעות ובורות, איש מהרשות המקומית לא יפקח ולא ידאג שהעבודה תעשה בשלמות.
עם הזמן, הכביש כולו יהיה מסלול ריסוק למכוניות.
 

AVIKO13

Well-known member
אתה שופט מכוניות אירופאיות בעיניים ישראליות.
באירופה הרכבים עולים מחצית ממחירם בארץ, (מה לעשות? צריך לממן במאות מיליארדים את כל הפרזיטים עובדי המדינה על הפנסיות התקציביות שלהם...)
באירופה הקילומטרז' הממוצע שרכב נוסע בשנה הוא גם כמחצית מהממוצע בארץ (ליום יום אנשים משתמשים ברכבות ותחבורה ציבורית, הרכב הוא רק לסופי שבוע ובילויים).
הכבישים מתוחזקים היטב, אין בורות ומהמרות בלי סוף שמרסקים את המכונית ללא הרף.
בתנאים האופטימליים הנ"ל היצרנים האירופאים מרכזים את המאמץ בנוחות הנסיעה ופחות בשרידות והקשיחות של הרכב.
במכונית יפנית המושב הוא כמו לשבת על ספסל מעץ. במכונית אירופאית אתה יושב על כורסה נוחה.
אני לא מבין כלום במכוניות
אבל מה שאתה כותב העלה בי את המחשבה שלפיכך
המכוניות שמיוצרות בגוש הקומוניסטי לשעבר ( שם הכבישים לא מתוחזקים) צריכות להיות טובות יותר
כי הן מוכוונות לכבישים גרועים
השאלה אם רמת הייצור שם כל כך נמוכה שמה שאני אומר לא רלבנטי.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
זבל מי שקונה רכב גרמני
בתוכן דבריך התייחסת לסוגיות אמינות וכדו'. כל אחד והשקפתו אבל אצלנו במשפחה לא יירכש רכב גרמני גם אם הם יהיו הכי אמינים בעולם וגם אם זה יהיה הרכב הטוב ביותר או המתאים ביותר תקציבית בעולם.
 

איציק5111

Well-known member
בתוכן דבריך התייחסת לסוגיות אמינות וכדו'. כל אחד והשקפתו אבל אצלנו במשפחה לא יירכש רכב גרמני גם אם הם יהיו הכי אמינים בעולם וגם אם זה יהיה הרכב הטוב ביותר או המתאים ביותר תקציבית בעולם.
צודק לך תממן פועל גרמני שאולי סבא שלו היה נאצי ואולי הוא בעצמו נאצי.

אבל הם רכבים לא אמינים,הן חברות מלוכלכות. פולקסווגן זייפה נתונים והפיצה רכבים מזהמים העיקר שתפסו אותה
 

איציק5111

Well-known member
בתוכן דבריך התייחסת לסוגיות אמינות וכדו'. כל אחד והשקפתו אבל אצלנו במשפחה לא יירכש רכב גרמני גם אם הם יהיו הכי אמינים בעולם וגם אם זה יהיה הרכב הטוב ביותר או המתאים ביותר תקציבית בעולם.
מה היה הכינוי שלך בפורום הקודם?
 

bronxboy69

Active member
סקודה אוודי סקודה ידועות כבעייתיות גם ככה,רכבים לא אמינים ועדיין יש כאלה שקונים אותם,ואני לא מבין למה לקנות רכב חדש ולקחת סיכון לבעיות?
לקנות רכב חדש ולהכנס איתו לתיקונים במוסך,עם הגיר המפורסם והבעייתי שלהם עם משאבות המים העלובות שלהם.

הגרמנים נשארו נוכלים מלוכלכים, טויוטה ניסתה לעבוד עם bmw , אז bmw שלחו מנוע שלהם ליפן המנוע הלך ושוב ושוב והיפנים רגילים ליצר רכבים אמינים ולא לרמות את הלקוחות שלהם.
אני לא ישכח לפולקסווגן שזייפה ושיקרה והפיצה רכבים מזהמים.
הקיצר צריך להיות בהמה בשביל לקנות רכב גרמני, הסקודות ממש מסריחות הג'יפים שלהם עגלות שלוחצים על הגז יש השהיה עד שהרכב מתחיל לזוז
רבותנו פסקו אסור לקנות כלום מגרמנים מכיוון העם הגרמני הם צאצאי עמלק וגם קרובים לערבים הפלשתינאים.
 

קבצים מצורפים

  • mufti.jpg
    mufti.jpg
    KB 45.9 · צפיות: 0

ai27

Well-known member
מי שרוצה רכב טוב קונה יפני, קוריאני.

את מי שמייצר מוצר לא טוב,הסינים בהדרגה מעלימים...
יש מזדה, למה לקנות דרעק גרמני?
 

AVIKO13

Well-known member
רק צורפתי
אולי עדיף לבדוק לאיזה רכב יש את השרות הכי טוב בארץ
( מספיק חלפים זמינים, מספיק מוסכי שירות, שירות אמין של היבואן)
ולפי זה לקנות ?
שמים קצת יותר כסף בהתחלה וחוסכים יותר אחר כך ?

לפי הידוע לי הצרפתים בעיתיים כשצריך לתקן
אבל שוב, אינני מבין כלום.
 

איציק5111

Well-known member
אולי עדיף לבדוק לאיזה רכב יש את השרות הכי טוב בארץ
( מספיק חלפים זמינים, מספיק מוסכי שירות, שירות אמין של היבואן)
ולפי זה לקנות ?
שמים קצת יותר כסף בהתחלה וחוסכים יותר אחר כך ?

לפי הידוע לי הצרפתים בעיתיים כשצריך לתקן
אבל שוב, אינני מבין כלום.
צודק הצרפתים בעייתים.

הכי חשוב לבדוק אמינות של רכב...
 

איציק5111

Well-known member
אולי עדיף לבדוק לאיזה רכב יש את השרות הכי טוב בארץ
( מספיק חלפים זמינים, מספיק מוסכי שירות, שירות אמין של היבואן)
ולפי זה לקנות ?
שמים קצת יותר כסף בהתחלה וחוסכים יותר אחר כך ?

לפי הידוע לי הצרפתים בעיתיים כשצריך לתקן
אבל שוב, אינני מבין כלום.
רק צורפתי
גם הצרפתים נפילה
 
למעלה