זה שיר פרידה

veredmp

New member
זה שיר פרידה ../images/Emo140.gif

לא חשבתי שאני אכתוב את ההודעה הזו, אבל החיים מפתיעים אותנו כל פעם מחדש...... אני הגעתי לפורום ב-2007 בעקבות "שלום לאמונות". כמה חודשים אחר כך כבר ניהלתי אותו (בהתחלה עם הילה ואביב, אח"כ רק עם אביב ולאחרונה לבד). ההחלטה לעזוב לא היתה פשוטה. היה לי ממש כיף, ניהלנו פה דיונים מאוד מעניינים ואפילו הכרתי כמה חברים שאני בטוחה שיישארו איתי לעתיד. אבל בינתיים דברים קצת השתנו, כל מיני דברים נאמרו, הפורום הולך ו"נעלם", הפייסבוק של מירי הולך ותופס תאוצה ואני מרגישה שאין לי יותר מה לתרום....... אז אני יוצאת.... ומשאירה אתכם לנוח
נ.ב. אם מישהו רוצה לקחת על עצמו את ניהול הפורום, תכתבו מסר ליוני, מנהל אשכול מוזיקה בתפוז (yoni sc)
 

איריס מ

New member
ורד ../images/Emo140.gif

משהו טוב יצא מכך שנכנסת לפורום ההיכרות שלי איתך, שתמשיך הלאה גם בעתיד, מעבר לכך שניהלת אותו ועשית בעיניי עבודה נפלאה כאן בפועל ומחוץ לפורום השקעת רבות ואין לי ספק שזה היה מכל הלב, דבר שלא מובן לי מאליו ושאני מעריכה מאוד, אני לא מסכימה עם זה שאין לך עוד מה לתרום לפורום אך מבינה שדברים משתנים כמו ההחלטה לעזוב למרות שחבל לי שאת עוזבת ויחד עם זאת מכבדת את ההחלטה שלך. עם כל הכבוד לפייסבוק ומתוך הרגשה שלי, נוצר כאן גיבוש בין כולנו שדרך הפייסבוק קשה לי להאמין שהיה מתקיים אם את שואלת אותי, באיזשהו מקום הפורום איחד אותנו באופן אישי יותר והאיחוד שנעשה תרם לחברות בינינו שהפכה להיות חזקה יותר מסתם לכתוב בפורום על מירי, שזה החלק המהותי והחשוב בעיניי.
רבה רבה על כל מה שעשית בשבילי באופן אישי ועל הניהול המסור והנפלא שלך כאן בפורום
 

sp400

New member
אני חושב שלא יכלנו לזכות במנהלת יותר טובה ממך

היה כיף לשהות פה , עבדת למעננו ותמיד היית חברה מעבר, דאגת לנו עשית לנו מפגשים הפעלות ותחרויות שעשו לנו רק כיף ואני חושב שעשית את זה באהבה מלאה. חבל הפורום הפסיד!! אנחנו הפסדנו, חלק הגדול מהפורם זה המנהלת אני יודע שאני לא הייתי פה אם זה היה משהו אחר, אני קורא פה תמיד נכון שלא כותב כל הזמן אבל אני תמיד נכנס להתעדכן וזה רק בגללך , כי לאהוב את מירי אפשר גם בלי לכתוב בפורום, אבל את האנשים אפשר לפגוש רק פה ואת הפכת את זה לחוויתי וכפי. אז תודה ענקית ומה שנאמר ולא נאמר הכל בולשיט !! וחוץ ממך כולם מפסידים!!
 

Rony 05

New member
../images/Emo24.gif

את יודעת מה דעתי. בכל מקרה אני מאחלת לך רק דברים חדשים וטובים שימלאו את חייך. ותודה על כל ההשקעה, האהבה,הזמן, החברות, האכפתיות, הדאגה,העזרה ובכלל על הכל. כל זה ממש לא מובן מאליו.
 

I מ י ר ב I

New member
אז בואי רק אמרי שלום../images/Emo23.gif

מאוד חבל לי... מצטרפת פה לשאר,אין עליך,את מדהימה,נתת את כל כולך בשביל הפורום וכדי שיהיה פה הכי כיף שאפשר. כיף לי שהכרתי אותך.
 
