זום פנימה - זום החוצה

זום פנימה - זום החוצה

מתוך "ארבע ההסכמות - הספר המלווה", עמ' 127 בעיבוד קל שלי: "חישבו על בעיה בחייכם שגרמה לכם לדאגה או לסבל. דמיינו שאתם יכולים לראות את חייכם דרך עדשתה של מצלמת קסמים. בזום פנימה אתם רואים וחשים כל פרט וכל היבט בחייכם. דמיינו שאתם יכולים גם לבצע זום החוצה, מתי שתרצו... בזום החוצה אתם משקיפים על תמונה פנורמית של כדןר הארץ מהחלל... חשבו על חייכם מהפרספקטיבה הזו. חייכם וכל הבעיות שלכם אינם אלא הנקודה המיקרוסקופית על האדמה. כל התקוות שלכם וכל הפחדים שלכם מצויים באותה הנקודה. אתם רואים שיש עוד מליארדי אנשים בדיוק כמוכם, החולקים חלומות ופחדים דומים לשלכם. המשיכו בזום החוצה. המשיכו במסע לחלל החיצון עד שתראו את כל הכוכבים במערכת השמש. המשיכו כך עד ששביל החלב יופיע לפניכם במלוא הדרו ויפעתו, במרחק של אלפי שנות אור. מי אתם? מה אתם? איפה מקומכם ביקום הכביר הזה? מדוע בני אדם סובלים בגלל כל הרבה דברים קטנים? הביטו ביקום שיש בו כל כך הרבה יופי ופליאה. כשאנו מביטים על הנצח ועל כל ההיסטוריה האנושית, חיינו הם חלקיק זעיר בזרימה הגועשת והאדירה הזו. כיצד עלינו לחיות את חיינו? במה נבחר להשקיע את האנרגיות שלנו? המשיכו לבצע זום החוצה עד שתתנתקו לחלוטין מבעיותיכם. תוכלו לראות שאין להן שום משמעות במרקם החיים הגדול. הזכירו לעצמכם שבכל בעיה טמונים זרעי הלמידה, ועל כן תבחרו להיות מאושרים כל החיים. התרחקו עוד ועוד עד שהחבל שמחבר אתכם לפחדיכם ייקרע לבסוף. ברגע שתתנתקו מהפחד, תתנתקו מהבעיה, תתנתקו מהתוצאה. אז אתם חופשיים. אתם מרחפים ללא כל מאמץ בנהר החיים. ללא הפחד אתם חיים ללא ההתנגדות. וללא ההתנגדות, הפתרונות שנמצאים באור, באים אליכם. אתם חיים, אתם חופשיים ואתם בעלי עוצמה. אינכם קורבן של אמונותיכם, תשוקותיכם, הפחדים שלכם, החברה בה אתם חיים או של נסיבות חייכם. אתם משתתפים פעילים בחלום".
 

יהלי1001

New member
איזה יופי

שמחתי לגלות שיש פורום הדן בארבע הסכמות. אני די חדשה בנושא ולא כל כך מצליחה ליישם. את הספר "ארבע ההסכמות", קיבלתי במתנה מ"קוליגה" והוא נשכח אצלי בספרייה (הייתי עסוקה בלימודים). לפני כחודשיים עברתי דירה ובמהלך האריזה, הבחנתי בספר. כבר בדפים הראשונים, זה "הכה" בי ופשוט הייתי מרותקת. לאחר שסיימתי לקוראו הרגשתי WOW , התמלאתי התרגשות עצומה , פתאום כל מה שחשבתי, הרגשתי, ראיתי במהלך חיי , קיבל פרספקטיבה אחרת . קיבלתי החלטה לנסות לחיות על פי ארבע ההסכמות, אך בבואי ליישמן, הבחנתי שהדבר אינו פשוט כלל, לכן מאוד שמחתי לגלות את הפורום והדבר מעורר בי התרגשות רבה. שמתי לב, שבנוסף הינך מקיים מפגשים בנושא, הייתי שמחה לדעת האם מתוכנן מפגש נוסף? אשמח להשתתף ,ללמוד ולהתפתח.. נ"ב: לא ידעתי שיש ספר מלווה, אני כבר רצה לקנות..
 
ברוכה הבאה לקהילה

הי לך יהלי היקרה, גם לת זוגי קוראים יהלי... שם נהדר. באתר שלי יש אמירה לקריאה יומית והקלטה של מדיטציה שיכולים לעזור לך ליישם את ארבעת ההסכמות. בנתיים המפגשים לא מתקיימים. כאשר אשוב לקיימם אודיע על כך. אשמח מאוד אם תהיי משתתפת פעילה בפורום ושתשאלי את שאלותיך. הפורום נועד לאלה שיודעים לשאול ולאלה שרוצים לצמוח. יש כאן עוד הרבה אנשים טובים שישמחו לעזור, אני מאמין, כמו בעז האמן הנהדר וסבגבגית, העוזרת, הבחורת לצמוח ומיכל הררי ועוד המון אנשים נהדרים. אז שוב, ברוכה הבאה יקירה, באהבה,
 

kikona126

New member
שלום

גם אני חדשה פה
לא ידעתי שיש ספר מלווה, את 4 ההסכמות קראתי ואני עדיין קוראת, מנסה ללמוד ממנו ולישם אותו, מה שלא תמיד קל.
 
ברוכה הבאה גם לך

כל התחלה היא קשה. ההתמדה וההתייחסות לכשלונות בחמלה הם המפתח. סיימי את הספר ופשוט תיישמי כמה שאת יכולה. אנחנו כולנו פה אוהבים ומוכנים לעזור, לתמוך וללוות. אני שמח שאת פה.
 
למעלה