זיהוי תמונה

מצב
הנושא נעול.
הערות לגבי זיהוי התמונה

זיהוי המקום
ניחוש שלי שהוא בגדר סביר ביותר הוא שמדובר בתחנה אחת צפונית ללוד. מדובר בתחנת כפר ג'יניס שנמצאת סמוך לנמל התעופה לוד. בתחנה זו היה צבר אקליפטוסים כמו בתמונה, לא היו רציפים מוגבהים ותוואי המסילה ישר כמו סרגל כמו בתמונה. כך שסביר שהתמונה יוחסה ללוד בגלל המיקום ליד נמל התעופה לוד.
הערות לגבי זיהוי התמונה
הרעיון נחמד ויפה. עם זאת, כדאי לברר כמה פרטים לפני שנכריז עליו כנכון ודאית: 1. ברקע התמונה מארכיון מוזיאון הרכבת הראה סמפור בעל שתי זרועות הפונה לכיווננו. בשרטוט של תחנת כפר ג'יניס משנת 1943 שמצא בארכיון מוזיאון הרכבת (מספר E/95/15) מופיעים בתחנה שני סמפורים בלבד, ושניהם סמפורי כניסה (בכניסה החיצונית לתחנה, פונים החוצה) ולא סמפורי אתנעה (שנותנים לרכבת אישור לצאת מהתחנה, ולכן פונים לתוכה). 2. התמונה הקטנה מארכיון התצלומים הלאומי מוכיחה מה שהנחתי לגבי התמונה מארכיון מוזיאון הרכבת - החיילים, האזרחים והמשאיות עומדים כולם על רציף מוגבה ביחס למסילה. אמנם זה לא רציף בגובה שאנו מכירים היום, אבל אפשר בהחלט לראות כמה הוא מקל על החיילים לעלות על הקרון הארגזי המשוריין, משימה לא קלה מגובה הקרקע (מנסיון). באותו שרטוט הנ"ל לא מופיע שום סימן לרציף כזה, למרות שבשרטוטים אחרים של תחנות מאותה סדרה יש סימון לרציפים כאלו. 3. אם הרכבת היא לכיוון ירושלים הרי שהקטר נמצא בקצה הדרומי שלה, ולכן התמונה צולמה לכיוון דרום. האם באמת יש כאלו הרים בכיוון דרום? וגם אם כן, לפי השרטוט הנ"ל, הקו הראשי הישר עבר באמצע התחנה, כשמשני צדדיו קווים, שלוחות ועקלתונים ששירתו את הקווים לבית נבאללה ולתל ליטוינסקי (תל השומר), כאשר הרווח הגדול יותר, שיאפשר כזה רציף רחב, נמצא דווקא בצד המערבי (כלומר הפוך מהתמונה, אם נניח שהרכבת עומדת על הקו הראשי ושהקטר נמצא בקצה הדרומי שלה). (( ברור לי שרבים הסיכויים שהיו שינויים משמעותיים במתווה התחנה בין 1943 ל-1949, אבל עד שנמצא נתונים על השינויים האלו שמסבירים את העניין, אזי נתקשה לקבל את הזיהוי המאוד נוח הזה כמוחלט, או לפחות כנכון בסבירות גבוהה ))
 
