זוגיות במשבר? או אני במשבר?

זוגיות במשבר? או אני במשבר?

התחתנו צעירים האיש שלי טוב באופן כללי... 3 ילדים מתוקים עבודה טובה- מנהלת בכל רמ"ח איברי בדרך כלל אני ממש זורמת ולא מהאנשים שנתקעים או נכנסים למצבי רוח אבל לאחרונה פשוט לא טוב לי דברים שהשלמתי איתם מתחילים לצוף ולתסכל כמו סקס ממוצע ומטה- ולא אני ממש לא מהנשים שמזניחות, לדעתי היום אני יותר יפה ומושכת מלפני 8 שנים כשהתחתנו. חוסר לקיחת יוזמה הרבה אופנים בחיים שלנו אני אוהבת את בעלי- הוא באמת איש טוב אבל חסר לי! איך אני עוברת הלאה מזה?
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
מתחברת לשאלה של קודמי, יחיאל.

לאחרונה לא טוב לך כי משהו השתנה? ואם כן, מה השתנה? האם אצלו או אצלך? אני דווקא נוטה להאמין למשפט לאחר מכן, "דברים שהשלמתי איתם מתחילים לצוף ולתסכל". שלא תביני לא נכון, מותר לך להרגיש תסכול אבל אני חושבת שלמעשה לא השלמת עם אותם הדברים כי אם היית משלימה עימם הם לא היו מפריעים לך וגורמים לך להשתוקק למשהו מעבר. ליבי ליבי על הרגשתך, אך לדעתי יש דרך אחת לענות לך, בצורה רציונלאית וקרה. אם את משלימה עם הדברים, את בסדר איתם וממשיכה הלאה. אם לא, יש לך שתי אפשרויות: להגיע למסקנה האם את עושה עם זה משהו או לא. את תחליטי מה את רוצה לעשות אבל קחי בחשבון שיש לכל צעד שתעשי השלכות והאם את מוכנה לקבל אותן ולהשלים עימן. אם את מחליטה לא לעשות משהו בנידון מחוץ למסגרת הנישואים אפשר לחשוב מה ניתן לעשות בתוך הנישואים וכיצד ניתן לשפר את חיי המין כמו התייעצות עם סקסולוג, שימוש באביזרים (או פרטנרים נוספים
) וכדומה. אבל זה דורש שיחה עם בן הזוג ושיתוף פעולה שלו. אם את לא מעוניינת לעשות דבר, אז אנו חוזרים לאותה הנקודה, השלמה. בהצלחה.
 
למעלה