זה מעניין שיש כאן

זה מעניין שיש כאן

קבוצה של אנשים, שנכנסים כמעט כל יום, ולפעמים יותר מפעם אחת ביום כותבים כמעט בכל פעם שנכנסים... ולא לוקחים על עצמם את האחריות/מחויבות של ניהול הפורום... מדוע זה? מה מונע מכם לקחת על עצמכם את ניהול הפורום? מיקי
 

ש איילת

New member
1. חוסר מקצוענות....

2. עניין של בחירה.. 3. פחד.. 4. הרגשה שאולי לא מספיק חכם/פיקח/נבון/ שיש מה ללמוד ממנו.. 5. לא לדעת איך להתמודד עם הודעות של אנשים..: מה לענות.. 6. לדעת לצאת ממצבים "קשים"..וגם גם לדעת "להיכנס".. 7. חוסר ידע בנושא!... 8. לא להישאר אילם 9. אי זמינות במשך שלושת רבעי מהיום ולפעמים גם ברבע הנותר בשל עייפות.. 10. אישיות לא כאריזמטית/ לא כובשת ..? 11. פחד מכישלון (אה..פחד.. כבר הזכרתי) יש כרגע 2 פורומים שאני גולשת בהם שאין בהם מנהלים: העצמה אישית ולהרגיש טוב.. משום מה נזכרת בתכנית "השגריר".. וואלה - אולי צריך לעשות תחרות בין כמה אנשים ולבחור את ה"טוב" ביותר (המקצוען..מה שנקרא)....:) ואולי הסיבה היא סתם עצלות או חוסר אמונה בעצמך.......... מה אתה אומר? אתה ניהלת פורום פעם נכון? האמת, אני מאמינה בעבודת/ניהול צוות. צוות של מנהלים..ואני רואה שקיימים פה כמה וכמה פורומים עם צוות מנהלים. זה נראה לי הכי מתאים..(לי למשל).. כל טוב וערב חמוד.
 
ברשותך סעיף סעיף

1. חוסר מקצוענות.. נראה לי שרוב מנהלי הפורומים השונים התחילו מבלי ידע מוקדם איך לנהל פורום... ורכשו את המקצוענות שלהם תוך כדי.. (זה לגבי מקצוענות בניהול פורום) 2. ו-3. אם יש פחד - אז אין בכלל בחירה!!! כלומר אם אדם "בוחר" שלא לעשות משהו בגלל שהוא מונע מתוך פחד - אז הוא לא באמת בוחר, אלא הפחד שלו בוחר בשבילו.. באותו המקום לאדם אין אפשרות בחירה אמיתית.. 4. הרגשה = זה תלוי בפחד, אך היות שהאנשים כן כותבים כאן, וכן שואלים שאלות וכן עונים תשובות, האם זה לא בעצם מעצים אותם? ואם זה מעצים אותם, האם הם לא מעצימים גם אחרים מתוך פעולותיהם? ואם כן, אז מה ההבדל? 5. מי מחייב את מנהל הפורום לענות לכולם? זה לא פורום מומחים, זה פורום פתוח... ותחשבי על זה.. מי יהיה הכי מועצם בתפקיד המנהל?? ומה המטרה שלשמה את נכנסת לפורום הזה אם לא להיות מועצמת? 6. האם המשפטים הללו הם לא משפטי פחד בעצם? 7. האם את מוכנה ללמוד? האם את שמה סימני שאלה? האם זו לא הדוגמה האישית הכי טובה שיש להעצמה? 8. למה את מתכוונת? 9. אז מה, עובדה שמצאת את הזמן לענות לי.. (-; ובכלל לקרוא את מה שכתבתי.. 10. מי אמר? 11. כן. הזכרת, יותר פעמים ממה שאולי נדמה לך, או שאת אולי כבר ערה לזה.. לא? 12. עצלות - מעניין, מה ההבדל בין להכנס ולעשות בדיוק את מה שאת עושה כאן בלי שתהיי מנהלת? לבין להכנס ולעשות בדיוק את אותו הדבר ולהיות מנהלת? אני מנהל את פורום דמיון מודרך וNLP. האם אני שם כל הזמן? לא. האם אני עונה לכולם? לא. האם אני קורא? כן. האם אני כותב? כן. האם אני משתתף בדיונים? מדי פעם. האם משתתפי הפורום לא עושים את זה כבר?? ובהחלט גם צוות של מנהלים זה טוב ואפשרי.. אבל עדיין, אף אחד לא הציע את עצמו... ועכשיו שאלה לי אליך... כל מה שכתבת מ 1 עד 12 היה למה לא. עכשיו תכתבי לי 12 סעיפים על למה כן להיות מנהל פורום.
מיקי
 

ש איילת

New member
12 סיבות למה כן.

לתת להתנסות ללמוד לדבר בצורה בהירה וברורה, להעביר מסרים ברורים, ללמוד לבחור את המילים המתאימות להיות פעילה אסרטיביות להתמודד ללמוד לקחת אחריות להיות עצמאי בשטח ללמוד לקחת דברים בקלות להתרחב.. לאהוב לא לפחד להיכשל/לטעות/לעשות צחוק מעצמי/ להרגיש שאני מטוטמת, להכיל את זה, ולמרות זאת לקחת בקלות ולעשות את הבחירה אם ללכת או להמשיך. (קשה..קשה..) יש לי להוסיף סעיף ללמה לא? לשעמם את האנשים ....להישאר לבד. לדעת שיש בפורום אנשים מנוסים בעלי חוכמת וניסיון חיים עשיר יותר שיודעים להעביר מסרים בצורה נפלאה ואפילו הם לא רוצים להיות מנהלים. אז למה שאני?
 
