זה מה שקורה כשמחלקה אקדמית מבוססת

respecta1

New member
זה מה שקורה כשמחלקה אקדמית מבוססת

על נפוטיזם על בסיס אידיאולוגי. יש דבר שהשמאל הקיצוני נוגע בו ולא נהרס? וועדה בינלאומית שהתבקשה לבחון את מחלקת הפוליטיקה וממשל של אוניברסיטת בן גוריון המליצה המלצה תקדימית לסגור את המחלקה. הוועדה גם אישרה לחלוטין את כל טענות "אם תרצו" כנגד המחלקה; "נושא אחר ו"נפיץ" יותר שנגע בו הדו"ח, הוא ההטיה הפוליטית של המחלקה. חברי הוועדה הדגישו, כי "בוודאי שהמרצים זכאים לדעה משל עצמם", אך הם תוהים אם הדגש הפוליטי במחלקה לא גורם לחוסר איזון בין דעות בתכניות הלימודים ובכיתות. בדוח נכתב, כי "המרצים למדע המדינה צריכים להקפיד להצביע על הדעות שהם מבטאים כעל דעותיהם האישיות, כדי להקנות לסטודנטים גישה ביקורתית וחשיפה רחבה לדעות חלופיות, באופן שיש בו כדי להרחיב ולהעמיק את ההבנה שתתפתח בקרבם". חברי הוועדה ציינו, כי ישנה הסכמה בקרב הסטודנטים על הטיה פוליטית ברורה בקורסים". " http://www.9697.fm/html/page.asp?PageID=15780&CatId=104
 

יטינגר

New member
האמת שדיברו על זה גם שם

ראו את השמאלים מתבכיינים כהרגלם. השמאל יודע להסית ואז להתבכיין. כבר לפי שנים היה צריך לסגור את מחלקת ההסתה הזאת באוניברסיטה.
 
איך הסטונדטים סובלים את

המרצים הקיצוניים ואנטי ציונים האלה, בחיים אני לא אוכל להבין שישמרו את הדעות הפוליטיות שלהם לעצמם חוצפנים
 

יטינגר

New member
הרוב השפוי לא סובל את זה

ומתלונן כל הזמן. אבל לא חסרים ערבים ושמאלנים שזה מתאים להם.
 

פלרית

New member
טוב שסוף סוף משהו מנער את האוניברסיטה

בושה וחרפה כאלה מרצים.
 

haemek11

New member
תרבות השקר של השמאל נטועה עמוק בישראל

ויקח עשרות שנים של דמוקרטיה אמיתית כד לשרש את השמאל השקרן מן השורש.
 

OOB

New member
נראה לי שעורכי "הארץ" התחנכו בפקולטה הזו...

 

Avi85F

New member
כתבה תעמולה

אם הטודנטים לא אוהבים את מה שהם לומדים למה הם הולכים ללמוד שם? אף אחד לא מכריח אותם. מדובר על חבורת בכיניים שלא באו לשם כדי ללמוד, אם זה מה שהם טוענים.
 

respecta1

New member
לא הכתבה אומרת את זה, אלא הדו"ח

אם לא הבנת, אוניברסיטת בן גוריון פנתה לוועדה אקדמאית בינלאומית כדי שתבחן את תפקוד המחלקה לפוליטיקה וממשל; דו"ח הוועדה האקדמית קבע שהמחלקה גרועה באופן כללי, ושהיא מוטה פוליטית בפרט. הסטודנטים רוצים ללמוד פוליטיקה וממשל, אין להם שליטה על אופי הקורסים שמציעים להם.
 

Avi85F

New member
OK זה רשום בדו''ח

זכותם ללמד מה שהם רוצים אם הסטודנטים חושבים ורואים את בדו''ח שזה מחלקה גרועה אז למה הם הולכים ללמוד שם? מישהו מכריח אותם ללמוד שם? שילמדו במקום אחר, זה צביעות להגיד שצריך לסגור את המחלקה ולסתום פיות.
 

טוליפן33

New member
מה זה בכלל ה'ועדה הבינלאומית שבדקה' הזאת

יותר נכון לשאול טרם יצא לי לשמוע על ועדות כאלה
שבודקות פקולטות ..
 

Avi85F

New member
נראית כמו בדיקה רצינית מאוניברסיטה

שיש לה מוניטין טוב. עשיתי חיפוש קצר בגוגל ולא מצאתי את פרופ' תומאס ריסה אבל האוניברסיטה עצמה: http://en.wikipedia.org/wiki/Free_University_of_Berlin#Clusters_of_Excellence http://www.fu-berlin.de/en/ אני חושב שצריך להיתיחס למחקר ברצינות, עדיין בדעה שלא צריך לסגור את המחלקה, לא המדינה ולא משרד החינוך צריכים להתערב בזה.
 
למעלה