זהו שיר של שילה

וואו.. מוזר.

ברור שטוב - סופסוף זה מוקלט ומקצועי ולא רק חלטורות של הופעות, אבל מצד שני כל כך התרגלתי לביצוע הקודם שלו שאני לא יודעת איך להגיב. צריך לעכל... בגדול אהבתי.
 

noogit

New member
שומעת אריק איינשטיים בטירוף, אני רוצה הביתההה

קצת כואב לי על השיר. העיבוד יוצר אווירה של מיינסטרים. אולי זה מה שהיא רוצה, גם מגיעה לה סופסוף חשיפה משמעותית. בין אם אני מעדיפה את ההופעות אינטימיות שכאלה ובין אם לא. היא אחת היוצרות הגדולות פה לדעתי ולכן הגיע הזמן... אבל מפה ועד לתת לשיר זווית כזו? הדבר היחיד שנשאר שילה פה הוא הקול שלה וצורת השירה שלה, כי אותם אי אפשר לשנות או לעבד בצורה שתהיה הקול החדש של גלגלצ- נוט מטר וואט. ברור שאשמע ואוהב אותו עדיין, עם חיוך מרוצה במיוחד שיהיה לי כשאשים את הדיסק החדש במחשב עם העטיפה זרוקה על המדפסת, אבל לדעתי לשמור על הקו המוזיקלי שלה בלי להתפשר או לשנות לטובת אינטרס מסויים, זו הדרך.
 

shonami

New member
כמה רע.

שילה הלכה לאיבוד. עיבודים צ'יזיים, עלאק רומנטיים. הדיסק הקרב ובא ילווה בהמון כאב. בפעם הראשונה ששמעתי את "לונדון" בכיתי נורא. היה בו משהו שחדר ועשה "שיט. זה פאקינג עצוב". עכשיו - רציתי להעביר תחנה. אם האלבום כולו יהיה ככה, ואני משער שכן - שילה פרבר היא עוד אחת, וזה מצער - כי היא הכל חוץ מסתם עוד אחת. עצוב.
 

pishkashit

New member
ממ..

קצת פחות עושה את המשהו הזה בפנים.. במיוחד כל המנגינה הזו לקראת סוף השיר... פתאום לא הבנתי איזה שיר מתנגן עכשיו אבל לא יעזור, השיר הזה עדיין עושה משהו אחר. אני מחכה להופעה מחר :]
 

noogit

New member
זו רק אני או שההופעה אתמול הייתה קצרה מתמיד?

היא תמיד עושה משהו מבפנים. קיבלתי חיבוק אתמול משילה, אני חושבת שזה עשה לי את היום. היא מאלה שמחבקים חזק וטוב, לא סתם כזה... וגם ההופעה הייתה טובה, כן? :p
 
למעלה