נכון מאוד ! אין לנו עדיין את ההוכחה

הערות לגבי זיהוי התמונה
הרעיון נחמד ויפה. עם זאת, כדאי לברר כמה פרטים לפני שנכריז עליו כנכון ודאית: 1. ברקע התמונה מארכיון מוזיאון הרכבת הראה סמפור בעל שתי זרועות הפונה לכיווננו. בשרטוט של תחנת כפר ג'יניס משנת 1943 שמצא בארכיון מוזיאון הרכבת (מספר E/95/15) מופיעים בתחנה שני סמפורים בלבד, ושניהם סמפורי כניסה (בכניסה החיצונית לתחנה, פונים החוצה) ולא סמפורי אתנעה (שנותנים לרכבת אישור לצאת מהתחנה, ולכן פונים לתוכה). 2. התמונה הקטנה מארכיון התצלומים הלאומי מוכיחה מה שהנחתי לגבי התמונה מארכיון מוזיאון הרכבת - החיילים, האזרחים והמשאיות עומדים כולם על רציף מוגבה ביחס למסילה. אמנם זה לא רציף בגובה שאנו מכירים היום, אבל אפשר בהחלט לראות כמה הוא מקל על החיילים לעלות על הקרון הארגזי המשוריין, משימה לא קלה מגובה הקרקע (מנסיון). באותו שרטוט הנ"ל לא מופיע שום סימן לרציף כזה, למרות שבשרטוטים אחרים של תחנות מאותה סדרה יש סימון לרציפים כאלו. 3. אם הרכבת היא לכיוון ירושלים הרי שהקטר נמצא בקצה הדרומי שלה, ולכן התמונה צולמה לכיוון דרום. האם באמת יש כאלו הרים בכיוון דרום? וגם אם כן, לפי השרטוט הנ"ל, הקו הראשי הישר עבר באמצע התחנה, כשמשני צדדיו קווים, שלוחות ועקלתונים ששירתו את הקווים לבית נבאללה ולתל ליטוינסקי (תל השומר), כאשר הרווח הגדול יותר, שיאפשר כזה רציף רחב, נמצא דווקא בצד המערבי (כלומר הפוך מהתמונה, אם נניח שהרכבת עומדת על הקו הראשי ושהקטר נמצא בקצה הדרומי שלה). (( ברור לי שרבים הסיכויים שהיו שינויים משמעותיים במתווה התחנה בין 1943 ל-1949, אבל עד שנמצא נתונים על השינויים האלו שמסבירים את העניין, אזי נתקשה לקבל את הזיהוי המאוד נוח הזה כמוחלט, או לפחות כנכון בסבירות גבוהה ))
נכון מאוד ! אין לנו עדיין את ההוכחה
אך כפי שאומר חובש מוטס את הביטוי "סבירות גבוהה" נראה לנו וזו רק השערה - כן, רק השערה, שזו תחנת כפר-ג'יניס !!! אכן ההרים נמצאים שם לכיוון דרום וגם ריבוי העצים ומיקומם מרמז על כפר-ג'יניס. זו לא תחנת בית-שמש ולא תחנת לוד, נקודה. נמשיך את החיפוש. ומה עם תחנת חדרה-מזרח ??? גם העצים, גם הדרך המוגבהת והרחבה ליד הרכבת עשויה להתאים חן ?
 
הקטר

הערות לגבי זיהוי התמונה
הרעיון נחמד ויפה. עם זאת, כדאי לברר כמה פרטים לפני שנכריז עליו כנכון ודאית: 1. ברקע התמונה מארכיון מוזיאון הרכבת הראה סמפור בעל שתי זרועות הפונה לכיווננו. בשרטוט של תחנת כפר ג'יניס משנת 1943 שמצא בארכיון מוזיאון הרכבת (מספר E/95/15) מופיעים בתחנה שני סמפורים בלבד, ושניהם סמפורי כניסה (בכניסה החיצונית לתחנה, פונים החוצה) ולא סמפורי אתנעה (שנותנים לרכבת אישור לצאת מהתחנה, ולכן פונים לתוכה). 2. התמונה הקטנה מארכיון התצלומים הלאומי מוכיחה מה שהנחתי לגבי התמונה מארכיון מוזיאון הרכבת - החיילים, האזרחים והמשאיות עומדים כולם על רציף מוגבה ביחס למסילה. אמנם זה לא רציף בגובה שאנו מכירים היום, אבל אפשר בהחלט לראות כמה הוא מקל על החיילים לעלות על הקרון הארגזי המשוריין, משימה לא קלה מגובה הקרקע (מנסיון). באותו שרטוט הנ"ל לא מופיע שום סימן לרציף כזה, למרות שבשרטוטים אחרים של תחנות מאותה סדרה יש סימון לרציפים כאלו. 3. אם הרכבת היא לכיוון ירושלים הרי שהקטר נמצא בקצה הדרומי שלה, ולכן התמונה צולמה לכיוון דרום. האם באמת יש כאלו הרים בכיוון דרום? וגם אם כן, לפי השרטוט הנ"ל, הקו הראשי הישר עבר באמצע התחנה, כשמשני צדדיו קווים, שלוחות ועקלתונים ששירתו את הקווים לבית נבאללה ולתל ליטוינסקי (תל השומר), כאשר הרווח הגדול יותר, שיאפשר כזה רציף רחב, נמצא דווקא בצד המערבי (כלומר הפוך מהתמונה, אם נניח שהרכבת עומדת על הקו הראשי ושהקטר נמצא בקצה הדרומי שלה). (( ברור לי שרבים הסיכויים שהיו שינויים משמעותיים במתווה התחנה בין 1943 ל-1949, אבל עד שנמצא נתונים על השינויים האלו שמסבירים את העניין, אזי נתקשה לקבל את הזיהוי המאוד נוח הזה כמוחלט, או לפחות כנכון בסבירות גבוהה ))
הקטר
שנראה במעומעם יכול להיות כדחפן נוסף, לקראת העליה הצפויה לירושלים (מערך ראש-זנב) (דברי פול). הצילום צולם לכיוון צפון-מזרח, מהצד הדרום-מערבי של התחנה. הגבעות הינן גבעות קולה.
 

