זחילת גרון מצחיקה

פיצית30

New member
זחילת גרון מצחיקה

בני בן שבעה וחצי חודשים. מקסים אמיתי! מתהפך לשני הכיוונים מגיל 3 חודשים, זוחל גחון ועולה לעמידת שש מזה חודש ולאחרונה (טרי טרי) נעמד. שאלתי היא בעניין זחילת הגחון - הזחילה נעשית תוך שהוא מביא את שתי הידיים קדימה דרך צידי הגוף, מצמיד את כפות הידיים ומושך עצמו קדימה (מזכיר מאוד שחיית פרפר). הוא נעזר ברגל ימין כדי לדחוף את עצמו, בעוד שרגל שמאל מוחזקת באופן קבוע למעלה בזוית של 90 מעלות מהרצפה. האם יש משמעות לאופן זחילת הגחון? האם העובדה שהוא עומד על שש כבר חודש, אבל עדיין לא זוחל על שש, אומרת משהו? יש לציין שהוא מפעיל יפה את הברכיים - אנחנו עושים הרבה תרגילי "מכשולים" וטיפוס והוא עושה אותם בהצלחה ובהנאה. העניין הוא שאני חוששת, שהוא ידלג על שלב הזחילה על שש.
 
לפיצית שלום

לפי התיאור שלך לא נראה לי שבנך ידלג על זחילת שש. סביר להניח שיזחל על שש ובזחילת השש ילמד גם להפריד את תנועות הידיים ולעבוד עם האלכסונים וים יד ורגל נגדית. נשמח לשמוע כשזה יקרה . בינתיים את עושה יופי שאת מציעה לו מכשולים לטיפוס. נסי להציע גם מדרגות
 

פיצית30

New member
זה קרה הרבה יותר מהר ממה שחשבתי!

הילד המקסים שלנו התחיל לזחול על שש לפני יומיים. אמנם לאט, עם הרבה חששות, אבל על שש. יש לציין שהוא עדיין זוחל גם על הגחון (בעיקר כשהוא ממהר לתפוס את הטלפון הסלולרי שנשכח על השטיח, לפני שאמא תשים לב שהוא שם ותיקח אותו), אבל המגמה חיובית - עם הזמן הוא זוחל יותר על שש ופחות הבטן. אגב, אני לא יודעת אם זה קשור, אבל בשבוע האחרון תרגלנו המון מכשולים, טיפוס במדרגות, זחילה בשיפוע ועוד כל מיני השתוללויות כייפיות. אתן חושבות שזה זרז את הזחילה?
 
למעלה