זה בדרך כלל לא אני

Leather

New member
זה בדרך כלל לא אני

לשפוך ככה, להוציא קיטור, לבכות בשלוש לפנות בוקר בגלל הפורום. אני מנסה להזכיר לעצמי, החבר ניסה להזכיר לי, יש מאחורי שש שנים של פעילות ולנטרית ועבודה ציבורית, אני יודעת עד כמה אנשים נושכים את היד שמאכילה, אני יודעת, אני יודעת, אני יודעת? לפעמים פשוט בא לי לזרוק עליהם זין, באמת, כשאנשים שאפילו לא כותבים אצלי יכולים לעורר מהומה על דרך הניהול שלנו, אנחנו- שמחזיקות את המקום הארור הזה על הגב. כשמגיעה מישהי וחושפת דברים שכתבתי לה מתוך דאגה במסרים (כשהיא פנתה אלי) ומסובבת את זה נגדי, כשמגיע מישהו ומזלזל במודעות שאנחנו מנסים לעורר לאיידס,דבר שכל כך קרוב אלי עד שזה כואב ממש. כשארבעה אנשים יודעים לקפוץ נגד, אחד בעד- איפה הקבועים? איפה האנשים שנלחמתי בציפורניים עליהם? איפה הבחורות שהחזקתי להן את היד? והבחורים? והאמהות והאבות? איפה הם לעזאזל?! אני מנסה להזכיר לעצמי שהכל שווה את זה בסוף כשאני יודעת שעזרתי למישהו, שמישהו באמת התייעץ בפורום בין עשרת אלפי הטרולים, בין אלו שמדברים ומקללים ויוצרים מריבות. כרגע אני פשוט לא מצליחה, האנשים האלו שוברים אותי לאט לאט. לימדו אותי לקבל ביקורת, זה חלק מכל גוף מתפקד. אבל ביקורת שלא מוצדקת קשה לי להדוף. אני שונאת ואני שונאת ואני שונאת. וזה כבר לא מרגיש כמו הילדים שלי, ועד כמה שנחמד שהותיקים אוהבים להגיד לי שרב הסיבה שהחזקתי עד עכשיו היא שאני לא לוקחת ללב- זה בולשיט. אני הכי לוקחת ללב בעולם ובוכה ונשארת ערה רק בשביל לעזור לאנשים האלו. ואני פשוט לא מבינה את זה, ולא יודעת איך להבין את זה. ובעיקר לא רוצה לחזור למקום בו לא מעריכים אותי.
 

Leather

New member
מילה טובה, שיצוץ שם אחד מאלו

שכן עזרתי להם. למען השם, אני פשוט צריכה לדעת שוב שעזרתי למישהו. המילים הרעות יתגמדו כל כך.
 
אפשר להנהיג בפורום

סיפורי תמיכה? "איך עזרו לי" שכאלה? או "איך למדתי להיעזר"? אחת לשבוע - שרשור סיפורים שחברי הפורום בוחרים את הסיפור שאהבו. ככה בעקיפין תשמעי איך את עוזרת וגם תלמדי איך אחרים נעזרים או מה הם מחשיבים לעזרה.
 

ToryMaster

New member
זה לא מעט בעייתי?

כלומר, "הנה, עכשיו תספרו כמה אנחנו נפלאות"?
 
לא נראה לי בעייתי

מצד שני אני לא ממש מכירה את הפורום. אנשים בסך הכל מוזמנים לספר על מה עוזר להם. זה יכול להיות כל מיני דברים - גם לכתוב בפורום אבל גם דברים אחרים.
 

ToryMaster

New member
אני חושבת שזה רעיון מעניין

צריך לחשוב איך לבצע אותו כך שהוא ישיג את מטרתו, אבל זה בהחלט עשוי להחדיר מימד חדש של איכפתיות לפורום, תודה.
 

azaria

New member
תציגו את זה כשירות לגולשים, במיוחד החדשים

כי הרי כל אחד מקבל מהפורום משהו אחר. כל אחד נעזר בדך אחרת. אחד מקבל חיזוק ותמיכה, אחר שומע על טיפול חדשני שעשוי לעזור לו, אחרת משתמשת בפורום במקום ביומן וזה עוזר לה לספר את מה שעובר עליה, וכו וכו. ומאחר ולא כל אחד מודע לדרכים השונות שבהן אפשר להפיק משהו טוב מן הפורום - בואו נעשה שירשור שבו כל אחד יספר מה הוא/היא קיבלו מהפורום. כך יוכל כל אחד לראות דברים חדשים ואולי יצליח להרוויח גם הוא את מה שאחרים מרוויחים כל הזמן מבלי שהוא היה מודע לכך בכלל.
 
למעלה