dvir golan

New member
הערות לחן

הערות לגבי זיהוי התמונה
הרעיון נחמד ויפה. עם זאת, כדאי לברר כמה פרטים לפני שנכריז עליו כנכון ודאית: 1. ברקע התמונה מארכיון מוזיאון הרכבת הראה סמפור בעל שתי זרועות הפונה לכיווננו. בשרטוט של תחנת כפר ג'יניס משנת 1943 שמצא בארכיון מוזיאון הרכבת (מספר E/95/15) מופיעים בתחנה שני סמפורים בלבד, ושניהם סמפורי כניסה (בכניסה החיצונית לתחנה, פונים החוצה) ולא סמפורי אתנעה (שנותנים לרכבת אישור לצאת מהתחנה, ולכן פונים לתוכה). 2. התמונה הקטנה מארכיון התצלומים הלאומי מוכיחה מה שהנחתי לגבי התמונה מארכיון מוזיאון הרכבת - החיילים, האזרחים והמשאיות עומדים כולם על רציף מוגבה ביחס למסילה. אמנם זה לא רציף בגובה שאנו מכירים היום, אבל אפשר בהחלט לראות כמה הוא מקל על החיילים לעלות על הקרון הארגזי המשוריין, משימה לא קלה מגובה הקרקע (מנסיון). באותו שרטוט הנ"ל לא מופיע שום סימן לרציף כזה, למרות שבשרטוטים אחרים של תחנות מאותה סדרה יש סימון לרציפים כאלו. 3. אם הרכבת היא לכיוון ירושלים הרי שהקטר נמצא בקצה הדרומי שלה, ולכן התמונה צולמה לכיוון דרום. האם באמת יש כאלו הרים בכיוון דרום? וגם אם כן, לפי השרטוט הנ"ל, הקו הראשי הישר עבר באמצע התחנה, כשמשני צדדיו קווים, שלוחות ועקלתונים ששירתו את הקווים לבית נבאללה ולתל ליטוינסקי (תל השומר), כאשר הרווח הגדול יותר, שיאפשר כזה רציף רחב, נמצא דווקא בצד המערבי (כלומר הפוך מהתמונה, אם נניח שהרכבת עומדת על הקו הראשי ושהקטר נמצא בקצה הדרומי שלה). (( ברור לי שרבים הסיכויים שהיו שינויים משמעותיים במתווה התחנה בין 1943 ל-1949, אבל עד שנמצא נתונים על השינויים האלו שמסבירים את העניין, אזי נתקשה לקבל את הזיהוי המאוד נוח הזה כמוחלט, או לפחות כנכון בסבירות גבוהה ))
הערות לחן
חן, הינך צודק שהנוכחים בתמונה עומדים על גבי רציף מוגבה. לידיעתך הרציף היחיד שהיה בתחנה (ואני לא מסתמך על שרטוטים כי אם על עדויות בשטח התחנה) ,היה בצד המזרחי של המסילה ממש על הנקודה בה מתפצלת המסילה לבית נאבללה. מבני התחנה נמצאים בצד המערבי וסביר שהם מוסתרים ע"י הקרונות. יש לי תמונה של שרידי הרציף הזה מלפני מספר שנים, ימים ספורים לפני שנהרס סופית לאור עבודות השידרוג במקום . במידה ואמצא אותו, אפרסם כאן בפורום.
 
