זיגי- פרק 8

YossihNew

Well-known member
אז האם דורי ונטע ייחלצו מהמצב המסוכן?

איך מיקי תתחמק מהוריה המבאסים?

האם עניין הלהקה יתקדם?

ועד כמה כסף יכול להיות אכזרי?

אה, ולכבוד השיר בפרק, הבאתי את הגרסה של הפסטיגל...

 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
לא יפה להרביץ לבנות, כסף! אאוץ'... ממש הרבה מכות. ועוד ברגל של ניב.

או שתוריד מסכה, וואו הם דפקו שם בריחה...

למה יש להם מלא תרופות? אבא שלו חולה? אוקיי. תוריד כבר, לא אכפת לה מהכתמים. בוא'נה, דורי, זה מתפשט... אאוץ'... אבל זאת סצנה מלאה באינטימיות. בתחנה ובפלאשבק לא היו כאלה. תרתי משמע בעקב אכילס. וגימ"ל, נטע, יש אנשים שפגיעה ברגל זה ממש קשה עבורם. אולי ניב יבין שלא כדאי ללכת לכיוון הזה של שבירות הרגליים.

מיקי מאוס? קופסאות עם אוכל. למה תמיד זה קופסאות עם אוכל?! כן, אולי תשלח לשם גם את נחי להופיע בפני הקהילה, עם נועה! מעצבן. לא, מיקי, הוא ייקח אותך למקדש! מיקי, לא צריך לנסוע איתו לחו"ל, הבחור מסוכן!

למה יש בן אדם זר בבית? המשאבה? חבר'ה, צריך לעשות תחרות השמות הגרועים למקומות בסדרות. המשאבה - יותר גרוע או פחות גרוע מהוופרל'ה? בסדר, גם דורון מדלי מוכר שירים. יוצא לו יופי.

סופסוף היא חוזרת לחזרות. התגעגענו. לא, מיקי... לא!!!!!!!!!! אל תספרי את זה, לא!!!!!!!!!!!!!! היי, נטע. שבי, לאחותך האובדת יש משהו להגיד לך. אגב, תמוז ונטע מתחלקות בבגדים, מסתבר... לאאאאאאאאאאא מיקייייייייי!!!!!!!!!!!!! לאאאאאאאאאאא!!!!!!!!! סליחה, אני פשוט ממש עצוב. ויכול להיות שמיקי באמת תיעלם, לכו תדעו עם האבא שלה. אבל נטע תשרוד. היא חזקה.

נפלת פה במדרגות. ברור. אה, עידן עמדי... שירה כזאת מתוקה בתפקיד. ביי, בחור שאני לא מכיר.

זה מה שאת מקבלת אחרי שבגדת בליאור. מגיע לך. תשאלי את צחי מה קורה כשמתגרים בחיים עצמם! אבל למה אתה צועק?! וזה בכלל שיר של נטע, לעוף... אבל קלוד, אתה בטוח שהם קונים כרטיסים בשבילם? כי יש כאלה שאומרים שלא. אני כל כך מחכה לרגע שבו ניב יבין מי אח של תמוז. כל כך. זה אחד מהדברים הכי חשובים שאני מחכה להם. תתבייש לך, ניב. הולך בדרך הבטוחה לליטמניזם.

תורידו את טבלת הייאוש, עצוב לי על מיקי, אני לא רואה את זה. ולא מזיקה. עילי לא עובד שם בכלל, יש שם את אחיו, כסף 2. באמת מה איתו...? לא המשאבה. סינמה סיטי. שם הם צילמו, אגב, את כל הקטעים של המופע, כפי שראיתם. במציאות. אחלה בחלה אפילו. דורי, בזה הרגע בא לי לקחת סכין ולחתוך ממך את כל האזורים עם הכתמים. אתה תקעת ברקס, מה זה ברקס!

