זה רק אני או שהעונה הזו חלשה?

Mikey Weiss

New member
זה באמת עניין של השקפה

כי אני הפסקתי לראות את העונה הקודמת באמצע בגלל אדם. הוא כל כך שעמם אותי וכל כך לא היה לי כוח להייפ סביבו כל שבוע, שפשוט העדפתי לא לדעת. הייתי בודקת אחרי זה מה קריס ואליסון עשו וזהו.
 

Mikey Weiss

New member
וסליחה - נסחפתי שם קצת. באופן יותר ענייני

כל עונה היא שונה עם משתתפים שונים ויתרונות שונים. זה שנגיד יש מתמודדים שאני יותר אוהבת בלונג ראן מעל כולם (קלי, קוקי) לא אומר שאני לא יכולה להנות מאנשים אחרים וכשרונות אחרים, ואף פעם לא יודעים מאיפה זה יגיע לכם. אני יודעת שאני רואה המון איידולים, לא רק בארה"ב, ותמיד יש לי פייבוריטים כאלו ואחרים ויש עונות שאני נהנית לראות יותר או פחות, וזה לא תלוי בכשרון בודד זה או אחר. אם כבר, קודם כל, אני מעדיפה עונות מאוזנות שאין מישהו שהוא בולט במיוחד, לפחות מבחינת עניין. מעבר לזה, אתם אף פעם לא יודעים מאיפה זה יגיע לכם. יש עונות שפתאום יש לי פייבוריטים ענקיים שאני לא חושבת שאי פעם יהיה לי עוד אובססיה ברמה כזו, ופתאום זה מגיע משום מקום - ואגב, לא היו לי יותר מדי כאלו, למרות ל התכניות שראיתי, אבל פה ושם זה קיים. אחרי קוקי באמת הייתי בטוחה שדי, אין מצב שיבוא לי אי פעם עוד מתמודד שיגרום לי להיכנס לזה ככה, ואז דווקא בכוכב נולד היווני היה לי אחד כזה, אחרי שראיתי שם בערך את שש העונות הקודמות ואף פעם לא היה לי פייבוריט היסטרי. יו נוור נואו.
 

XoLilMissLolaoX

New member
זה באמת עיניין של השקפה אני לא אומרת שלא

כל אחד ומה שהוא אוהב וכל אחד והסיבות שלו לראות אמריקן איידול. כשראיתי את קוק אני גם חשבתי שלא יהיה עוד אחד כמוהו ואז הגיע אדם והפתיע אותי. אני מעריצה מאוד גדולה של אדם כמו שאפשר להבין והוא ואליסון היו הפייבוריטים שלי כל העונה ולא עיניין אותי אם הם בולטים או לא אני ראיתי את התוכנית כדי לשמוע אותם שרים ולהנות מהם ולקוות שבאמת יצליח להם וזה מה שקרה. אבל לדוגמה בעונה 6 לא היו לי פייבוריטים בולטים אהבתי הרבה שזה היה נחמד אבל אני מעדיפה שיש מישהו שממש תופס לי את העין. אז כן זה עיניין של השקפה וזו ההשקפה שלי ושל עוד רבים אחרים שתהיי בעיניינים...הרבה אומרים שאדם הציב רף מאוד גבוה למתמודדים השנה. וגם כל מתמודד והסגנון שלו. אני גם מעריצה גדולה של קוק והוא לגמרי שונה מאדם וזה כל היופי אבל אדם תפס אותי יותר ממנו...לדעתי עונה שאין בא מישהו שהוא WOW היא משעממת כי ככה כמעט הכל אותו דבר....מחפשים משהו קצת שונה לא?
 

X יו יו S

New member
אמממ לפי דעתי

אין השנה מישהו\י בולט\ת ככה שנראה שכל אחד\ת יכול\ה לזכות עוד לא החלטתי אם אני יותר אוהבת את זה שתמיד יש מישהו שכל שבוע יביא איתו ביצוע מעולה כמו בעונה שעברה או שאני יותר אוהבת את זה שהפתעה יכולה לבוא ממש מכל אחד
 

jess r

New member
זאת העונה הגרועה הראשונה שלי

אז זה עדיין חדש ומגניב
 

Theshe

New member
אבל לגמרי.

ללא צל של ספק, גם אני לא מתחברת לעונה הזאת, ובעיקר אני מ-ש-ו-ע-מ-מ-ת (פיהוק). מצידי שיעשו גמר של לילי, שיבון וקריסטל ושיסגרו את הבסטה (לא שיש סיכוי, כן?) במלים אחרות, אני צופה מכוחו של הרגל מגונה. להנות? נו, אולי בעונה הבאה.
 

