זוועה ב103 אף אם

hospital_food

New member
זוועה ב103 אף אם

ערב יום חמישי אצל שמוליק טיאר(שדרן רדיו) שמוליק הנחמד הביא נחשה לאולפן ובשידור חי נתן לה לאכול עכבר חי!!!!! נכון,בטבע זה קורה כל הזמן(תמשפט הזה הוא הזכיר לפחות 10 פעמים במהלך התוכנית). אבל אולפן זה לא טבע. וזה היה מזעזע המוות של העכבר היה מאוד איטי משהו כמו חצי שעה, וכמעט כל הדקות האלה, שמוליק תיאר את מה שקורה באולפן באופן משעשע ומבדר, הוא פשוט צחק צחוק גדול, תוך כדי שעכבר תמים ומסכן גוסס למוות. אני וחברתי באותו זמן ישנו במיטה , עברתי ל103 לשניה, וזה מה שאני צריך לשמוע שאני עם חברתי במיטה!!? פשוט מגעיל!!!!!!!! הוא אמר שהוא עושה את זה בגלל שהוא לא אוהב חברים. שכנה שלי גם לא אהבה את החתולים שהאכלתי כל יום ליד הבית, אז לפני 3 חודשים היא פשוט הרעילה אותם.אחלה פיתרון! זו תוכנית של בני נוער בעיקר, הדבר הזה בטוח עודד להתעללות בבעלי חיים. על זה שמוליק צריך להענש. אני מאחל לו את אותו מוות שיהיה לעכבר שהוא הביא לאולפן. בקשה חברים תכתבו אימייל זועם לרשות השניה ,הכתובת נמצאת באתר הזה http://www.channel2.co.il/public_gate.asp וגם אימייל לשמוליק טיאר [email protected] תודה
 
לעומת זאת.....

היום בפריים טיים של ערוץ 2 באיזה תוכנית אירוח, אירחו שני הומופאתים שדיברו על תזונה נכונה, אחד המליץ להימנע לחלוטין מ: חלב ומוצריו, קמח לבן ומוצריו, סוכר לבן, מלח לבן ובשר. בעוד השנייה המליצה להפחית בדברים אלו ולהימנע מהם כאשר חולים.
 

oren*

New member
אני פשוט המום מהשטויות שכתבת

בתור מי שגידל בביתו 13 נחשים אני לא מסכים עם מה שכתבת. איפה ההתעללות בבעלי חיים? אצל הנחש שצריך לאכול אחרת ימות (חצי מהנחשים שלי היו נחשים שהצילו מחנויות של חיות מחמד שלא טיפלו בהם כראוי, לא חיממו אותם ולא דאגו לתנאים מינימליים), או אצל עכבר שגודל במיוחד לשם המטרה הזו? אני אישית לא האכלתי את הנחשים בעכברים חיים (בכדי לא לפגוע בנחש - עכבר חי עלול לנשוך את הנחש בגולגולת ולגרום למותו), אבל לא מבין את הבעיתיות שבנושא. הנחשים האלה מיובאים לארץ בתנאים נוראיים, ולא צריך להוסיף על זה גם הרעבה - מגדלי נחשים לא הורגים עכבר בשביל הכיף. נחש זה לא בן אדם, הוא לא יכול להיות צמחוני ולאכול ירקות או מזון קפוא - הוא חייב מזון חי או מזון טרי.
 

hospital_food

New member
לא הבנת

נחש צריך לאכול נכון, ככה זה בטבע אני מתלונן על זה שעשו את זה בשידור, כנס ל103.FM ותנסה למצוא תקטע המדובר. לא הייתה שום סיבה לעשות את זה כזה בשידור חיי ועוד נורא להיגנב על הקטע... בלי שום טיפת רגישות. ובכלל מה יוצא מזה שהוא עושה את זה ברדיו? כאילו מישהוא רואה?? לא מבין את הראש. מילא כשרואים את זה בערוץ טבע כלשהו, יש לזה ערך. אבל למה לשדר ברדיו תיאורים גועליים ? בשם הוולגאריות והרדידות ? וזה כן מעודד התעללות, לא במכוון אבל בסופו של דבר זה כן.
 
למעלה