זיגי- פרק 7

YossihNew

Well-known member
אז מה יקרה כשנדב וניב יריבו על תמוז?

איך נטע תתקבל בבית של דורי?

אזולאי ופורר יגלו מה פניני חיפש?

והכי חשוב, האם אימא של מיקי היא זיגי המקורית?!
 

YossihNew

Well-known member
הוא לא התכוון בכלל. אני נשבע לך, רק איתך היא מצלמת קליפים! רק אתה שוטף לה את האוטו! אני לא חושב שהיא... אני חושב שהם משקרים. בטח, זה לא ש... תמוז, פעם קודמת אמרת שאת לא מתכוונת לנשק את נדב בסילבסטר ואני זוכר שכן נישקת. אין לו סיכוי מול ניב!!!!!!!!!!!!! הבחור הגבר הכי חתיך בארץ!!!!!!!!!!! אוקיי, כנראה חוץ מבר ברימר. זה פשוט הלבוש של תמוז, מזכיר לניב חברה מפעם, מאילת. היי, מה אדם קדמון? אל תהיי גזענית, הוא יגיד שאת גזענית. את לא מגשימה אותו, תמוזי, ההורים שלך דפקו אותך. המניאקים משנות ה-80. יש פיצוץ...

או שתוריד מסכה, יש לי שיעול עם ליחה.

איפה נשמע דבר כזה, אימא של נטע... היא בת מהממת, מדהימה ואהיבה. היא צריכה שתיקחו אותו לעבודה! שחררו אותה! רגע! "או שתוריד מסכה, או שתיקחי אותו לבריכה" זאת בדיחת פתיח! לא יפה! או ש... או ש... היא תיקח יום חופש ותלך לאנשהו בלעדיו.

החיים עצמם. אין לה קול, ליאור. אין לה קול, היא נדבקה מהצרידות של קים. הייתה מתה לא לדבר איתך. הקול שלה בכלל לא חזק. לא יפה! כן, תשאירי לה את הכול! שתסחב לבד, נראה אותה, נראה אם היא כל כך חזקה! ואגב, שומעים ברקע את ליאור צועקת "וקצב וקצב".

או שתוריד מסכה, או ש... סיבוב ופתיחה? לא, נדב, אתה אמרת מושלמת. ניב אמר מצוינת, זה משהו אחר לגמרי... רגשי נחיתות. המון רגשי נחיתות. אני חושב שזה לא כזה באוויר. אני יותר מעריך את זה. אני גם יותר מקווה. לך הביתה!

נוווווווווווו! לא יפה!!!!!!!!!!! זה העתיד שלה!!!!!!!!!!!!!!!!! ממש. מסכים איתך, תמוז. בושה. יש מישהי!!!!!!!!!!!!! יש מישהי!!!!!!!!!!!!!!

זהו יעל מצוי, חברים. אני יודע, רבים מכם יגידו שמדובר בפרפר שמש שעובר חיי נישואין שלמים תוך שש שעות. אבל לא, זהו יעל מצוי, שהמסכה שלו תיתן לדורי השראה להיות זמר במסכה בעצמו. גלית גיאת פסיכוטית. רואים שהבת שלה ירשה ממנה את הכול. מצד שני, גם הוא פסיכופת. כלומר, הוא פליט כתות, חברים. תגידי לאבא שלך שאם הוא ממש רוצה לעצבן אותה, שישחק איתה את המשחק של "לענות לכל שאלה בשאלה", זה מה זה מעצבן אותה. ותגידי לאבא שלך שלא יתכנן נסיעות לחו"ל כי איתו אי אפשר לדעת. מסכנה מיקי.

אה, לא, יש מישהו... שאין לי מושג מי זה... זוז, זוז. מה הופה, הבחורה אהיבה. מה הקטע של נטע?

היא נשמעת כמו דולפין מקולקל. קלוד הבוגד, אני ביקשתי ממך להפסיק לקרוא לה תשרי, יא מרחשוון! ואם תמשיך לקרוא לה תשרי, זה אלול להוות בעיה בשבילך! מירב? אמרתי רקדנית רקע. לא מסרבים לעומר חזן!

שיר נחמד. פחות בלי תמוז. השפעה טובה? מי? אני חושב ש... באמת... העיקר רועי אמר לי שלא. אני אמרתי לכם שזה אלול להוות בעיה, בעיקר עם האב.

אביעד כרגע מצייץ בטוויטר שקרים לא מבוססים. ולא עוסק בניהול בית ספר. בדיוק! למנוע אכזבה ממי?! על מי מדובר?!

הידד. לא, דורי, אל תדכא את תמוזי. שתהיה עם נטע באותו פריים. המתוקה.

גם החולצות של דורי עם כתמים. וואו, נטע, זה כובע... רגיל. אבל השמלה... מהממת. זה בגללך שהוא לא בא, ממזרית קטנה. כן, הוא באמת נשרף בים... לא, שירה משתזפת. זה שונה מנטע. עיניים ירוקות יפות מאוד. מאוד יפות.

נראה לי תמוז תיקח משיקמה את התפקיד בגלל הצרידות... היי, אם זאת לא תנועת נוער אז למה שיקמה פה?! אל תוריד את תמוז! בוגד.

היא קוראת הוביט?! היא קוראת הוביט, תגידו לי שלא טעיתי והיא קוראת הוביט תרגום הטייסים, לקרוא מהר כדברא האויב מבפנים שליהקתי את שירה לתפקיד של גאיה!!!!!!!!!!!!!! סליחה, פשוט נמסתי מהאהיבה הזאת. באמת, נטע? אבל אהיבה, השיער שלך בסדר גמור, כן? כלום, יניב, נכון? אנחנו מבינים את ה... חשיבות... נכון? יופי. הוא דיווח לה. שום פאסון. נטע כל כך צודקת. מעניין אם נטע מחרבנת כמו שהיא תוקעת גרעפסים... מה הוא עושה? היי, הנה שתיהן בפריים אחד. מהממות. אבל היא חמודה מאוד!

אין לה בית, מסכנה. בואו נרחיק את האננס מהמטבח. אז מה אם ביטלת את הטיסה, אתה הטסת את נחי לניו יורק! ואתה ראית מה קרה! מי אלה, מי נראה לך?! הוא כנראה גילה שהיא היעל. שירלי עשתה יפה את העצירה של הבכי.

חצ'ופים... אבל מי ישים לב שהילד ייעלם? ואולי תעשו שירות לכולנו ותחטפו את אביעד?

כסף קלט. להרביץ לאישה, כסף?! ועוד כזאת אהיבה?! חכו תראו מה יקרה בפרק הבא... תהיה סצנה חזקה...​
 

Roei152

Well-known member
מנהל
כסף קלט. להרביץ לאישה, כסף?! ועוד כזאת אהיבה?! חכו
מה יקרה בפרק הבא... תהיה סצנה חזקה...
העננין הוא יותר דורי מנטע , הוא חטף את המכות הקשות בניסיון להגן על האהיבה בשיער האדום.. אבל בעתם המטרה היא דורי , לא נטע ...
ברור שכסף יותר מעוניין בדורי . והוא השתמש בנטע כפיתוי בסצינת המכות ...
לא שזה מצדיק את האלימות שדורי חוטף...
 
למעלה