נדב בטח חוגג עם אלומה בזה הרגע. כן, נחכה עד שהוא יגלה מי היצור. כן, והנה זה מגיע... אגב, חברים, אתם יודעים מה חזק? מ... מירב?! לא, לא את. תמוז ששרה את השיר זה חזק! וכן, קלוד, יש דברים שהם לא יודעים, זה לא הולך להיות משחק ילדים. ברגע אחד החופש הגיע, ולא היה זמן לעצור, לא היה זמן להרגיע. החיים לפעמים מפחידים! אז קל לך לשכוח שהם ילדים! הבוקר קמנוווווווווווווו... סליחה, הגזמתי. אבל זה כבר בא. בא ממש לטובה, נכון, שיקמה, ככה אומרים החברים שלך? הכול לטובה? מוזר ששני האחים צריכים לעבור את אותה העלילה הפרק... וגברת אנה, תזכרי ששרו את זה כל השאר בפסטיגל, לא את! את היחצ"נית המעצבנת! אני חושב שזה חזק.

הוא ממש מסית את הילדה ומפנק אותה. הם מתכוננים לגירושין... למה מוקדם?! כדי להרדים אותך ולהטיס אותך למקדש!

תשמיע את השיר לעילי ותשאל אותו מי הזמרת. זה בטוח יעבוד. אוי, שיקמה. למי אכפת משיקמה. היא לא חזקה. ניב, תענה, סבתוש נורא דואגת! אתה תשלם על זה, ניב. תחליף את הצלצול שלך למנגינת הכרישים המאיימת. כן, ניב, אמרתי לך לא ללכת בשביל הזה. למרות שאתה בכלל לא נראה כמו הנכד שלה, למרות שאולי גם פה הבן שלה התחתן עם מישהי מהתפוצה. אגב, זה מזכיר לי ריאיון שעומר נתן יום אחרי ההשקה של בצפר, וסנדרה הייתה שם גם בריאיון והוא החמיא לה והיא אמרה שהוא ממש חתיך. למה אני מרגיש שאנחנו בדרך לארוחת שישי? זה הכול אשתו, היא והתפוצה שלה. וואו, זה ממש מרגיש לי כאילו ניב מדבר עם ריקי והתבלבלתי בסדרה. היא צריכה לעבור לממתינה. אין לה זמן אליך, יש כאן אנשים מדברים! או ש... אה... כן.

היעל המצוי! סליחה, כן. יש לו תסביכים עם השם נועה. ממש מסית אותה נגדה.

מאוד עלוב ולא חזק, שיקמה! אבל החיים עצמם סולחת. או שלא. מגיע לך. אבל הקול חזר כבר... מגיע לך.

דורי, אין לך חלומות נורמליים? זה בטח הלחץ מהפסטיגל הראשון.

אני מסכים, הבחור עושה נסיעות מאוד חשודות מחוץ לארץ! אבל איפה היית כשהוא לקח את הבת שלו לקונגו?! אה?!

הנה זה בא...​
 

YossihNew

Well-known member
אני מדבר על סצנה אינטימית כזאת. לא שאלה מריירת על בוזי, אני מדבר על איך שנטע טיפלה בדורי במסירות כשהוא עם כתמים וחשוף לגמרי. זה היה עצוב ואינטימי במובן הזה...
 

Roei152

Well-known member
מנהל
בתחנה היו סצינות קשות ואינטמיות אחרותת .. נניח הסחיפור של אדר והניתוחו , איןך שאדווה מספרת לרומי על הניתוח .. זה שובר את הלב...
 

שיר m

Well-known member
תודה על השיר שכחתי מאיפה הוא מוכר לי

הסיבה היחידה לראות את הסדרה הזאת היא נטע

וסיוון ממש טוב, כאילו, כן, קצת מוזר להגיד, קווין ממש טוב.

שמישהו יסביר לי איך ניב נוהג עם נקע ברגל

מסכנה מיקי.
 

YossihNew

Well-known member
מי ממש טוב?

אני מחכה לרגע מיוחד כדי שאכיר בשמו ואודה שהוא קיים.
 

שיר m

Well-known member
כן טוב מבינה אותך, אבל עדיין, הוא בין הטובים פה
 
למעלה