זו כנראה לא כפר ג'יניס

הערות לחן
חן, הינך צודק שהנוכחים בתמונה עומדים על גבי רציף מוגבה. לידיעתך הרציף היחיד שהיה בתחנה (ואני לא מסתמך על שרטוטים כי אם על עדויות בשטח התחנה) ,היה בצד המזרחי של המסילה ממש על הנקודה בה מתפצלת המסילה לבית נאבללה. מבני התחנה נמצאים בצד המערבי וסביר שהם מוסתרים ע"י הקרונות. יש לי תמונה של שרידי הרציף הזה מלפני מספר שנים, ימים ספורים לפני שנהרס סופית לאור עבודות השידרוג במקום . במידה ואמצא אותו, אפרסם כאן בפורום.
זו כנראה לא כפר ג'יניס
היום ישבתי עם פול קוטרל והוא הסביר לי למה לדעתו זו תחנת בית שמש, ועשה זו בצורה ששכנעה גם אותי, ולהלן עיקרי הדברים: 1. הרכבת המיוחדת המפורסמת באותו תאריך היתה מתחנת תל אביב (מה שאנו מכנים 'בית הדר') לירושלים, כלומר בניתוב שבכלל לא עובר בכפר ג'יניס, ולכן זו לא כפר ג'יניס'. 2. לפי תקנות הרכבת כבר מאז ימי המנדט ועד ימינו אנו, ברכבת מעורבת (נוסעים ומשא) ייערכו קרונות הנוסעים מים לאחר הקטר, ורק אחריהם קרונות המשא. לפיכך, הקטר שבתמונה הוא קטר העזר שאמור לסייע בעלייה לירושלים, ואנו מסתכלים לכיוון 'אחורה' בתמונה. 3. את קטרי העזר בקו לירושלים חיברו לרכבות רק בתחנת בית שמש, ולא לפני כן (גם זה הגיוני טכנית, וגם לגבי זה יש תקנות ברורות עוד מתקופת המנדט). 4. פול משוכנע כמעט בודאות שהעצים, הרציף, ההרים והסמפור מתאימים לתחנת בית שמש (הרטוב/ערטוף) של אותה התקופה. לגבי זה אין לי איך לבדוק אותו, אבל הוא מכיר את התחנה ואת ההסטוריה שלה הרבה יותר לעומק ממני ומהרבה אנשים אחרים. לסיכום - אם זו אכן הרכבת המפורסמת, אזי היא נמצאת בקטע שבין בית שמש לירושלים, ובכל מקרה לא בכפר ג'יניס.
 

