זה בא וזה הולך: האם אנחנו נפרדים מה-IC3?

מצב
הנושא נעול.
)) אהבתי!
הסטטיסטיקה שגוייה? תוכיח! תן מראה מקום
ונראה. תראה לי מה לא תקין בסטטיסטיקה! אתה בכלל לא מכיר את התיעוד ההיסטורי של כל קרונות הנוסעים של הרכבת מאז 1891 אז איך אתה יכול להסכים עם אבק??? אין קרון אחד שנשכח ואין קרון אחד שאין לגביו קורות חיים מלאים..... מה אתה בכלל מכיר בסטטיסטיקה? ראית פעם טבלת קרונות? לפחות אנשי התחזוקה והועד הנהדר של הרכבת זוכים לקבל כל נתון וכל תצלום. תבקש מאנשי הועד את התצלום העדכני שהם חילקו ברכבת על רכבת הנקניק.............מומלץ מאוד ומופיע בקומונה.
 

J u n k y

New member
זה בא וזה הולך: האם אנחנו נפרדים מה-IC3?
אגב ההודעה של בועז על הגעתם של קטרים חדשים לחופי ארצנו, נתקלתי בידיעה המעניינת המצורפת בזה (מסוכנות דנית) ולפיה מתברר שהדנים רוצים את הקרונועים האהובים עליהם בחזרה, את כולם! זאת, על רקע מחסור בציוד נייד בדנמרק. לשם כך, מתנהלים מגעים עם רכבת ישראל על מכירת הקרונועים. אם הידיעה הזו נכונה, אזי מדובר בשינוי משמעותי ברכבת ישראל. שדרה שלמה של עובדים, החל מנהגים וכלה במכונאים (חבריהם של השמונה), יצטרכו לעשות הסבה לציוד נייד אחר, לאחר כמעט 20 שנה של עבודה על הקרונועים האלה. יהיה מעניין לראות איך הדנים יחזירו לחיים את קרונועי ה-IC3, שחלקם כבר במצב די מרוט.
הם ניתנים להסבה לחשמל?
או שהרכבת הדנית גם עובדת על סולר?
 
זה בא וזה הולך: האם אנחנו נפרדים מה-IC3?
אגב ההודעה של בועז על הגעתם של קטרים חדשים לחופי ארצנו, נתקלתי בידיעה המעניינת המצורפת בזה (מסוכנות דנית) ולפיה מתברר שהדנים רוצים את הקרונועים האהובים עליהם בחזרה, את כולם! זאת, על רקע מחסור בציוד נייד בדנמרק. לשם כך, מתנהלים מגעים עם רכבת ישראל על מכירת הקרונועים. אם הידיעה הזו נכונה, אזי מדובר בשינוי משמעותי ברכבת ישראל. שדרה שלמה של עובדים, החל מנהגים וכלה במכונאים (חבריהם של השמונה), יצטרכו לעשות הסבה לציוד נייד אחר, לאחר כמעט 20 שנה של עבודה על הקרונועים האלה. יהיה מעניין לראות איך הדנים יחזירו לחיים את קרונועי ה-IC3, שחלקם כבר במצב די מרוט.
ומה יעלה בגורל הקו לירושלים מלחה?
 

yehuda7K

New member
זה בא וזה הולך: האם אנחנו נפרדים מה-IC3?
אגב ההודעה של בועז על הגעתם של קטרים חדשים לחופי ארצנו, נתקלתי בידיעה המעניינת המצורפת בזה (מסוכנות דנית) ולפיה מתברר שהדנים רוצים את הקרונועים האהובים עליהם בחזרה, את כולם! זאת, על רקע מחסור בציוד נייד בדנמרק. לשם כך, מתנהלים מגעים עם רכבת ישראל על מכירת הקרונועים. אם הידיעה הזו נכונה, אזי מדובר בשינוי משמעותי ברכבת ישראל. שדרה שלמה של עובדים, החל מנהגים וכלה במכונאים (חבריהם של השמונה), יצטרכו לעשות הסבה לציוד נייד אחר, לאחר כמעט 20 שנה של עבודה על הקרונועים האלה. יהיה מעניין לראות איך הדנים יחזירו לחיים את קרונועי ה-IC3, שחלקם כבר במצב די מרוט.
מדוע לא ישופצו וישארו בארץ?
אם לדנים משתלם לשפץ אותם, על אחת כמה וכמה שניתן לשפץ בארץ. מה השיקולים? יהודה
 

david80

Member
מדוע לא ישופצו וישארו בארץ?
אם לדנים משתלם לשפץ אותם, על אחת כמה וכמה שניתן לשפץ בארץ. מה השיקולים? יהודה
כי זה לא יפתור את "מצוקת" הציוד של הדנים
אני כותב במרכאות, כי לדנים לא חסר ציוד אלא נאלצים להפעיל ציוד ישן שמוגבל ל-140 קמ"ש (לעומת 180 קמ"ש ב-IC3) ולהאריך את זמני הנסיעה. צרות של עשירים - הלוואי עלינו!
 

cooldan612

New member
זה בא וזה הולך: האם אנחנו נפרדים מה-IC3?
אגב ההודעה של בועז על הגעתם של קטרים חדשים לחופי ארצנו, נתקלתי בידיעה המעניינת המצורפת בזה (מסוכנות דנית) ולפיה מתברר שהדנים רוצים את הקרונועים האהובים עליהם בחזרה, את כולם! זאת, על רקע מחסור בציוד נייד בדנמרק. לשם כך, מתנהלים מגעים עם רכבת ישראל על מכירת הקרונועים. אם הידיעה הזו נכונה, אזי מדובר בשינוי משמעותי ברכבת ישראל. שדרה שלמה של עובדים, החל מנהגים וכלה במכונאים (חבריהם של השמונה), יצטרכו לעשות הסבה לציוד נייד אחר, לאחר כמעט 20 שנה של עבודה על הקרונועים האלה. יהיה מעניין לראות איך הדנים יחזירו לחיים את קרונועי ה-IC3, שחלקם כבר במצב די מרוט.
הגיע הזמן באמת!!!!
קרונועים מכוערים מלהחריד. עדיף שיחליפו אחד אחד מהם.
 

S o l l y

New member
למעשה, אלה הקרונות היפים ביותר שיש לר"י!
אני מסכים...
לדעתי, גם לפני החלפת הכיסאות, הנוחים ביותר, ולפני הסימנס, היחידים שהיה שקעי חשמל בצורה סבירה... למישהו יש מושג לגבי תצורת פנים של הDD החדשים? האם גם עכשיו כל הקרון יהיה ללא מחיצות ואם תינוק יבכה בתחילת הקרון כל הקרון יסבול? האם גם עכשיו לא מתוכננים לשים שקעי 220 לאורך הקרון אלא רק אחד בכל הקרון ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה