זה ממש מעניין

מאמינוי

New member
זה ממש מעניין

ואין לי שום מושג בכל הקשור בתיקשורים וכל זה אבל זה מאוד מעניין ומי אם לא אני זקוקה לעזרה... לפני יומיים חלמתי שאני הולכת לבחור מזוזות לבית שאני מתגוררת עכשיו... התעורתי בבוקר וגיליתי שבאחד החדרים אין ולא הייתה בכלל מזוזה.. בכל מקרה בעלי התקין אחד ונראה לי שצריך לבדוק אם השאר טובות ... בתקופה האחרונה קוראים לנו רק דברים לא נעימים... אישפוז שלי (אני כרגע בהריון חודש 9 ) הגן של הילדה נשרף תוך כדי שהילדים ישנים שם (בת שנתיים ובסוף כולם יצאו בריאים ושלמים). מעצר של הבעל (משטרה צבאית ומעצר שהוא היה בטעות בגלל טעות בזיהוי) הזוגיות בכלל על הפנים ושלא נדבר על שנאה ממש שחמתי רוכשת אלי...שכמובן משפיע בטירוף גם עלי גם על בעלי,זוגיות הילדה וההריון. ובסוף יש אותי.. שמרגישה שאני על סף התמוטטות כי אין לי כוחות יותר לשום דבר!
 

free soul

New member
עדיף שתלכי לבדוק את המזוזות, את כולן...

בהצלחה
 
תבדקי

מזוזות וגם בקשי (ממי שאת מאמינה - אלוהים, יקום, מלאכים) שמירה והגנה. הייתי עושה גם טיהור לבית - עוברים עם מרווה ששורפים בקצה, או קטורת. לעבור בכל מקום, ותוך כדי מבקשים במחשבה לטהר כל אנרגיה שלילית שיש בבית. בסיום לבקש שתיכנס לבית אנרגיה של שימחה, בריאות, אהבה ושלווה. יש גם דרכים אחרות לטיהור, כמו שטיפה במי מלח וכו'. בהצלחה.
 

shandror

New member
המחשבות יוצרות מציאות!

מתוקה - אני מאמינה שהמחשבות שלנו יוצרות את המציאות ! זה שאת חושבת ואומרת!! (למילים שיוצאות מהפה יש כח אדיר) שקוראים לך רק דברים רעים, זה מנבא את עצמו - את מביאה על עצמך ומחכה לזה ושמה דגש לדברים ה"רעים" כביכול! תתחילי מהרגע!! לחשוב רק על דברים טובים, להגיד: כל הנזקים נגמרו!!! מעכשיו קורים לי רק דברים טובים, רק שלום , אהבה , ושמחה! ותיספרי את הניסים הקטנים שקורים לך - כמו למשל שהבת שלך יצאה שלמה ובריאה מהשריפה!! נס!! ותראי איך הדברים משתפרים באהבה והרבה אור!!
 
למעלה