למה שאת לא!!!

אולי, רק אולי... זו תהיה המקפצה הכי גדולה שלך.. מי יודע?? אף אחד.. עד שלא עושים - לא יודעים.. בהצלחה מיקי
 

Deerest

New member
איילת

מבין הסיבות ל"למה לא" בחרי לך את הסיבה הכואבת ביותר ותעשי מה ש"אני" עשיתי כשהייתי בגיל העשרה. מה זה היה? כאשר באו מולי חברה שכונותיהם היו מאד ברורות (הם לא רצו לשאול מה השעה) התמקדתי בחזק ובגדול שביניהם ו"הפלאתי" בו את מכותי. גם הוא. הפעם הראשונה הייתה החבולה ביותר, השאר פחות ופחות. טוב זה לא דומה אפילו, מכות נפשיות הרבה יותר כואבות ומצלקות מאשר מכות פיסיות, אבל תעשי את חשבון הרווח וההפסד לאורך זמן, ביחוד הארוך... ולקפוץ. כמובן שזה רק בתנאי שאת רוצה אבל חסומה בגלל כל הסיבות שמנית. זה כואב רק בהתחלה אבל יותר מזה, כמו שלמדנו מאיש יקר - כשלון (אם בכלל יהיה) הוא משוב.
 

סמסרה1

New member
למה לא?

למה לא? כי יש דברים יותר חשובים לעשות ולהתעסק בהם ולהקדיש להם זמן!!!
 

Deerest

New member
למרות שאני חושב שתשובתך לא אלי

אני מבין מדברייך שאת אומרת סדרי עדיפויות. אם כך אז איני רואה כל התלבטות בכלל בשאלת ניהול הפורום. אבל אם אני מתבונן ברובד עמוק יותר ושואל מה המניע לקביעת סדר העדיפויות אולי אני מוצא שם שוב את אותם סעיפים לכן וללא. אולי.
 
שלום מיקי

אני נכנסת בכל הזדמנות מעניינת אותי השיחה החברית נוצר קשר טוב וחיובי עם חברי הפורום ולמדתי שזה מקדם אותי בחיים. לא מכירה דרך ללמוד העצמה חוץ משיחה. מדי פעם עולה נושא לשיחה וזה נפלא. נראה לי שמנהל פורום"העצמה אישית" צריך לעסוק בתחום ההדרכה....צריך להיות לו מסר מסויים. ============================ אני נכנסתי לפורום הזה דרך מועדפים לאחד מדפי הפורום בסוף הדף הייתי לוחצת על חזרה לעמוד הפורום ככה חודשים אני נכנסת לפורום ולא תאמינו מה קרה!!!! באותם הדפים ששמרתי במועדפים (שלוש) בוטלה האפשרות של חזרה לעמוד הפורום. דוגמא איך זה קרה? מי יכול לעזור לי? זה בכוונה?
 
ולך אין מסר אישי?

בתור אדם שנכנס לפורום הזה, וכותב ושואל ומעצים את עצמו ואחרים... האם אין לך מסר? באיזה תנאי כן יכול משתתף בפורום לקחת על עצמו את ניהול הפורום הזה? ומי קבע שהוא אמור לעסוק בהדרכה? מיקי
 
יש

לי מסר ברור. אני כותבת ברוח המסר. שאלה טובה אני חושבת שמנהל/ת(טובים) פורום צריך שיהיה להם מחוייבות לפורום.מחוייבות זו אחריות....אחריות על המילים. הדברים הם לא פשוטים. הדרכה... כי מי שעוסק בהעצמה ביום יום ...למד איך להעביר את המסר שלו לרבים...ויהיה לו קל יותר...יש לו תוכנית. אולי תספר לנו אתה איך אתה רואה תפקיד המנהל כאן(מעבר לניהול הטכני)?
 
אני רואה שיש לך את היכולת

גם להעביר מסר, גם להעביר את הכדור וגם להעצים... האם תרימי את הכפפה? מיקי
 
מנהל/מנהלת

אני רואה שהפורום מתנהל מצויין גם בלי מנהלים. עוד אפשרות זה כמה מנהלים.מה דעתך? הפורום יקר לי מאוד.קשה לי להרים את הכפפה ,כי אני עובדת המווון שעות.
 
לדעתי מספר מנהלים

זה רעיון גדול!!! שנים שלושה מנהלים, כאשר אתם מחליטים ביניכם מי המוביל.. ע"מ שיהיו הכרעות פשוטות במקרים של חילוקי דעות. ויאללה הפועל. ואני תומך בקבועים פה, שהפורום חשוב להם, אלו שכותבים פה הכי הרבה, ושכתבו פה בעבר הכי הרבה... ושחשוב להם מה קורה כאן ואיך קורה כאן.. מי היית רוצה שיהיה לצידך בנוסף אליך?? מיקי
 
מספר מנהלים

הכותבים כאן איילת,יעל,סמסרה,סיגל,עוזי,מיקי,דירסט,טל SPECTACULAR,אישה אורחת. 4 מנהלים 4 סגנים
 
10 כותבים... (-;

אז נניח שאת היית מנהלת הפורום, מי הם האנשים שהיית רוצה שיעזרו לך בניהול כמנהלים? - תבחרי 2 ומי הם האנשים שהיית רוצה שיעזרו לך בניהול כמשתתפים פעילים - תבחרי מהשאר כמה שאת רוצה.. מיקי
 
למעלה