זוגיות טרייה

roi48

New member
לא מוכן להיות פרייר

היה לי כיף אין מה להגיד אומנם שילמתי אבל גם קיבלתי ממנה . אבל אני בהחלט לא מוכן ללכת אחרי הזין שלי , כי אני רוצה בחורה שטובה . אדם צריך קצת להרגיש מבוכה שמשלמים עליו ב3 פגישות כל כך הרבה . והכי מוזר בדייט הראשון כבר חיבקתי אותה . דייט שני היא כבר מצ..... את ז בפרק ודייט שלישי היא כבר אצלי במיטה ובכל הדייטים הייתי צריך לקחת אותה למקומות .
 

roi48

New member
החברות שלה מבלבלות אותה

היא לא מבינה שגבר יראה בחורה שגורמת לו רק לשלם הוא יברח . גם גבר עשיר לפעמים לא ירצה בזה גם שהוא יכול לקנות את העולם . ואכן גם אמרתי לה היא התחילה לכעוס עליי . &nbsp והכי מצחיק שהיא כבר תכננה את הפגישות שלנו מראש, צימר ואחרי זה בריכה .
 

roi48

New member
זוגיות טרייה

אז ככה, הכרתי לפני שבוע מישהי ואנחנו כבר בשלב מאוד מתקדם בקשר בפגישה שלישית . שנינו בגילאי ה30 והיא גדולה בשנתיים ממני . עכשיו יש משהו שאני לא מבין בזוגיות הזו , והיא כבר בא אלי הבית סקס עשינו והכל כיף. יש לציין שכרגע אין לי רישיון ודאגתי למוניות מה שלא קל . ולאחרונה הסברתי לה שגם פוטרתי מהעבודה . 1 אדם שכל כך כיף לכם איתו כן לא תרגישו נבוכים לראות שהוא כל הזמן מבזבז עלכם ? שלוש דייטים כלל מוניות ורכב פרטי אחד הוצע של 1000 שקלים 3 דייטים בלבד. וממה שהבנתי ממנה היא מתכננת ימים כיפים שכל הנראה אני הולך ישלם גם אותם . 2 אמרו לה שבזוגיות הגבר צריך לשלם 3 עד 4 חודשים והפגישה צריכה להיות פעמיים בשבוע , הגיוני ? 3 יצאתי לא פעם עם בנות ששרבו שאשלם עליהן כבר בפגישה הראשונה או בשלישי. אני מרגיש שסוחטים אותי כלכלית אני מבולבל. זה לא קרה אם אף בת זוג אחרת הן כלכלית והן כניסה למיטה בדייט השני שלישי . כמובן שהסברתי את המצב והיא מסרבת להבין ואומרת שאני רומז לה לשלם . דבר נוסף שביררתי איתה , שאם החברים שלה היא כן מתחלקת . חברים תעזרו לי .
 

Gu987

Well-known member
מצאת אישה שהיא מעל התקציב שלך?

ואתה רוצה שאנחנו נעזור לך??? איך נוח לך שנבצע את ההעברה? או אולי, כמו שאומר אלון גל, אל תחרוג מגבולות התקציב, ותמצא משהו פחות יקר?
 
אתה לא חייב לשלם
זה הכסף שלך וזכותך לשמור אותו לעצמך. אם אתה רוצה להיות נחמד ולהביע לה נדיבות מדי פעם בכך שתשלם, אפשר ורצוי. אסור לה לנצל אותך כלכלית. אם אתה לא רוצה לשלם, אל תשלם. אם תראה שהיא במצב כלכלי קשה, יהיה יפה שתעזור לה. היא כנראה באמת במצב כלכלי קשה. בקשר לקרבה, זו החלטה פרטית שלכם לפי רגשותיכם ההדדיים ומצב החברות.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
אגב
אתה בטוח שיש ביניכם ממש אהבה, או לפחות מספיק חיבה? אולי היא סתם רוצה סקס אז היא מנצלת אותך? אולי אחרי שתקבל ממך מה שרצתה היא תעזוב אותך?
&nbsp
&nbsp
 

roi48

New member
לשלם

שמע גם בשביל סקס צריך לשלם , ולא היה בעיה עם זה . וזה תמיד צעד מבורך עבורי :) אבל עם הזמן בחיים שלי הבנתי שאם רוצים קשר אמיתי אסור שהזין ינהל אותנו . וכך עשיתי לא נתתי לו לנהל אותי . היה כיף איתה שילמתי עליה וגם קיבלתי כבר הרגשה שאם הייתי איתה עוד קצת הייתי שוכב איתה אבל תקרא קטע ! 1 פגישה ראשונה בית קפה - בסוף הערב קיבלתי חיבוק :קשה להסגה " 2 פגישה שניה באותו השבוע יום חמישי מסעדה + מונית הלוך חזור בין עירוני סוף הערב נשיקה ומציצה "היה כיף לא אשקר . עבר שבוע פגישה שלישית יום שבת בוקר מביא אותה מטיילים אוכלים במסעדה יקרה שלא שווה כלום בחוץ הים - הולכים אליי הרבה הרבה זמן בחוץ נכנסים לבית סקס (לא וואו ) רצתה סיבוב שני כבר לא היה לי נעים מההורים שלי אז לא נתתי לה . כדי שישאר טעם של עוד . עכשיו תוך כדי היא כבר מתכננת לי שהיא רוצה צימר ושבוע אחרי בירכה כיף לה שאני עשיר רק שאני לא מודע לזה . עזוב גם שהיא כבר דרשה ממני להתגלח כי היא אוהבת חלקים וגם שאני יקבע ללייזר בכל הגוף . אני רגע מה הלחץ תגידו לי אתם , שילמתי לזונה או חיפשתי בת זוג מה פספסתי ? ישר הבנתי משהו פה לא בסדר לא מוצצים ביום השני לפגישה בשיחים . אויי אויי כמה שאני מפחד מבנות כאלה ומסכנים ההורים שלהם . הבחורה בת גילי כן בוגרת לא תגידו ילדה אלה 32 !!! .
 

Gu987

Well-known member
לא עשית סקס סיבוב שני כי לא נעים מההורים?!?

מעניין. החינוך שלהם הוא רק סיבוב סקס אחד??? או שאולי שמרת להם סיבוב??
 

roi48

New member
ישבו בסלון

לא יודע איך אצלך בבית , אבל ככה בחרתי .
 
למעלה