dvir golan

New member
על פול ועל גיאוגרפיה

זו כנראה לא כפר ג'יניס
היום ישבתי עם פול קוטרל והוא הסביר לי למה לדעתו זו תחנת בית שמש, ועשה זו בצורה ששכנעה גם אותי, ולהלן עיקרי הדברים: 1. הרכבת המיוחדת המפורסמת באותו תאריך היתה מתחנת תל אביב (מה שאנו מכנים 'בית הדר') לירושלים, כלומר בניתוב שבכלל לא עובר בכפר ג'יניס, ולכן זו לא כפר ג'יניס'. 2. לפי תקנות הרכבת כבר מאז ימי המנדט ועד ימינו אנו, ברכבת מעורבת (נוסעים ומשא) ייערכו קרונות הנוסעים מים לאחר הקטר, ורק אחריהם קרונות המשא. לפיכך, הקטר שבתמונה הוא קטר העזר שאמור לסייע בעלייה לירושלים, ואנו מסתכלים לכיוון 'אחורה' בתמונה. 3. את קטרי העזר בקו לירושלים חיברו לרכבות רק בתחנת בית שמש, ולא לפני כן (גם זה הגיוני טכנית, וגם לגבי זה יש תקנות ברורות עוד מתקופת המנדט). 4. פול משוכנע כמעט בודאות שהעצים, הרציף, ההרים והסמפור מתאימים לתחנת בית שמש (הרטוב/ערטוף) של אותה התקופה. לגבי זה אין לי איך לבדוק אותו, אבל הוא מכיר את התחנה ואת ההסטוריה שלה הרבה יותר לעומק ממני ומהרבה אנשים אחרים. לסיכום - אם זו אכן הרכבת המפורסמת, אזי היא נמצאת בקטע שבין בית שמש לירושלים, ובכל מקרה לא בכפר ג'יניס.
על פול ועל גיאוגרפיה
חן ידידי... אכן טיעונים חזקים יש לך, אבל אני חייב לציין עובדה חשובה: פול נוטה לעשות טעויות ענק בשל הידע הגיאוגרפי הדל שלו. אותה טעות עשה עם תחנת סג'ד ותמונה מפורסמת שיוחסה לתחנה ההיא. עד היום אינו מוכן להודות בטעותו זו למרות שברור שהוא מבין שטעה. גם שם ניסה לשכנע שתמונה מסויימת שייכת לתחת בית שמש תוך שהוא מתעלם מתווי המסילה והתוואי הטופוגרפי שאינו תואם כלל את תחנת בית שמש. גם אם לא מדובר בתחנת כפר ג'יניס, בטח שלא מדובר בבית שמש.
 

ה דרומי

New member
האם היתה זו תחנה בצרפין\סרפנד?.

על פול ועל גיאוגרפיה
חן ידידי... אכן טיעונים חזקים יש לך, אבל אני חייב לציין עובדה חשובה: פול נוטה לעשות טעויות ענק בשל הידע הגיאוגרפי הדל שלו. אותה טעות עשה עם תחנת סג'ד ותמונה מפורסמת שיוחסה לתחנה ההיא. עד היום אינו מוכן להודות בטעותו זו למרות שברור שהוא מבין שטעה. גם שם ניסה לשכנע שתמונה מסויימת שייכת לתחת בית שמש תוך שהוא מתעלם מתווי המסילה והתוואי הטופוגרפי שאינו תואם כלל את תחנת בית שמש. גם אם לא מדובר בתחנת כפר ג'יניס, בטח שלא מדובר בבית שמש.
האם היתה זו תחנה בצרפין\סרפנד?.
אולי.
 
המקום בו צולמה התמונה

על פול ועל גיאוגרפיה
חן ידידי... אכן טיעונים חזקים יש לך, אבל אני חייב לציין עובדה חשובה: פול נוטה לעשות טעויות ענק בשל הידע הגיאוגרפי הדל שלו. אותה טעות עשה עם תחנת סג'ד ותמונה מפורסמת שיוחסה לתחנה ההיא. עד היום אינו מוכן להודות בטעותו זו למרות שברור שהוא מבין שטעה. גם שם ניסה לשכנע שתמונה מסויימת שייכת לתחת בית שמש תוך שהוא מתעלם מתווי המסילה והתוואי הטופוגרפי שאינו תואם כלל את תחנת בית שמש. גם אם לא מדובר בתחנת כפר ג'יניס, בטח שלא מדובר בבית שמש.
המקום בו צולמה התמונה
אני לא יודע להביע דעה על שליטתו של פול קוטרל בגיאוגרפיה, ובטח שלא עשיתי מחקר על הצלחותיו וכשלונותיו בתחום המחקר הרכבתי. אבל אם נחזור לתכל'ס, ונניח שזו אכן הרכבת המפורסמת, ונניח גם שהחיילים עולים עליה בנסיעה לירושלים, ולא בדרך חזרה ממנה, הרי שהקטר ברקע הרכבת הוא אכן קטר העזר, כלומר זה שבקצה המערבי/הצפוני שלה, זאת מפני שקצהו הקדמי פונה לכיוון המצלמה והרכבת, בעוד שתמונות אחרות מאותה רכבת הראו שהקטר המוביל היה עם הקצה האחורי לכיוון הרכבת. זה, בנוסף למסלול של אותה רכבת, פוסל את הקטע שבין תל אביב ללוד וכן פוסל את כפר ג'יניס, וכנראה שגם פוסל את כל מה שלפני בית שמש, הכל מתוך ההנחה שזו אכן הרכבת המפורסמת בנסיעתה לירושלים ולא ממנה. לפיכך, נשארו לנו שלוש תחנות (אם נפסול, לצורך הדיון, את נען ואת נחל שורק) - את בתיר אני לא מכיר מספיק טוב, אבל כמו ש-הדרומי יעיד, מבחינה חזותית זו בהחלט לא בר-גיורא, ולפי שיטת האלימנציה לא נשארות הרבה אופציות (אם אנחנו מניחים את כל ההנחות שציינתי עד כאן).
 
חובש: זו ככל הנראה "כפר-ג'יניס" כפי

זיהוי תמונה
במסגרת נסיון לזהות קרון בביתן אהרון, חן ופול איתרו תמונה בארכיון של הקרון מלפני 50 שנה לערך. לא ידועים כל פרטים על הצלם, המקום,המועד וכו' מבקשים עזרתכם במידע על: 1. המקום ? 2. המועד ? 3. האנשים ? 4. כל פרט אחר שיסייע לנו . אז קדימה
חובש: זו ככל הנראה "כפר-ג'יניס" כפי
שטוען דביר. בצילומים אחרים של התחנה מאותה תקופה נראים העצים שברקע ובאותם המרחקים. דביר גולן צודק ! זו לחלוטין לא תחנת בית-שמש למרות שיש דמיון מה. הרציף או הדרך ליד המסילה תואמת להפליא את כפר-ג'יניס ומנוגדת לחלוטין לתחנת בית-שמש. פול טעה בענק ! ליל מנוחה - אביתר.
 
זו היתה אחת ההשערות

חובש: זו ככל הנראה "כפר-ג'יניס" כפי
שטוען דביר. בצילומים אחרים של התחנה מאותה תקופה נראים העצים שברקע ובאותם המרחקים. דביר גולן צודק ! זו לחלוטין לא תחנת בית-שמש למרות שיש דמיון מה. הרציף או הדרך ליד המסילה תואמת להפליא את כפר-ג'יניס ומנוגדת לחלוטין לתחנת בית-שמש. פול טעה בענק ! ליל מנוחה - אביתר.
זו היתה אחת ההשערות
האם המבנה שקיים כיום מאוחר יותר ? כי בתמונות לא נראה כל מבנה (לא בגלל שאין, אלא בגלל זווית הצילום). האם העברת לפול את השערתך ?
 
ככל שעובר הזמן אני מתחיל לחשוב

זו היתה אחת ההשערות
האם המבנה שקיים כיום מאוחר יותר ? כי בתמונות לא נראה כל מבנה (לא בגלל שאין, אלא בגלל זווית הצילום). האם העברת לפול את השערתך ?
ככל שעובר הזמן אני מתחיל לחשוב
שזו כפר-ג'יניס. כל רקע התמונה מתאים לנתונים של השטח. המבנים קדמו לצילום. אין מה להעביר לפול את ההשערה: הוא לא בן אדם פתוח שיודע להודות בטעויות ובגלל הפרסטיז'ה שלו - הוא לא יודה ורק יגיד שאנחנו אהבלים. הוא לא פתוח לרעיונות חדשים והוא מקובע בעצמו: הוא מוכן להתחייב שזו בית-שמש וזו בפירוש לא !!! הוא יגיד לך: "מה השמנדריק מבלבל את המוח?"
אתה תשמע ממנו בדיוק את המשפט הזה ואז תחייך לך כי תזכור את מה שכתבתי לך הבוקר !
אני איעדר מפה עד שבת מעכשיו אז יום טוב בתקווה לשמוע מה העליתם בחכה מחר בביתן-אהרון. תסמוך יותר מנסיוני הפרטי על מה שיגיד לך חן בקשר לקרון !!! הבריטי עסוק ביוקרה רוב הזמן
 
