זוגיות ? כן ? לא ? למה לא?

angelboy22

New member
זוגיות ? כן ? לא ? למה לא?

חברי הפורום היקרים הנה כמה שאלות כדי להכיר לעומק את חברי הפורום... 1. האם אתה נמצא בזוגיות? 2. אם כן אז איך אתה מרגיש בזוגיות זו?? אם לא בזוגיות אז למה לא ? 3. לאלה שבזוגיות איך הכרתם ? לאלה שלא האם אתה מאלה שפונים אליהם על מנת להכיר או אלה שמקבלים פניות על מנת להכיר ? 4. האם הבן זוג שלך דוב ? (גם לפנויים וגם לתפוסים) 5. מה הדבר שהכיר ירגש אותך שיקרה לך בזוגיות ???
 

ז י ק ו

New member
זוגיות = ?

היי angelboy22 אחלה של נושא הבאת לנו פה :) אז הנה אני הראשון שזורם עם זה: 1. כן, אני בזוגיות מזה 12 שנה לשובבי המקורי (מהפורום) 2. אני מרגיש בזוגיות הזאת השלמה, מה שחסר בי אני מוצא בבן זוגי... 3. הכרנו בגן הרכבת, פעם ראשונה שהייתי שם (וגם אחרונה) 4. בנזוגי (למעשה גם בעלי) הוא הדוב הכי חמוד בעולם !! 4. האם הבן זוג שלך דוב ? (גם לפנויים וגם לתפוסים) 5. אחרי כ"כ הרבה שנים ביחד אנחנו עדיין מוצאים ריגושים קטנים בנינו, גם אם זה פרח וגם אם זה נשיקת לילה טוב :) לא צריך דברים גדולים בשביל לרגש... מספיקים לנו המחוות הקטנות.
 
מממממ......

1. האם אתה נמצא בזוגיות? לצערי הרב, העמוק והמכאיב, לא... 2. אם כן אז איך אתה מרגיש בזוגיות זו?? אם לא בזוגיות אז למה לא ? למה? לא יודע... אני כל החיים הבוגרים שלי מחפש זוגיות, מגיל 20 בערך, מלאו לי 40 באביב האחרון ועד עכשיו למרבה הבושה הייתי רק במיני זוגיות בת 11 חודשים, הייתי נותן עד 9/10 המלכות בשביל לחזור לשם, נתתי את כולי כל מעודי ואת כל מה שיכולתי בשביל זה.... זה לא קרה עדיין כמו שרציתי, לצערי זה כנראה לעולם לא יקרה... 3. לאלה שבזוגיות איך הכרתם ? לאלה שלא האם אתה מאלה שפונים אליהם על מנת להכיר או אלה שמקבלים פניות על מנת להכיר ? לא מאלו ולא מאלו, איני זוכה למחזרים ואני כבר הרמתי ידיים מזמן מלחזר בכלל הרמתי ידיים וויתרתי. אני מלך מלכי הלא/מצטער לא בעניין/אההה?!/נראה לך?! 4. האם הבן זוג שלך דוב ? (גם לפנויים וגם לתפוסים) אילו היה לי בן זוג יכול להיות שהוא היה דוב קטנטן, בהגדרת מה הוא דוב יש הרבה שהם הטעם שלי והרבה מאוד שלא, אני לא נמשך לאנשים כרסתנים למשל... 5. מה הדבר שהכיר ירגש אותך שיקרה לך בזוגיות ??? עצם הזוגיות עצמה כנראה...בכל מקרה ידי מורמות
 

itziki2

New member
למה להומואים קשה עם זוגיות?

נתחיל הפוך . למה לסטרייטים יש יותר זוגיות?. האינטרסים של האישה והגבר שונים האישה מחפשת ביטחון כלכלי והגבר מחפש סקס. יותר מאוחר יש ילדים ומשכנתא מה שהופך את הזוגיות למשהו שקשה לצאת ממנו בקלות. ההומואים מרביתם (80 אחוז) מחפשים סקס. וסקס אחרי כמה זמן נימאס, ומחפשים מישהו אחר. (אצל הגברים , וזה משהו עוד מימי קדם זה חלק מהטבע לזיין כמה שיותר , להפיץ את הגנים שלך.) לא הכל שחור : יש נם עדיין את ה-20 אחוז הנותרים שמחפשים משהו מעבר לסקס ותהיה להם זוגיות. אבל חלק מהם יפגשו כל כך הרבה דברים שמחפשים רק סקס והם יתיאשו מלחפש זוגיות ויעדיפו להישאר לבד.
 
