"זה שיר פרידה..."

omerlich

New member
"זה שיר פרידה..."

אז זהו,תמה לה תקופה,בזמן הקרוב הפורום ייסגר ויסתום את הגולל על תנועת נוער שינוי. כולי תקווה כי יום אחד התנועה תחזור להיות מפוארת כפי שהייתה. באמת שצר לי על כך כי אני המנהל(והאדם) האחרון בפורום זה,אך אני עדיין מאמין בשינוי,דיעותיה,את מה שהיא מייצגת ובמי שמייצג אותה. אני נשאר בשינוי,ועובר לנהל את פורום המפלגה,כמובן שכולכם יותר ממוזמנים (וכבר) לכתוב שם. בהצלחה לכולנו.
 
כואב הלב

ראשית כל עומר עשית עבודה טובה בתור מנהל תודה שאתה נשארת מנהל בפורום מפלגת שינוי. מאחר שזכיתי לרשום בזמן שאתה מנהל אני יודע שתתרום גם בפורום שינוי. אני שמח שאתה נשאר ותומך באידיאולוגיה של שינוי בקשר לפורום נוער שינוי הפורום הזה היה בין השניים שנכנסתי מאותה סיבה הוא גם היה הסיבה השנייה שתפוז זה דף הבית אצלי (מיותר לציין שהסיבה הנוספת היא פורום שינוי). הפורום הזה היה הפורום השני בגודלו בהודעותיי, וגם כשלא הגבתי קראתי הודעות של אחרים. בתק' נעוריי הוא היה הפורום הראשון בהודעותיי תמיד נהנתי לכתוב בו. סתימתו תהווה מכה כואבת. צר לי שאתה הנער היחיד בשינוי, כולי תקווה שבעתיד יצטרפו נערים חדשים ואולי אפילו הנוער יחזור לגודלו. שלום לפורום הנוער שנתן לי במה ותמיד הרגשתי בטוח לרשום את הודעותיי אתגעגע מאוד
 
גם כולי תקווה

אם הנוער האחר ישנה את דרכו, לא יחזור על הטעויות שלנו, ויפעל בדרך הטובה אז יש סיכוי. ואם אתה כבר עובר לנהל את פורום המפלגה (היום אין לי כבר שום בעיה עם זה) 1. בהצלחה בניהול הפורום 2. תנסה להסיר שם את חסימתי. ותודה על תרומתך לתנועה, (חבל לי שלא הגבת על הודעת הפרידה שלי)..
 

omerlich

New member
מכיוון שאני לא מנהל לבד בפורום המפלגה..

השחרור לא נתון רק לשיקול דעתי.
 
סוף טרגי

המפלגה צריכה להקים ועדת חקירה תנועתית להבין למה זה קרה. (לא ממש צריכים כזאת, כי כבר כולנו יודעים למה)
 

Fleddermaus

New member
תנחומיי

דווקא היה פה משהו יפה. אני מקווה שלא תפסיקו להיות פעילים כנוער חושב ואיכפתי, ושתמשיכו לפעול במסגרות אחרות.
 

דללה

New member
../images/Emo10.gif חבל שככה זה היה צריך להיגמר.

אבל כל סוף הוא התחלה של משהו חדש. שיהיה בהצלחה
 

omerlich

New member
חברים,באמת שצר לי..

תודה רבה למאחלים ולאלו המקללים,שיילכו לחפש.. זוהי ההודעה האחרונה שלי בפורום זה,אינני מתכוון להיכנס יותר לאדמין ולשחרר הודעות,אכנס לכאן מידי יום ואציץ בארכיון ולהתמוגג מאיך שהפורום היה פעם,עד שהוא ייסגר. שוב תודה לכם,למרות שזו לא הייתה תקופה קלה,עדיין זה משהו "ששווה לשים ברזומה"
 
למעלה