"זו אהבה משמיעה ראשונה"

Another Girl

New member
"זו אהבה משמיעה ראשונה" ../images/Emo23.gif

אז זהו, שלא תמיד זה ככה. יש שירים שנדלקים עליהם בפעם הראשונה ששומעים אותם ויש כאלו ש"גדלים עליך" ואתה מתאהב בהם רק אחרי כמה שמיעות. עם דפש זה קרה לי עם Home. שמיעה אחת (מתוך מסה גדולה של שירים) הספיקה לי כדי לזכור אותו ולחזור אליו לכמה שמיעות נוספות ולבסס את התחושה הראשונה שלי - שאני ממש אוהבת אותו. אותו דבר גם עם Shake The Disease. לעומת זאת, שירים כמו Blasphemous Rumours ו-In Chains הייתי צריכה לשמוע כמה וכמה פעמים כדי לפתח אליהם חיבה וממש הרגשתי שאני "נותנת להם סיכוי" לפני שפיתחתי אליהם סימפטיה (ויותר). אז - איזה שירים של דפש זכורים לכם במיוחד כ-1. כאלו שהתאהבתם בהם משמיעה ראשונה 2. לא ממש אהבתם משמיעה ראשונה, אבל התאהבתם בהם עם הזמן?
 

Doriiin

New member
לי זה קרה עם STRIPPED.

לא יכולתי לשמוע את השיר,שזה הרבה מעבר ל"צריך לשמוע כמה פעמים כדי לאהוב.". ברגע שהייתי שומעת את ההתחלה הייתי כבר עם היד על NEXT. ואז הכרחתי את עצמי לשמוע אותו, ודווקא בלייב.. ומאז התאהבתי.
אני אוסיף לרשימה את Here is the house, Fly on the windscreen, Walking in my shoes, Judas, שרק אחרי כמה שמיעות רצופות התחלתי לאהוב, ומאז זו אהבה גדולה. אהבה משמיעה ראשונה? World in my eyes, A question of time, Stories of old, John the revelator, Lilian, Shake the, corrupt ועוד (אני מתעצלת לפרט מעבר לחפירה הנוכחית..)
 
ששמעתי בפעם הראשונה את WRONG נראיתי משהו כמו

א"כ זה עבר ל
ובסוף וכיום ל
. לקח לי קצת זמן להתרגל ל WIMS ו CLEAN גם. לPJ היה לי קליק מיידי בטירוף.....ועד היום זה אחד השירים האהובים עלי.
 

Another Girl

New member
../images/Emo45.gif גם לי Wrong לא התחבר בשמיעה הראשונה

אולי בגלל שהוא היה שונה משמעותית משאר הדברים שהם עשו עד אז.
 

hadaroosh180

New member
מלא שיריםםם..

השיר הראשון של דפש מוד שאשכרה הקשבתי לו בידיעה שזה שיר שלהם הוא: Macro (גרסת הלייב) עד כמה שזה נשמע מוזר פשוט התאהבתי בו.. עוד כמוהו יש את : Fly On The Windscreen, Dirt, World In My Eyes, ו- Behind The Weel אלה שבהתחלה לא חיבבתי במיוחד אבל בסוף נוצרה אהבה ענקית בניינו הם: Home- אני יודעת, מוזר, כל מי ששומע אותו מוקסם בדיוק אחרי שמרטין פותח את הפה אני פשוט לא התחברתי אליו אבל עכשיו הוא אחד מהאלילים שלי אין מה לעשות כל השירים מגיעים לנקודה הזאת באיזשהו שלב.. עוד כמוהו יש את: Stripped שבהתחלה אפילו גרם לי להרגיש סוג של אי נוחות..., Stranelove, Walking In My Shoes וכאן מסתיימת החפירה אבל יש עוד ברשימה...
 
למעלה