זוג שהיצלחה לגייס כסף לעזור בהוצאות מהשתלה

אמא1אחת

New member
זוג שהיצלחה לגייס כסף לעזור בהוצאות מהשתלה

יש גם וידיו באתר...
http://www.huffingtonpost.ca/2013/0...fibrosis-donation-james-reimer_n_3409158.html

תרומת סיסטיק פיברוזיס של דונלד טראמפ לג'יימס ריימר סה"כ 40,000 $ (וידאו)
לפני ספירת Huffington Post | פורסם: 2013/06/08

דונלד טראמפ הוא להיות לשבחים על מאמציו לסייע להקל על נטל הכלכלי של בני זוג בעת מקבל מטופלים איש BC-העלה לסיסטיק פיברוזיס. (ויקישיתוף)
יש אשתו של הסובל סיסטיק פיברוזיס BC-העלה רק דברים טובים לומר על דונלד טראמפ אחרי המיליארדר האמריקאי תרם 40,000 $ כדי לעזור לשלם עבור הוצאות מחיות בעוד בעלה מתאושש מהשתלת ריאות שנייה.

טראמפ והשותף של ביל Zanker תרם את הכסף לג'יימס וריימר Adena לאחר שבני הזוג החלו בגיוס כספים באמצעות FundAnything.com, אתר crowdfunding שאנשי העסקים לרוץ יחד, CTV חדשות דיווחו.

"תרומת טראמפ ההקלה הנטל כספי עצום. אנו מודים מאוד על זה," אמר לי Adena הרשת.

ג'יימס עבר לטורונטו להשתלת הריאות הראשונה שלו בשנת 2011, ונפגש Adena בזמן שהוא היה שם. הוא הציע לשעות רק לפני שהוא הלך להפעלתו.

ג'יימס היה מבצע מוצלח, אך מאוחר יותר התבררתי שגופו דחה את ריאותיו, ואילצו אותו להגיע להשתלה שנייה.

עם חשבונות נערמים עבור הוצאות מחיות בעיר חדשה, פנו לAdena FundAnything.com, מבקשים 10,000 $ לשלם עבור שכר דירה, מזון ותרופות.

מצוקתם קיבל את תשומת לבם של המייסדים של האתר, שהחזיקו באירוע מפואר במנהטן בתחילת חודש מאי שבו הם מסרו Adena מזוודה עם 40,000 $ כדי לעזור להם בזמן שג'יימס היה מקבל טיפול, עד ראייה חדשות ABC דיווחו.

"אם יש בעיה, אנחנו ננסה לעזור, אבל יש כל כך הרבה אנשים", אמר טראמפ.

ג'יימס עבר ההשתלה השנייה שלו בסוף מאי. בני הזוג מקווה לחזור לחוף המערבי, שבו ג'יימס רוצה לסיים את התואר שלו במדעי הסביבה באוניברסיטת ויקטוריה.

מי שרוצה לתרום לReimers יכול לעבור לדף FundAnything שלהם. הם יהיו גיוס כספים עבור 44 ימים הקרובים.
 
למעלה