זה נכון מה ששמעתי?

מצב
הנושא נעול.

DRORIKO8

New member
זה נכון מה ששמעתי?

זה נכון מה ששמעתי?
שמתכוונים לבטל את הרפורמה ברב קו באוטובוסים של דן ולחזור למצב הישן?
 

N641

New member
נשמע מוזר, איפה שמעת/ראית משהו בכיוון הזה?

זה נכון מה ששמעתי?
שמתכוונים לבטל את הרפורמה ברב קו באוטובוסים של דן ולחזור למצב הישן?
נשמע מוזר, איפה שמעת/ראית משהו בכיוון הזה?
 

Bus Nerd

Active member
אבל למה שיבטלו?

זה נכון מה ששמעתי?
שמתכוונים לבטל את הרפורמה ברב קו באוטובוסים של דן ולחזור למצב הישן?
אבל למה שיבטלו?
בירושלים ובאר שבע זה המצב כבר המוווווון זמן, ולא ביטלו שם. להפך, שם זה הוכתר כהצלחה. אז למה בגוש דן לא?
 

כינוי5

New member
יש הרבה אוטובוסים בדן ואגד בלי מתקפים בכלל

זה נכון מה ששמעתי?
שמתכוונים לבטל את הרפורמה ברב קו באוטובוסים של דן ולחזור למצב הישן?
יש הרבה אוטובוסים בדן ואגד בלי מתקפים בכלל
באשכול חולןן, בעיקר במפרקיות, יש מתקפים תקולים כבר הרבה מאוד זמן
 

arseny92

Well-known member
מנהל
? אז רוצים לבטל רפורמה של אי טעינה ותשלום אצל נהג רק

באגד חולון יש גם בעיות עם המתקפים
? אז רוצים לבטל רפורמה של אי טעינה ותשלום אצל נהג רק
כי לא דאגו להתקין מתקפים תקינים (לדאוג לתקינותם, אני כמעט בכל אוטובוס שלישי רואה מתקף עם חלונית שורת הפקודה של Windows CE) ובכלל ליישום מתקפים בכל קו עירוני ופרברי לפני יישום הרפורמה?

לא שמעתי שהולכים לבטל, אך מצד שני אם כן הולכים לבטל אז זה סימן כי אולי ברשות לתח"צ הבינו את הבעייתיות ביישום הנוכחי של הרפורמה ואולי קצת יתקדמו לכיוון המוצע על ידי Bus Nerd (שלב שני) ובכלל לכיוון כל מה שדוין בשרשור ההוא, חלק מהדברים יישמו כבר
 
לא זאת הבעיה העיקרית

? אז רוצים לבטל רפורמה של אי טעינה ותשלום אצל נהג רק
כי לא דאגו להתקין מתקפים תקינים (לדאוג לתקינותם, אני כמעט בכל אוטובוס שלישי רואה מתקף עם חלונית שורת הפקודה של Windows CE) ובכלל ליישום מתקפים בכל קו עירוני ופרברי לפני יישום הרפורמה?

לא שמעתי שהולכים לבטל, אך מצד שני אם כן הולכים לבטל אז זה סימן כי אולי ברשות לתח"צ הבינו את הבעייתיות ביישום הנוכחי של הרפורמה ואולי קצת יתקדמו לכיוון המוצע על ידי Bus Nerd (שלב שני) ובכלל לכיוון כל מה שדוין בשרשור ההוא, חלק מהדברים יישמו כבר
לא זאת הבעיה העיקרית
הבעיה העיקרית היא שלא הצליחו להעביר בחוק סמכויות לפקחים (כמו הסמכויות שיש לפי פקודת מסילות ברזל לפקחי הרכבת והרק"ל).
כתוצאה מכך, גם אם כל הולידטורים יהיו תקינים ויעבדו פרפקט, תהיה תופעה גבוהה של אי תיקוף והחשש הוא שתתפתח (ואולי כבר התפתחה) נורמה של אי תיקוף. (הכוונה שאנשים נורמטיבים ומכבדי חוק בד"כ, יזלזלו בנושא הזה כמו שהרבה אנשים נורמטיבים ושומרי חוק חונים על מדרכות, עוברים כהולכי רגל באור אדום ברמזור כשהכביש פנוי, צופרים גם כשאין מקרה חירום ואלף ואחד דוגמאות אחרות לחוקים שלא מכובדים בהיעדר אכיפה)

בלי קשר הולכים לכל הכיוונים הטכנולוגיים שהוצעו, לרבות הפיכת הרב קו לוירטואלי, זה ייקח את הזמן שלו אבל זה יקרה.
 

k-don

Well-known member
אני חייב להדגיש שאם אנשים "שומרי חוק עושים את מה שהזכרת

לא זאת הבעיה העיקרית
הבעיה העיקרית היא שלא הצליחו להעביר בחוק סמכויות לפקחים (כמו הסמכויות שיש לפי פקודת מסילות ברזל לפקחי הרכבת והרק"ל).
כתוצאה מכך, גם אם כל הולידטורים יהיו תקינים ויעבדו פרפקט, תהיה תופעה גבוהה של אי תיקוף והחשש הוא שתתפתח (ואולי כבר התפתחה) נורמה של אי תיקוף. (הכוונה שאנשים נורמטיבים ומכבדי חוק בד"כ, יזלזלו בנושא הזה כמו שהרבה אנשים נורמטיבים ושומרי חוק חונים על מדרכות, עוברים כהולכי רגל באור אדום ברמזור כשהכביש פנוי, צופרים גם כשאין מקרה חירום ואלף ואחד דוגמאות אחרות לחוקים שלא מכובדים בהיעדר אכיפה)

