נשמע מוזר, איפה שמעת/ראית משהו בכיוון הזה?זה נכון מה ששמעתי?
שמתכוונים לבטל את הרפורמה ברב קו באוטובוסים של דן ולחזור למצב הישן?
אבל למה שיבטלו?זה נכון מה ששמעתי?
שמתכוונים לבטל את הרפורמה ברב קו באוטובוסים של דן ולחזור למצב הישן?
יש הרבה אוטובוסים בדן ואגד בלי מתקפים בכללזה נכון מה ששמעתי?
שמתכוונים לבטל את הרפורמה ברב קו באוטובוסים של דן ולחזור למצב הישן?
באגד חולון יש גם בעיות עם המתקפיםיש הרבה אוטובוסים בדן ואגד בלי מתקפים בכלל
באשכול חולןן, בעיקר במפרקיות, יש מתקפים תקולים כבר הרבה מאוד זמן
? אז רוצים לבטל רפורמה של אי טעינה ותשלום אצל נהג רקבאגד חולון יש גם בעיות עם המתקפים
לא זאת הבעיה העיקרית? אז רוצים לבטל רפורמה של אי טעינה ותשלום אצל נהג רק
כי לא דאגו להתקין מתקפים תקינים (לדאוג לתקינותם, אני כמעט בכל אוטובוס שלישי רואה מתקף עם חלונית שורת הפקודה של Windows CE) ובכלל ליישום מתקפים בכל קו עירוני ופרברי לפני יישום הרפורמה?
לא שמעתי שהולכים לבטל, אך מצד שני אם כן הולכים לבטל אז זה סימן כי אולי ברשות לתח"צ הבינו את הבעייתיות ביישום הנוכחי של הרפורמה ואולי קצת יתקדמו לכיוון המוצע על ידי Bus Nerd (שלב שני) ובכלל לכיוון כל מה שדוין בשרשור ההוא, חלק מהדברים יישמו כבר
אני חייב להדגיש שאם אנשים "שומרי חוק עושים את מה שהזכרתלא זאת הבעיה העיקרית
הבעיה העיקרית היא שלא הצליחו להעביר בחוק סמכויות לפקחים (כמו הסמכויות שיש לפי פקודת מסילות ברזל לפקחי הרכבת והרק"ל).
כתוצאה מכך, גם אם כל הולידטורים יהיו תקינים ויעבדו פרפקט, תהיה תופעה גבוהה של אי תיקוף והחשש הוא שתתפתח (ואולי כבר התפתחה) נורמה של אי תיקוף. (הכוונה שאנשים נורמטיבים ומכבדי חוק בד"כ, יזלזלו בנושא הזה כמו שהרבה אנשים נורמטיבים ושומרי חוק חונים על מדרכות, עוברים כהולכי רגל באור אדום ברמזור כשהכביש פנוי, צופרים גם כשאין מקרה חירום ואלף ואחד דוגמאות אחרות לחוקים שלא מכובדים בהיעדר אכיפה)
בלי קשר הולכים לכל הכיוונים הטכנולוגיים שהוצעו, לרבות הפיכת הרב קו לוירטואלי, זה ייקח את הזמן שלו אבל זה יקרה.
לכן כתבתי שומרי חוק בד"כאני חייב להדגיש שאם אנשים "שומרי חוק עושים את מה שהזכרת
בגלל שאין אכיפה אז הם לא שומרי חוק
השאלה היא במצבי ביניים שיש כרטיס תקופתי תקף.לכן כתבתי שומרי חוק בד"כ
מעטים האנשים שמקפידים על כל קוצו של יו"ד.
רובנו מצייתים לחוקים לא רק בגלל שהם כתובים אלא שהתפתחה נורמה חברתית סביבם.
לפעמים מצייתים לחוקים כי הם הגיונייםלכן כתבתי שומרי חוק בד"כ
מעטים האנשים שמקפידים על כל קוצו של יו"ד.
רובנו מצייתים לחוקים לא רק בגלל שהם כתובים אלא שהתפתחה נורמה חברתית סביבם.
באסטוניה לדוגמה אוכפים את זה פשוט מאודלא זאת הבעיה העיקרית
הבעיה העיקרית היא שלא הצליחו להעביר בחוק סמכויות לפקחים (כמו הסמכויות שיש לפי פקודת מסילות ברזל לפקחי הרכבת והרק"ל).
כתוצאה מכך, גם אם כל הולידטורים יהיו תקינים ויעבדו פרפקט, תהיה תופעה גבוהה של אי תיקוף והחשש הוא שתתפתח (ואולי כבר התפתחה) נורמה של אי תיקוף. (הכוונה שאנשים נורמטיבים ומכבדי חוק בד"כ, יזלזלו בנושא הזה כמו שהרבה אנשים נורמטיבים ושומרי חוק חונים על מדרכות, עוברים כהולכי רגל באור אדום ברמזור כשהכביש פנוי, צופרים גם כשאין מקרה חירום ואלף ואחד דוגמאות אחרות לחוקים שלא מכובדים בהיעדר אכיפה)
בלי קשר הולכים לכל הכיוונים הטכנולוגיים שהוצעו, לרבות הפיכת הרב קו לוירטואלי, זה ייקח את הזמן שלו אבל זה יקרה.
באגד מכונות התיקוף ממהתחלה היו תקולותבאגד חולון יש גם בעיות עם המתקפים
בעיקר ליד דלתות אחוריותיש הרבה אוטובוסים בדן ואגד בלי מתקפים בכלל
באשכול חולןן, בעיקר במפרקיות, יש מתקפים תקולים כבר הרבה מאוד זמן
הבנתי שיהיה מתחרה ע"י חברה אחרת במכרז של משרד התחבורהזה נכון מה ששמעתי?
שמתכוונים לבטל את הרפורמה ברב קו באוטובוסים של דן ולחזור למצב הישן?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.