תוציאו אותי מהמלחמות ביניכם,

ככל שעובר הזמן אני מתחיל לחשוב
שזו כפר-ג'יניס. כל רקע התמונה מתאים לנתונים של השטח. המבנים קדמו לצילום. אין מה להעביר לפול את ההשערה: הוא לא בן אדם פתוח שיודע להודות בטעויות ובגלל הפרסטיז'ה שלו - הוא לא יודה ורק יגיד שאנחנו אהבלים. הוא לא פתוח לרעיונות חדשים והוא מקובע בעצמו: הוא מוכן להתחייב שזו בית-שמש וזו בפירוש לא !!! הוא יגיד לך: "מה השמנדריק מבלבל את המוח?"
אתה תשמע ממנו בדיוק את המשפט הזה ואז תחייך לך כי תזכור את מה שכתבתי לך הבוקר !
אני איעדר מפה עד שבת מעכשיו אז יום טוב בתקווה לשמוע מה העליתם בחכה מחר בביתן-אהרון. תסמוך יותר מנסיוני הפרטי על מה שיגיד לך חן בקשר לקרון !!! הבריטי עסוק ביוקרה רוב הזמן
תוציאו אותי מהמלחמות ביניכם,
מיד !!!!!!!!!!!
 
אל תיקח ללב. אנחנו דווקא חברים

תוציאו אותי מהמלחמות ביניכם,
מיד !!!!!!!!!!!
אל תיקח ללב. אנחנו דווקא חברים
טובים שיורדים אחד על השני כל הזמן וזה רק בגלל שאני מאוד אוהב את פול, וכל הזמן אני "הורג" אותו עם המסאג'ים שלי ומכאיב לו כי..."זו נקמה בבריטים" על מה שהם עשו לנו כאן !
אני בא לארכיון, תופס אותו בכוח רב וצועק לו באוזן: "נקמה על מה שעשית לנו בשיירת הדסה ב-48". זה הקטע המשוגע שלנו אבל ה"מנייק הבריטי" נהנה מהמסאג' !!! הוא מרגיז אותי ואז אני עושה יותר חזק עד שהוא נהיה אדום ורק אז אני מרפה !!! וכל הזמן "המנייק הבריטי" צועק לי: "מה עם הקפה שמנדריק?" ואז אני הופך למזכירה, מכין ושואל אותו "כמה סוכר?" והוא תמיד אומר: "וואחאד ונוס" ! זה הריטואל הקבוע שלנו ! תמסור לו ד"ש מחר מהד"ר (הוא קורא לי "פרופסור") השמנדריק !!!
 
והנה הוכחה חד-משמעית לריטואל

אל תיקח ללב. אנחנו דווקא חברים
טובים שיורדים אחד על השני כל הזמן וזה רק בגלל שאני מאוד אוהב את פול, וכל הזמן אני "הורג" אותו עם המסאג'ים שלי ומכאיב לו כי..."זו נקמה בבריטים" על מה שהם עשו לנו כאן !
אני בא לארכיון, תופס אותו בכוח רב וצועק לו באוזן: "נקמה על מה שעשית לנו בשיירת הדסה ב-48". זה הקטע המשוגע שלנו אבל ה"מנייק הבריטי" נהנה מהמסאג' !!! הוא מרגיז אותי ואז אני עושה יותר חזק עד שהוא נהיה אדום ורק אז אני מרפה !!! וכל הזמן "המנייק הבריטי" צועק לי: "מה עם הקפה שמנדריק?" ואז אני הופך למזכירה, מכין ושואל אותו "כמה סוכר?" והוא תמיד אומר: "וואחאד ונוס" ! זה הריטואל הקבוע שלנו ! תמסור לו ד"ש מחר מהד"ר (הוא קורא לי "פרופסור") השמנדריק !!!
והנה הוכחה חד-משמעית לריטואל
הקבוע שלנו: המראה הזה חוזר על עצמו בכל פעם מחדש. צילום: פרופ' חן מלינג כמובן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה