זה מעניין שיש כאן

Deerest

New member
סבלנות

שלחתי להם את הבקשה ב"כתוב לנו" בתחתית הדף, עכשיו נחכה בסבלנות, אלא אם יש לך מה להוסיף מנסיונך. כל תהליך ההחלטה לקח שניות ספורות היום, כנראה היה צריך רק עוד את זה. מה זה ה"זה" הזה? היום חפשתי בפורום משהו שאמור להיות בדפים קודמים ולמרבה אכזבתי אין דפים קודמים, ריק, כלום. כנראה החלטת תפוז. אז החלטתי ל"טפל" בהם מבפנים
יש לשכה? יש מזקירה?
 

יעל :-)

New member
../images/Emo12.gif הם באמת מחקו

את ההודעות שנכתבו מאז הקיץ כמה עצוב... זה ממש לא בסדר מצידם. אולי יש להם גיבוי. צריך לבדוק. ודירסט... ברכות על ההחלטה
ידוע לי שיש טופס בקשה לניהול. ואם יש לך שאלות/פניות להנהלת הפורומים, אז עושים את זה בפורום תפוז משוב. נראה לי שה"כתוב לנו" למטה הוא באופן כללי לכל מה שתחת "תפוז", כך שאני אישית לא ממש הייתי סומכת על זה אלא פונה דרך פורום משוב.
 
מיקי

אתה תוביל ואני ודירסט איתך אנחנו במילא בסביבה כל הזמן וכל מנהל יקח לו שני סגנים .... אני אקח את סיגל ויעל דירסט את איילת וטל ואתה תקח את עוזי וסמסרה יההההההה הסתדר לי חחחחחחח שלא תעיזו לכעוס ....ברור!!!
 
חחחחחח ../images/Emo13.gif

הרעיון אינו היה שאני אוביל - אלא שאת תובילי.. אחרת איך אני אוכל להעצים אותך?? בכל מקרה, זה כבר לא רלוונטי. דירסט הרים את הכפפה
אני אשמח לעזור לו במה שירצה ואני אוכל. שבוע נפלא מיקי
 
אני

לומדת מכל אחד/אחת ולא משנה אם אני מובילה או אחרים מובילים. את הרעיון שלך אני הבנתי
אני שמחה שמלך
המילים הרים את הכפפה
וגם אני אשמח לעזור לו במה שירצה ואני אוכל. שבוע טוב גם לך
 

ש איילת

New member
../images/Emo6.gif..

מזכיר לי ממשלה... מצד שני זה מזכיר לי את אווזי הבר..מכירה ת'סיפור?..
 

Deerest

New member
אשה יקרה

העצמה אישית לא מלמדים ולא מדריכים ולא מעבירים. מעודדים. וכאן צריך... צריך... חוש מאד מיוחד, על אחת כמה וכמה שזו מדיה כתובה.
 

Deerest

New member
לא חשבתי על כך באופן רציני

אבל אם אתה שואל ואני מעוניין לתת לך תשובה רצינית אז אני קודם מבקש תאור התפקיד ודרישות בודק את אחוזי ההתאמה שלי מבחינת יכולת, רצון, משאבים, חזון ומחליט. במצב שנוצר כאן - פינוי משרת מנהל פורום - אין עבורי עניין או משיכה. זה בשבילי מצב מובהק של נסיעה במושב האחורי של האוטובוס.
 
תאור תפקיד, הגדרות ודרישות

היות שכיום אין מנהל לפורום. לדעתי האדם אשר מתאים הכי הרבה להיות מנהל הפורום הוא אחד מהכותבים הקבועים. מבחינת הדרישות: מלבד להיות כותב קבוע - שזה כבר קיים. מנהל הפורום הוא זה שמגדיר לעצמו את הדרישות ואת תאור התפקיד. עכשיו, יותר מזה.. אחרי שאתה מתנסה תקופה בתור מנהל, אין שום מניעה שתאמר "וואלה זה לא בשבילי" ותפנה את מקום המנהל ותמשיך להיות כותב קבוע... לעומת זאת, כל עוד לא ניסית, לא תדע אף פעם אם אתה יכול או לא יכול, מתאים או לא מתאים, עומד בדרישות ובתאור התפקיד (שאתה קובע מלכתיחלה בכלל) או לא עומד.. אני אומר: "תעשה, מקסימום זה יצליח, כי את הלא - כבר יש לך!" מה אתה אומר? קופץ למים??
מבטיח להיות איתך עד כמה שאוכל מיקי
 

Deerest

New member
עניין של מידה

בעבר, ככותב קבוע כאן בפורום, נוכחותי כאן הייתה על חשבון. על חשבון דברים אחרים שרק במבט לאחור נוכחתי לדעת שהם נפגעו. נושא ניהול הפורום נבדק אצלי תקופתית על סדר העדיפויות שלי. מבחינתי זה תפקיד שדורש את הזמן הראוי לו... או שלא אעשה זאת בכלל. חשובה לי האיכות של העשיה ולא הכמות שלה. יחד עם זאת היות וסדר עדיפות נקבע על פי קריטריונים משתנים, יתכן שבעתיד זה ישתלב. עד אז אשאר כאן ככותב, קבוע או לא, זה עניין של הגדרת תדירות. תודה מיקי
 
איש יקר ../images/Emo13.gif

לא רק עידוד.... לומדים מספר טוב. מסר שמועבר. מחוויה מתקנת. ממדריך...הרבה הרבה דרכים להעצמה ורצוי חוש מאוד מיוחד
 

יעל :-)

New member
שלום אישה

בעניין החלק השני של ההודעה שלך... אני אמנם לא תפוז, אבל יכולה לשער מה הבעיה. תפוז עושים שינויים בממשק שלהם. כפי שאפשר לראות הם שינו/הוסיפו אופציות שמופיעות על גבי ההודעות עצמן של "הוספת תגובה" ו"הוספת תגובה מהירה". לחלק הזה הם גם הוסיפו את "חזרה לפורום".לא בדקתי את העניין קודם, אבל אני יכולה להניח שאולי לאור השינויים האלו, האפשרויות האלו כבר לא קיימות בהודעות ישנות מהארכיון (כמו ההודעה שצירפת). כאילו מן עסקת חבילה, שאם אי אפשר להוסיף תגובה אז כל הכפתורים מתבטלים (כולל חזרה). השערה שלי.. אולי זה לא נכון, ואולי זה גם בתהליך של עדכון. וחוץ מזה, יותר פשוט לשים במועדפים את הקישור לפורום עצמו.
 
../images/Emo51.gifיעל

יכול להיות שאת צודקת. הענין הוא שבחלק אחר מהדפים בארכיון כן,יש את האפשרות חזרה לפורום. תפוז משתולל
 
למעלה