זה כבר כמה ימים

Som30ne

New member
זה כבר כמה ימים

שיש לי צורך לפרוק את הדברים האלו מהלב והנשמה.

לפני כמה ימים יצא לי להתקל ב(טוב, נו, באמת, "להתקל", ממש - לחפש בגוגל)מידע על מישהי שהכרתי בעבר (עבר ? פרהיסטוריה ! +/- 25 שנה).
מישהי ש-אז נראה היה לי שלא ידעה על קיומי (אסביר בהמשך (*)).
אז - לפי המידע שנמצא היא היום נשואה עם שלושה ילדים, נראה שהיא גם דיי מצליחה ומוצלחת בכלל ובאופן כללי, מה גם שאפילו מבחינת מראה - אין שוני מהותי ממה שצרוב בזכרון.
עכשיו - זה לא שדברים כאלו לא קרו בעבר, ומידעים מעין אלו לא נגלו בפני לגבי כאלו שהיה לי עניין בהן, אבל - בניגוד לאחרות שלגביהן התגלה מידע כזה בפעמים הקודמות, הפעם, לראות שהיא חיה עם מישהו אחר, את החיים שדמיינתי את עצמי חולק איתה, זה הכה בי בעוצמה גדולה במיוחד.

אולי דוקא בגלל ה(*) לעיל -
במבט לאחור, יכול להיות שאי-אז בעבר הרחוק, היא עשתה צעדים מעורפלים ו/או עקיפים לרמוז שיש לה עניין בי (אם זה הצקות עדינות, ואם זה בקשה בעזרה בשיעור מסויים), שלא ידעתי / הבנתי את הכוונה הנסתרת שלהם (אולי בגלל שלוקח לי זמן לפתח עניין, וזה לא משהו שקורה אצלי "ממבט ראשון", ואולי זה רק במוחי הקודח, ולא היו לה כלל כוונות נסתרות ? לעולם לא נדע).
הספק הזה, "מה היה קורה אם" - רק היית אומר "כן" כשהיא בקשה את עזרתך, ומארגן מחדש מחוייבויות אחרות, במקום לאמר שבגלל מחוייבויות אחרות לא מסתדר, ואם במקום לדחות את ה"הצקות" ממנה, היית משתף פעולה באופן כלשהו . . .

אז - כן -
כבר שבוע בערך, שהעניין הזה מייסר אותי ברמות קשות.
(עד כדי תחושה לפרקים של חולשה ונימול בגפיים)

לא ברור לי מה לעשות עם זה, אם בכלל.
(התקווה היחידה - שהזמן יעשה את שלו, למרות שעד עכשיו - במקרה הזה, הוא לא בדיוק הוכיח את עצמו, ואולי להיפך)
 
למעלה