אתה חייב להוסיף לדבריך: לראות עינייך ...

...אני מצטער אבל אני רואה את הדברים אחרת, ניצוץ של רצון לאהבה, מגע זוגיות, קיים אצל כולם, גם אצל גברים וגם הומואים. עובדתית כל אחד יחווה סוג של קשר זוגי גם אם הוא קצר ואגב הקביעה שלך ש"יפגשו כל כך הרבה גברים שירצו רק סקס ובסוף יתיאשו" היא מאוד לא נכונה בעיני, אני אפילו את אלו שרוצים רק סקס, לא ממש פגשתי והיאוש שלי למשל, נובע ממקום לגמרי אחר...
 

itziki2

New member
כן ברור שזה מה שאני חושב , הרי זה הקטע פה

שכל אחד יגיד מה הוא חושב. אשמח אם תפרט מה אתה חושב.
 

angelboy22

New member
ועוד יותר קשה לי

שאני מחפש דובים צעירים וחתיכים ובעייתי למצוא אותם .... והמשפט שהכי מתאים פה זה אלוהים נותן אגוזים למי שאין לו שיניים אני נמצא במקום שאנחנו במיעוט וכשדוב מחפש דוב זה בעיה כי צ'ייסרים יש פה ים אולי לא באטרף אבל באתרים אחרים כמו bearwww שם רוב הצ'ייסרים או biggercity שם פחות יש מהארץ אבל עדיין וכאן הבעיה מתחילה שדוב מחפש דוב
 
אבל אני דוב שלא מחפש דוב...

איפה בדיוק הצ'ייסרים האלו שאתה מדבר עליהם, אני לא מכיר אותם, לא פגשתי כמעט אף אחד מהם....
 

itziki2

New member
האתרים מחו"ל נחמדים אבל לא מועילים בהרבה

זה פתאום ניראה נורא כיף שיש כ"כ הרבה אנשים שמתעניינים וגם הם בול מה שחיפשת..חוץ ממשהו קטנצ'יק שהם מליון קילומטר מימך ..ואם הם כן באים לארץ זה ליום יומיים..אז זה עושה את האתרים האלה לסתמיים. למרות שתמיד כיף לחלום (-:
 

angelboy22

New member
נכון אבל...

אם תקרא בין השורות הסברתי ש ב BEARWWW יש לא מעט צ'ייסרים ישראלים נראה לי אני לא סגור על זה 7 דפים וזה יותר ממה שאטרף מציע.
 

angelboy22

New member
בטח שיש

אני לא יודע כמה מהם מעוניינים בקשר רציני אתה יודע מה אני לא יודע גם כמה יש כי לרוב כולם מחפשים שם סקס ומי שלא אז בתוך הארון עמוק וכל שיחה נראית לו וואוו
 

itziki2

New member
כאלה שבארון ה"דיסקרטים" בלי התמונות אני לא

כאלה שבארון ה"דיסקרטים" בלי התמונות אני לא מתייחס אליהם בד"כ. לא ברור לי אורח החיים שלהם אבל זה לא עניני. אני מדבר על אלה שכן רוצים בקשר למה הם לא מופיעים באטרף , ואם כבר מופיעים אז בלי תמונות..חבל.
 

angelboy22

New member
האמת כה יש מלא מהם

וכל הקוביות הצהובות האלה הם חושבים שהפרופיל שלהם מושך אבל לפחות תתנו תמונה אחת
 

itziki2

New member
הכי מגוחכים זה ששמים תמונות לא שלהם

או תמונות של מישהו מזיין מישהו ואז הם כותבים מתחת "ככה אני רוצה לעשות".. מה זה עוזר לי אם אני לא יודע איך הם ניראים ??
 

angelboy22

New member
או שפשוט

שמים לך תמונות של אברי המין שלהם או של אחרים איכככככססססס בא לי להקיא מהם
 

ז י ק ו

New member
מממ

מה רע בתמונות של איברי גוף חשופים ?! תאכלס כל אחד ומה שהוא מכוון לחפש... אני מניח שבעלי פרופילים עם תמונה של תחת חשוף - לא יחפשו זוגיות אלא משה חפוז, ואילו בעלי פרופילים ששמים תמונת פנים בלבוש מלא יראו קצת יותר רצינות, לא ?! בסופו של דבר חברים יקרים שלי וסליחה שאני עושה הכללה מטורפת, גייז ברוב המקרים מחפשים סקס ורק אחרי זה זוגיות... אני טועה ?!
 
למעלה