Mikey Weiss

New member
אני צופה כי עדיין יש בי תקווה עמומה שבפרק הבא

פתאום מישהו יביא לי איזה ביצוע מדהים ואני אתבאס שלא ראיתי את הפרק.
 
זה רק אתה וכותבי הטורים בארץ. אני לא מסכים

זאת עונה לא רעה בכלל ואני מאוד מחזיק מקיארה ואלן. פאולה עלתה לי על העצבים. במילים עדינות היא הייתה מטומטמת ודיברה שטויות בלי הפסקה. סיימון תמיד היה נרגן ולא מתלהב בקלות וטוב שכך.
 

lorenzo35

New member
תתפלא אבל מעולם סיימון לא נראה חד,שנון,ממולח,

וכל כך מפוקס כמו בעונה הזאת , ואם נרגן ...אז כן הוא נרגן על רגליים קרות שהמתמודדים לקו . העונה יכולה להיות מצויינת אם התמודדים יותר "יעיזו" ולא ישגעו אותנו עם בלדות עצובות ומשעממות .
 

lorenzo35

New member
ידידי כבר פימפמתי שיש רק אשם 1 אדם למברט

זה לא רק אתה גם אני טענתי בדיוק אותו דבר . אחרי אדם למברט הכל מתגמד , כולל כל העונות של אמריקן איידול . הבן-אדם העלה את הרף למקום כל כך גבוה , שאפילו אני חושב שהמון מתמודדים פוטנציאלים " פסלו את עצמם מלהגיע לאודישנים כיוון שידעו אחרי אדם למברט ....יש רק שקיעה . תהום עמוק ועצום , שאולי ...רק באמריקן איידול 200 ימצא איש שמדגדג את היכולות של אדם למברט . ולא רק מהבחינה הווקאלית , אלא מאומץ לב , נוכחות בימתית , ואמן שיודע שיש לו דרך . טייק איט אור ליב איט -קחו את זה או עזבו את זה . בדבר אחד כן טעית המתמודד השני... שסלח לי אני לא זוכר את שמו ..נעלם כמו ..אותו "מתמודד" שזכה בעונה שעברה ...שצר לי מאוד אבל איכשהו שכחתי את שמו גם.
 

SHTRUDIDI

New member
אני חושבת שכל שנה זה קורה בשלב הזה

הסמי פיינלס, מה לעשות, עשויים להיות לא מאוד מרתקים. לדעתי צריך לתת לזה עוד קצת זמן כדי לדעת מה באמת יצא מהעונה הזאת. אני זוכרת שבשלבים האלה בעונה 5 כמעט נרדמתי כשהייתי צופה בבנות ויש פרקים מסוימים שאני ממש זוכרת שעיצבנו אותי עם הבחירות המשעממות. בסופו של דבר דווקא הייתה עונה די מעניינת.
 
זה בגלל דג'נרס, בחיי

האשה הזו כלכך תקועה בתחת של עצמה, היא לא יכולה ממש לצחוק או לחייך בגלל הבוטוקס והניתוחים, והתגובות שלה, לדעתי מפגרות לגמרי. לפחות אצל העבדולה זכית לתגובות כל כך הזויות שהן התחרו ברמה של הזמרים/ות הגרועים. גם אין לסיימון השובניסט ההומופוב והדוחה מישהי/הו להתעצבן עליו/ה - אז חלק מה"סיידקיק" נעלם, ולכן גם החידודים שלו ושל המנחה נעלמו והפכו צפויים ומשעממים. לגבי הזמרים/ות - אותו יבול של שנה שעברה. נחיה ונראה כשנגיע לטופ 12 - כשהם יהיו אחרי עבודת אימון, ליטוש והדרכה ברמות הגבוהות. מי מכם צופה בטמטום ששמו התבורי'ס, כן גם שם באות זמרות לשיר והתבורי'ס מעירים, עאלק, כולם מומחי שירה. והכי מעצבנת אותי זו הדצה הפאקצה הזו.
 
פאקצה וקוגרית, כל הזמן נמרחת על הילדון הטמבל

הזה, מה שמו? בן אל? ממש מביך. אני צופה בתוכנית פה ושם, לא כל יום. לא יודעת למה מורחים את התוכנית ל2-3 שעות, מספיק שעה כדי להבין מה קורה שם.
 
למעלה