זבנג וגמרנו

hitman89

New member


 

Nurd4Life

New member
הקבירה של אנדרטייקר

אז כמו שכולכם שמתם לב, לאחרונה לגמרי קוברים את אנדרטייקר, בקושי נותנים לו להופיע בתכניות. מה הוא עשה שהוא זוכה לכזה יחס?!?!


ועכשיו ברצינות. מישהו יכול להגיד לי מה הייתה הסיבה שהאנגל של העלאתו של טייקר לשמיים בראמבל 94 בכלל נעשה? האם אנדרטייקר היה פצוע באותו זמן?
ואם כן, האם לפני הפציעה היו דיבורים מול מי טייקר היה אמור להתמודד ברסלמניה 10?
 

Yonipac

New member
אני זוכר משהו במעורפל שאמרו לי פעם

טייקר היה אמור לנצח את יוקוזונה, לזכות בתואר, ולהפסיד אותו ללודוויג בורגה ולצאת לחופשה. (ולודוויג בורגה היה אמור להפסיד ברסלמניה 10 ללקס לוגר).
מה שאומר שהחופשה של טייקר היתה מתוכננת כבר הרבה זמן לפני, וטייקר מעולם לא היה אמור לקחת חלק ברסלמניה 10 וכן להפסיד זמן קצר לפני האירוע ולהעלים את הדמות שלו.
הקטע הוא שלודוויג בורגה נפצע זמן קצר לפני התכנון המקורי מה שאילץ אותם להמשיך עם הreign הארוך של יוקוזונה ושלבסוף יוקוזונה עצמו ינצח את את אנדרטייקר ויפסיד ברסלמניה ללקס לוגר.
(וגם התכנון הזה השתבש אחרי שלקס לוגר השתכר וסיפר לכולם שהוא הולך לקבל את התואר ברסלמניה.)
 

Nurd4Life

New member
מה פשר החופשה?

מי יוצא לחופשה חודש וחצי לפני רסלמניה?
 

שי מילר

New member
מנהל
מתוך הביו של טייקר בפורום:

בינואר 1994, אנדרטייקר אתגר את אלוף ה WWE דאז יוקוזונה והשניים נפגשו בשתי קרבות ארון המתים הזכורים ביותר בהיסטורית ה WWE ברויאל ראמבל 1994 ובסרבייבר סיריוס 1994.
ברויאל ראמבל יוקוזונה הצליח לסגור את האנדרטייקר בארון המתים ולנצח בקרב בעזרתם של עוד 10 מתאבקים. רוחו של האנדרטייקר הופיע מתוך ארון המתים על מסך כשהוא אומר שהוא לא ינוח בשלום והוא יחזור לנקום. זאת הייתה ההפסקה הראשונה של האנדרטייקר. במציאות, אנדרטייקר היה זקוק למנוחה בגלל פציעת הגב שהלכה והחמירה.

http://www.tapuz.co.il/forums2008/articles/article.aspx?forumid=13&aId=4083
 

gilad0077

New member
2 שאלות על הקדנציה הראשונה של פלייר בWWF

א. מדוע לא יצא לפועל בסוף הקרב המדובר בין הוגאן לפלייר בראסלמניה 8 ובמקום זה פלייר נלחם בסבאג'. הרי כל ההגעה של פלייר לWWF היתה בקטע שהוא האלוף העולמי האמיתי וכבר התחיל פיוד שלו עם הוגאן בכך שהוא גרם לו להספיד לטייקר בSS91 אבל בסוף לא היה בניהם שום מפגש. למעשה הם נפגשו רק בWCW לראשונה ב1994.

ב. מדוע עזב פלייר את הWWF כל כך מהר (אחרי שנה וחצי)

חיפשתי תשובות בביוגרפה שלו בפורום ובוויקי ולא מצאתי
תודה מראש
 

Gordberg

New member
תשובות

1. הוגאן ופלייר נפגשו במסגרת הWWF במספר קרבות במופעים ביתיים, והתוצאה לא הייתה ככל הנראה מה שציפו לה מבחינת קרב.

2. לפלייר לא נותר עוד הרבה לעשות בWWF. הוא פנה אל וינס וביקש לחזור לWCW, שם היה במעמד גבוה יותר טרם עזיבתו, והוא ווינס סיימו את השהות שלו בארגון בתנאים טובים למדי.
 

gilad0077

New member
תודה בן אדם, אבל

כנראה שציפיתי למשהו יותר צבעוני
לפחות לגבי המפגש בינהם. הרי זה היה הפיוד הכי מתבקש בין 2 האלופים הגדולים של סוף שנות השמונים, סוף סוף באותו ארגון והם התחילו כבר ליצור בילד אפ ופיוד בינהם ברגע שפלייר הגיע לארגון. אתה רוצה להגיד לי שהם פשוט החליטו לוותר על זה בגלל שהקרב עצמו בהאוס שואוס לא היה מוצלח. עובדה שבWCW רק שנתיים לאחר מכן זה היה במיין איבנט בהלוואין האבוק 1994.
אני סתם תוהה
 

Gordberg

New member
הם נפגשו עוד קודם לכן ב1994

במסגרת Bash at the Beach, שם זכה הוגאן בתואר לראשונה ועוד בקרב הראשון שלו בארגון.

אין ספק בכך שזה היה קרב שמעריצים חלמו עליו משך שנים, אבל לצרכי הWWF הוא לא התאים כנראה כדי להיכלל בPPV או אפילו בטלוויזיה.
 

gilad0077

New member
אה נכון

התבלבלתי קצת כרונולוגית, הבאש היה לפני.
בכל אופן אם זה באמת היה השיקולים של וינס בזמנו, אז הוא אשכרה פספס פה חתיכת היסטוריה.
 
למעלה