זיגי- פרק 6

YossihNew

Well-known member
אז מה יקרה אחרי שגילו שתמוז גנבה כסף?

מה עם פניני שבכלא?

מה יש למיקי בבית?

והאם עניין הלהקה יתקדם?
 

Roei152

Well-known member
מנהל
עוד לא ראיתי , ואולי לא אראה השבוע .. אולי נוסע בסופ"ש ללמקום שיש בו הוט עם ויאודי , ובא לי להפנק כמו שצריך ..
זה לא שאין לי ויאודי בבית , זה פשוט מיוחד לראות בצפון בחופשה .. שהגשם דופק בחלון....
 

שיר m

Well-known member
הרגת אותי... חופשה בצפון עם גשם בחלון... תהנה!8-):
 

YossihNew

Well-known member
דורי, תבין, היא הייתה חייבת. זאת או היא או האלמוני. היינו צריכים להקריב קורבן... אולי נגיד שנדב לקח ואז כולם יהיו מרוצים.

זה הכול בגלל שאתם לא סחבתם אותה בידיים לאודישנים. תתביישו לכם. יש כאן חוסר הערכה הורית לילדים. פרט להורים של האלמוני, שבמקרה שלהם הם סתם מעצבנים. אבא מזייף מטבעות. אבל נדב גנב את הפסיכוטכני של כולם. זה היה למטרה טובה! מה אכפת לי מהאלמוני?! מי זה האלמוני?! יופי, עכשיו היא לא תתרום מכישרונה הגדול לעולם. תתביישו לכם.

או שתוריד מסכה, להמציא פה בדיחות זאת טרחה. (שמונה בשבוע! אני צריך להמציא שמונה בדיחות פתיח בשבוע!!!!!!!!!!!! למה נכנסתי לזה?! למה לא כתבתי הזירה 3?! למה לא התגנבתי לוואן של שחקנים מהצגה שאני אוהב וברחתי לחיות איתם בקרקס?! למה?!)

נדב אומר מניסיון. ניסיון של ריב עם ההורים לאחר שקרים. תגידו, דורי נחשב לחלק מהמאבק האתיופי? או שרק חצי ממנו? אייייכס... מוריס... איזו מסכנה תמוז.

כמה זמן הם אורבים פה, החצ'ופים? והנה מצטרף אליהם ההוא מאילת. תיזהר, פורר יתהפך עליך.

אני מנסה להבין אם הקול של אחת השכנות שייך למישהי שבעצמה מופיעה מתחת למסכה. בכלל שמעתי שהשכנים ממש אוהבים להופיע במסכות: השכנה במסכת יעל, והשכן במסכת פיקאצ'ו סגול. אני לא מבין, הם לא מקשרים שהם קשורים למיקי? היא השכנה ממול. לתמוז יש גב חשוף, אני מאוד אוהב את הבחירה בביגוד. היא מחרימה אתכם. מגיע לכם! היא מוכשרת מדי בשביל זה! חבר'ה, יש מישהו זר בבית! היה שם מבט של חודשי השנה? אוי, נו, בסדר, קורבן אלמוני ולא משנה בדרך לקריירה של תמוז... מה זה משנה...

למה הוא תמיד בלי חולצה... חבר שלו? האמת שנדב מכיר את החבר שלו. הוא היחיד שמכיר. היושים, מיקי. הוא רגיל לבחורות שמפריעות לו עם החברה. איפה פיקוש, איפה... אלוהים, לגלית גיאת יש קול פסיכוטי. והיא לא אמורה להיות הפסיכוטית בזוג הזה, נכון? מסכנה מיקי. הריקודים מסתירים המון.

לא הבנתי. הם האשימו אותך שגנבת את הכסף בגלל מי שאתה... אבל מי אתה? טוב, יש מקום לנטע.

תמוז לבושה כמו ניב באילת, לא? אננס...? אני גם לא עומד בפרצוף הזה. נמאס לו מבנות מצחיקות שמפריעות לו עם החברה. העיקר שהיא ממש לא אוהבת.

את מי הם גירשו? מי הוא?! על מי מדובר?! לא צריך להעניש את תמוזי.

רון פניני? אוקיי. אני הייתי מחליף ביניהם. את פניני הייתי משחרר ואת אביעד הייתי שם בכלא על הפצת טמטום מכוון בטוויטר. זמנית הם נותנים בית. זמנית.

אין לה בית. לא אימא, תמוזי! תמוזי הכינה! נטע עורכת סרטונים יפים. רק חבל שהיא פגעה בפאון.

הרשת גם מעודדת את לירז. בחייכם. כן, אחיו טס... והוא לא כסף, הוא כסף 2! נו, יניב, ההוא שאתה דומה לגרסה הצעירה שלו באופן מחשיד במיוחד.

למה התקשרת אליו בכלל? יופי, דביל. עכשיו כהנא מצא את מה שצריך למצוא.

לא הלכה. ניסית מיקמיק? נדב מאוד ישיר. את הפיקה שלה! הם רוצים לראות התחנה ואת לא שייכת. כן, אחיה בצבא. בוודאי. מפתח קריירת שירה בצבא. אה, בנושא העוף... אה... יש בעיה...

ועכשיו הוא יודע.

אני מקווה שהוא לא טס כמו בנסיעה שהוא סידר לנחי! אגב, רציתי להגיד שבמציאות שירלי ממש, אבל ממש, לא נשמעת כמו שהיא עושה בכל פעם שהיא מנחה ומשחקת. היא הרבה יותר עדינה במציאות ולא כזאת רועשת. למה לגלית גיאת יש קול פסיכוטי?! למה?! ומה האבא של משפחת חזן והאבא של ניר ופליט הכתות ונפתלי אטיאס רוצה מאיתנו?!

לא יפה שהיא לא מופיעה עשרים דקות. היא לא תחטוף מכות, הם לא יחטיפו לה מכות. תבואי איתו, אחרי מיקי הבית ממש גדול.

מי מצא אהבת אמת? והוא לא הופיע 21 דקות שלמות. זה ממש פשע. הוא נלחץ בצדק. למי יש סיכוי מול עומר?! הנה בא הריב...​
 

YossihNew

Well-known member
תכף תגידי לי שאני גם משוחרר מבדיחת האלמוני ומכתיבת פרקים לסדרות!

אני מתחייב לדברים, גברת!
 
למעלה