בלי קשר הולכים לכל הכיוונים הטכנולוגיים שהוצעו, לרבות הפיכת הרב קו לוירטואלי, זה ייקח את הזמן שלו אבל זה יקרה.
אני חייב להדגיש שאם אנשים "שומרי חוק עושים את מה שהזכרת
בגלל שאין אכיפה אז הם לא שומרי חוק
 
לכן כתבתי שומרי חוק בד"כ

אני חייב להדגיש שאם אנשים "שומרי חוק עושים את מה שהזכרת
בגלל שאין אכיפה אז הם לא שומרי חוק
לכן כתבתי שומרי חוק בד"כ
מעטים האנשים שמקפידים על כל קוצו של יו"ד.
רובנו מצייתים לחוקים לא רק בגלל שהם כתובים אלא שהתפתחה נורמה חברתית סביבם.
 

Ccyclist

Well-known member
השאלה היא במצבי ביניים שיש כרטיס תקופתי תקף.

לכן כתבתי שומרי חוק בד"כ
מעטים האנשים שמקפידים על כל קוצו של יו"ד.
רובנו מצייתים לחוקים לא רק בגלל שהם כתובים אלא שהתפתחה נורמה חברתית סביבם.
השאלה היא במצבי ביניים שיש כרטיס תקופתי תקף.
במצב כזה אי אפשר לטעון שהנוסע לא שילם על הנסיעה, ויתכן מאד שהתיקוף נשכח בגלל עניינים של זמן או צפיפות.
 

k-don

Well-known member
לפעמים מצייתים לחוקים כי הם הגיוניים

לכן כתבתי שומרי חוק בד"כ
מעטים האנשים שמקפידים על כל קוצו של יו"ד.
רובנו מצייתים לחוקים לא רק בגלל שהם כתובים אלא שהתפתחה נורמה חברתית סביבם.
לפעמים מצייתים לחוקים כי הם הגיוניים
 

arseny92

Well-known member
מנהל
באסטוניה לדוגמה אוכפים את זה פשוט מאוד

לא זאת הבעיה העיקרית
הבעיה העיקרית היא שלא הצליחו להעביר בחוק סמכויות לפקחים (כמו הסמכויות שיש לפי פקודת מסילות ברזל לפקחי הרכבת והרק"ל).
כתוצאה מכך, גם אם כל הולידטורים יהיו תקינים ויעבדו פרפקט, תהיה תופעה גבוהה של אי תיקוף והחשש הוא שתתפתח (ואולי כבר התפתחה) נורמה של אי תיקוף. (הכוונה שאנשים נורמטיבים ומכבדי חוק בד"כ, יזלזלו בנושא הזה כמו שהרבה אנשים נורמטיבים ושומרי חוק חונים על מדרכות, עוברים כהולכי רגל באור אדום ברמזור כשהכביש פנוי, צופרים גם כשאין מקרה חירום ואלף ואחד דוגמאות אחרות לחוקים שלא מכובדים בהיעדר אכיפה)

בלי קשר הולכים לכל הכיוונים הטכנולוגיים שהוצעו, לרבות הפיכת הרב קו לוירטואלי, זה ייקח את הזמן שלו אבל זה יקרה.
באסטוניה לדוגמה אוכפים את זה פשוט מאוד
מתקפים פעילים, לא פגשתי אף מקרה שבו מתקף לא עובד או לא מחובר לרשת (כל המערכת התיקוף שם היא מקוונת), למרות שלתושבי המקום הנסיעה היא חינם בעת תיקוף
במקרה של ביקורת, פקח רשאי לעצור אוטובוס ורק"ל גם באמצע תחנות באמצע דרך, וכן הנהג עושה זאת אם הפקח מסמן לביקורת
אז לעת ביקורת או הנהג או הפקח מכבה את כל הולידטורים כאשר הוא גם סוגר את הדלת ולא נותן לאף נוסע לברוח, והפקח מבקר את כל הנוסעים, כך שכל מי שלא תיקף לפני הגעת הפקח נתפס מיד, בסיום הביקורת הפקח יוצא והקו מפעיל חזרה את המתקפים וממשיך בנסיעה

ובהולנד אוכפים חובת תיקוף גם ביציאה לקבלת החזר יתרה בקיזוז המרחק שנסעת, כי בכניסה מחויב סכום מקסימלי לנסיעה
 

יניב2016

New member
באגד מכונות התיקוף ממהתחלה היו תקולות

באגד חולון יש גם בעיות עם המתקפים
באגד מכונות התיקוף ממהתחלה היו תקולות
למה לשים מכשיר שלא עובד 100%? מילא בהתחלה.... אבל עבר מלא זמן, אני תמיד מעדיף אם זה אגד לעלות מהנהג ולחסוך את כאב הראש לעלות מאחורה ואז ללכת לנהג כשכולם הולכים לכיוון שלי לתוך האוטובוס . מלא בלאגן יש בנושא הזה .
&nbsp
בדן אגב התיקוף מתקבל עוד כשהכרטיס בקושי נוגע במכשיר.
 
הבנתי שיהיה מתחרה ע"י חברה אחרת במכרז של משרד התחבורה

זה נכון מה ששמעתי?
שמתכוונים לבטל את הרפורמה ברב קו באוטובוסים של דן ולחזור למצב הישן?
הבנתי שיהיה מתחרה ע"י חברה אחרת במכרז של משרד התחבורה
במחירים יותר זולים דרך אפליקציה, תקנו אותי אם טעיתי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה