זה רק נדמה לי שרק מזרחים אוהבים את בני?

נגה את תמשיכי לחיות על הירח../images/Emo153.gif

ולהיפגש עם חייזרים ולהאמין שבגלל שרוחמה הגיעה לגמר ובריג'י ואיגי לא זה אומר שהיא תזכה ליותר הצלחה מקצועית. יחי האשליות!!!
 
עמירו, איפה אילנה אביטל? בגמר? לא.

קיבלה גלגל הצלה ? לא. מה היא עושה ברגע זה? יושבת ובוכה על מר גורלה. נכון.
 
אילנה אביטל עסוקה במינוף הבמה שקיבלה בתכנית

..ובחופש,טיולים וכו'. מה שידבר בהמשך זה:הופעות,הוצאת דיסק,אלבום או משהו בסגנון,הימצאות בתודעה. אילנה זמרת מקצועית שמכירה בערכה ולא צריכה את חותמת הגמר כאישור על איכויותיה. אילנה אביטל הוכיחה בתכנית שהיא יודעת לקבל את החלטת "העם"(כפי שאת כ"כ אוהבת להתבטא)ולהמשיך הלאה,משום מה את לא המשכת הלאה ועדיין מצפה שאילנה תבכה בכי תמרורים על "מר גורלה" ומשום מה זה לא קורה. אילנה ממשיכה לחייך,להיות אופטימית ולהכיר באיכויותיה ולך,נגה,משום מה זה מפריע מאד
שבת שלום נגה,אל תשכחי..יש לך גמר על הראש
 

alona444

New member
אני ממש לא חושבת שצריך להכניס את הקטע העדתי

כל הזמן,לא מיצינו את זה?! מה הקשר רק מזרחים אוהבים את בני?! זה ממש לא יפה להגיד דבר כזה,שכל אחד יאהב את מי שהוא רוצה מבלי להתייחס אם הוא מרוקאי או פולני.
 

אילנה194

New member
אתם חבורה של.................................

כל הזמן רק חושבים על מרוקאי פולני רומני, מה זה משנה כולם יהודים, האים אתם פוסלים אנשים בגלל מוצאם, איפה אתם נימצאים לאן הגעתם,,,,,,,,,, כך בדיוק התחילה השואה משינאת חינם,אולי תואהבו קודם את עצמכם ותאחלו לכולם בהצלחה, זאת לא מילחמה לעזאזל זאת שירה שאמורה להיות דבר יפה ולא ליגרום לשינאה.
 
../images/Emo10.gifלצערי כנראה לעולם זה לא יקרה

למרות נישואי התערובת תמיד ימשיך לצוץ השד עדתי בכל הזדמנות שלא תבוא. כנראה אין מנוס ממנו. חתונה קתולית זהו לנצח נצחים השד ילווה אותנו.
 
למעלה