זה למה כדאי להיות מיליונר

פנומן 72

New member
זה למה כדאי להיות מיליונר

אחד מלעון בשם קרל הירשמן, שוויצרי בן 80 ומשהו, מיליונר, היה לו תחביב שהלוואי עלי: להביא בדוגמניות. והרבה. לא ממש ברור איך הוא מגיע אליהן והן אליו (רק נגיד שעל פי הדיווחים הוא צולם גם עם בר רפאלי ואני לא יודע מה היה טיב היחסים ביניהם), אבל העובדה היא שהוא הזדקן והזדיין בכבוד. הסיפור לא היה נחשף אלמלא נעצר הקשיש החביב בחשד שנהג לצלם בוידאו מוסתר את משגליו עם הדוגמניות. החומר העסיסי נמצא בידי המשטרה ואם יש סיבה לקנא בשוטרי שוויץ - זו סיבה מספיק טובה. http://newsflavor.com/opinions/when-a-sassy-headline-becomes-an-embarrassment
 

פנומן 72

New member
זה תלוי

אם אתה מעדיף להיות על תקן הצופה או על תקן השחקן. כשחבר'ה קוראים לי לראות כדורגל בטלויזיה אני לא הולך. אני אומר להם תמיד אותו דבר - במקום להסתכל כמו פדלאות תביאו כדור ובואו נלך לשחק בעצמנו.
 
אממ

ישראל סגל הלך לזונה מיד לאחר שהחליט לצאת בשאלה, אחרי שגמר להתפנק בכל צורה אמר לעצמו `זה הכל? יותר כיף לאונן`...
 

פנומן 72

New member
זה בגלל שזו היתה זונה ישראלית

תשאל את סוקרטס לגבי הזונה התאילנדית. הוא מכיר אותה היטב. אם היית שואל אותו מה עדיף לאונן או זונה תאילנדית - הוא היה משיב בלי לחשוב פעמיים שהוא היה מוכן לאבד את שתי זרועותיו ובלבד שתאילנדית תתחבר לו למרגמה על בסיס קבוע.
 
יש מיליונר יהודי בגרמניה

שפירסם שמי שתזיין אותו למוות מקבלת 250 אלף דולר זו סיבה טובה ליהיות מיליונר
 

seymore butts

New member
אני במקומו הייתי מוסיף שאם הוא נשאר בחיים

היא מקבלת זין בתחת...
 

Matsman

New member
זה לא מדהים אותך כל פעם מחדש אחי ?

אין גבול לזה שכסף קונה לך את כל הסקס שבעולם אצל בחורות. המכניזם של בחורה הוא כ"כ רדוד, שהאמת- נראה לי שזה מוריד את הכיף שבעניין. אם הבחורה רוצה אותך כי הדלקת אותה זה הרבה יותר מגניב ומרגש מאשר שהיא רוצה אותך כי אתה קונה לה יהלומים. מצד שני, כל עוד לא הייתי במקום של לזיין דוגמניות על ימין ועל שמאל אני לא יכול להגיד שדעתי במקרה כזה לא הייתה משתנה.
 

Matsman

New member
כנראה שכן

הייתי משתמש בכסף שלי בשביל זה, אבל עדיין- יש עוד הנאות שכסף לא יכול לקנות, כמו אהבה חזקה אמיתית
 
למעלה