האמת שזה ממש מעציב אותי

כי אני פה בערך מאוגוסט 2005 ... (מוזמנים לבדוק :) והאם זה אומר שסוגרים את הבסטה? הרי אי אפשר בכלל להשוות לפייסבוק הזה, מדובר בשני דברים שונים. ורד.. באמת באמת שאין עלייך! ומלא בהצלחה בהכל! ושוב ממש חבל לי על ההחלטה ואין סיבה שהפורום "יעלם" בגלל הפייסבוק, זה הרי תלוי רק בנו :)
 
ורד...

ההחלטה היא שלך, ולנו רק נותר להודות על האווירה הנעימה והכייפית שהפורום היה בזכותך! אז תודה:) ונתראה בהופעות :)
 
פרח יפה שכממותך../images/Emo24.gifורד

לעולם לא אודה על היום שהכרתי אותך..את בנאדם מדהים ואהוב,ורק בשל הפורום ובזכות הפורום,הכרתי אותך...הכל זה לטובה...עעשית עבודה נפלאה בזמן הזה..אין עלייך... אוהב
 

yafit1305

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

ורד, עצוב לי לשמוע שאת עוזבת,ניהלת את הפורום בצורה מקצועית
 

אריה31

Member
מנהל
היית מנהלת מדהימה ורד../images/Emo140.gif

כמו שכבר כתבתי לך בעבר, בפירוש למדתי ממך כמה דברים בניהול פורום כל הכבוד לך על ההשקעה העצומה בפורום, חבל שזה מסתיים ככה, נקווה שדברים ישתנו היי ברוכה
 
ורד! ../images/Emo140.gif

יש סיכוי שתשני את דעתך?
רובנו עדיין כאן, ואת עשית את עבודתך בניהול הפורום בצורה הטובה ביותר שיכולנו לבקש. אם החלטת סופית, מכבדים זאת. תודה על הכל!
!
 

viko222

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

אני חולללללה עליך
למזלי את יוצאת רק מהפורום ולא מהחיים שלי!
תודה רבה על השנים שתרמת,את בהחלט היית מנהלת למופת ואנשי תפוז רק יכולים להתגאות בך.ללא ספק. תודה על חלוקת הסינגלים והכרטיסים!
ולמקרה ששכחת,אני חולה עליך
 
בהצלחה לך ורד בכל מה שתעשי חבל שאת פורשת

אני אוהבת את הפורום ואהבתי אבל דרך הניהול שלך.תודה על מה שעשית למען הגולשים כל ההגרלות והכרטיסים.יהיה לי חבל שהפורום הזה ייסגר
.כל מה שייגידו פייסבוק הוא לא תחליף לפורום.המון הצלחה המשך הדרך.
בטוחה שלא חתפסיקי לאהוב את מירי המון הצלחה.
 
אני בהלם!!!../images/Emo42.gif

ורד, היית מנהלת תותחית ואני חושבת שכולם יסכימו איתי! אין עלייך ולא יהיו עוד מנהלים כמוך, את פשוט אחת ויחידה! חבל שאת עוזבת והאמת שבאמת הפתעת אותי! אבל העיקר שיהיה לך טוב ושאת עושה מה שנכון לך! בהצלחה בכל מה שתעשי!! מקווה שאנחנו ניפגש עוד המון כי באמת שזכיתי שהכרתי אותך דרך הפורום הזה ואני מקווה שנצליח לשמור על קשר! את מדהימה! מתה עלייך!!
 
ורד גם אני לא מנהל יותר של אביב גפן

מאותם סיבות דומות שלך. זה מה שקרה לי הפורום הלך ונעלם. בדיוק אותה סיבה כמו שלך לי זה עשה עצוב בהתחלה רק אל תהיי רק עצובה בגלל זה. אם תרצי לדבר אני פה..או שם....
 

NaniBani

New member
ורד ../images/Emo23.gif

וואו זו הפתעה...
שתדעי שאני ממש מתה עלייך! ומקווה לראות אותך בהופעות, מפגשים מידי פעם :) ובכלל בלי קשר לפורום! את בנאדם יקר ומקסים ואני אוהבת אותך מאוד מאוד!
בהצלחה בהכל! :)
♥♥♥ נשקות
בנני.
 
למעלה