זהו.. התייאשתי מהמנג'ר סופית!

ירוק18

New member
זהו.. התייאשתי מהמנג'ר סופית!

כל מה שאני לא עושה בטקטיקות שלי, כל ההוראות שאני נותן לכל שחקן, שום דבר לא עוזר לי !!!!! אני קונה שחקנים במיליונים, שחקנים שכל אחד מהם מפוצץ בנתונים, אח"כ יושב שעה ונותן לכל אחד את ההוראות המדוייקות ביותר, ובסוף מפסיד לקבוצה שרק עלתה ליגה!!! (אני משחק עם צ'לסי כרגע) אני פונה אליכם חברי הפורום היקרים. למי שיש טקטיקה + הוראות אישיות שבאמת הוכיחה את עצמה או אם יש לכם אתר שיש בו טקטיקות שבאמת פועלות ויכולות לעזור לי אני מאוד מאוד מאוד אודה לכם. תודה.
 

sok777

New member
אם תשנה את החתימה אז אולי אני אעזור...

הפועל חיפה מלחמה! בכל מקרה אחי, שמע אני חושב שצריך ללמוד את זה לבד... אני משנה בין כל קבוצה. לדעתי- עדיף לא לתת יותר מדי הוראות מסובכות לשחקנים. אם יש לך חלוץ חוד נהדר וסקורר וקשרים מהירים באגפים (קיצונים עדיף) אז שחקן עם 5 בקישור וחלוץ יחיד. תן הוראות קבוצתיות (מהירות, מסירות, איך לשמור, כמה מרווח לתת) ותן קצת אישיות למגנים. יש לך גם הוראות בנאליות שאפשר להכניס דרך Set as.... ואז לבחור. תגיד לי איך הולך. בשביל עוד עזרה, הוסף אותי במסנג'ר: [email protected] סער
 

ירוק18

New member
שמע..

אני משחק עם 5 בקישור, יש לי סקורר מדהים וזה לא שאני לא נותן הוראות נכונות (דרך אגב ההוראות הבנויות של ה-set as הם הוראות גרועות ביותר לא עזרו לי בכלל). תראה זה לא שלא הולך לי בכלל. אני לוקח פה ושם אליפויות, אבל הכדורגל נראה רע ובכלל זה חשבתי אולי אני עושה משהו לא טוב. דרך אגב, אני חייב לדעת משהו. בהוראות שלך- איזה שמירה אתה נותן לשחקני ההגנה ולשחקנים האחרים? אתה עושה שמירה אישית או אזורית? ועם שמירה הדוקה או לא ? ועוד משהו, לאיזה שחקנים אתה אומר לעשות לחץ (closing down) ולמי לא? זה קצת יעזור לי.. תודה :)
 

inko

New member
אז תשנה

לפי השחקנים שיש לך אתה רואה שמתאים 4-5-1. אתה בוחר 4-5-1, וממשחק למשחק משנה ומתאים לפי איך שהולך, ההגנה עובדת רע? אולי יתאים מנטליות שונה, מסירות שונות וכדומה. שמע, מליגה לליגה הרמה משתנה, בליגה האנגלית יהיה הרבה יותר קשה מאשר בליגה הישראלית, גם אם זה נגד קבוצת תחתית, לכן אולי כדאי שתתחיל להשתפשף מהליגה הישראלית או מליגה קלה אחרת. שים לב, לא כל מה ששחקן טוב בו מתאים לטקטקיה, אם יש לך מגן שמעולה בכדרור אבל אתה רוצה מגן יותר הגנתי אתה לא תגיד לו לרוץ עם הכדור קדימה הרבה. תבקש מהסקאוט שלך מידע על היריבה או שתבדוק בעצמך לפי משחקים ותשנה גם אם הטקטיקה בהתאם, גם חוץ ובית משפיע, ובכלל כל שטות קטנה משפיעה. בהצלחה, אם אתה צריך עוד עזרה תבקש. יש המון מדריכים יעילים בכל מיני אתרי חובבים, פשוט תעשה חיפוש בגוגל. בהצלחה
 
אולי ההוראות המדוייקות כל כך

רק מבלבלות את המוח לשחקנים? אם אתה עם צ'לסי אז אין צורך לתת הרבה הוראות, פשוט תן להם לשחק כמו שהם צריכים- שחקנים הגנתיים קצת פחות יצירתיים, שחקנים התקפיים יותר יצירתיים ודברים כאלה. אני לא אוהב לתת הרבה הוראות ובטח שלא הוראות קיצוניות (למשל להעלות את היצירתיות למקסימום). עם קבוצה כמו צ'לסי אתה יכול להביא עוזר מאמן ברמה הכי גבוהה, לקחת חופש עד סוף העונה ולזכות באליפות. (עשיתי בערך משהו כזה פעם אחרונה) הינה מה שאני עושה: תבחר לך שיטת משחק שאתה אוהב ועליה תבנה את הקבוצה לטווח ארוך. דוגמא: 4-3-3, חלוץ חוד, שתי קיצוניים, קשר בסגנון לאמפרד, קשר אחורי חזק, תן להם לשחק התקפי, תן קצת חופש יצירתיות למי שצריך, (ומצד שני להגביל את היצירתיות אצל הבלמים), מסירות קצרות, תאקלים חזקים, ותראה אם הולך לך. אם לא הולך אז תנסה לשנות דברים קטנים, אולי כמה שחקנים לא מתאימים לך או הם לא בכושר, אולי זו תקופה רעה שכלום לא הולך וצריך לשחק יותר זהיר. קורה גם שאתה מתחיל משחק ברגל שמאל וממש לא הולך כלום לא משנה מה תעשה, במצב כזה פשוט מתחילים מחדש. בהצלחה. נשמח לשמוע דיווחים.
 

ירוק18

New member
טוב תודה על כל העצות

למרות שאת רובם ניסיתי תמיד טוב לדעת שאני בדרך הנכונה. מבטיח לעדכן. תודה
 
למעלה