זיהום יח"צ - מה את/ה עושה כדי להיות רלוונטי/ת

זיהום יח"צ - מה את/ה עושה כדי להיות רלוונטי/ת

קמפיין שהשיק משרד יחסי ציבור בריטי קורא לתעשיית היח"צ להפחית במה שמכונה כזיהום (Pollution) של יח"צ בלתי רלוונטי. הזיהום, שנגרם ע"י ענף יחסי הציבור ומטריד עיתונאים ובלוגרים, עלול לטענת מובילי הקמפיין לשחוק את היכולת של תעשיית יחסי הציבור להשפיע על המתרחש במדיה. לטענת יוזמי הקמפיין, 55% מנמעני הודעות לעיתונות חוסמים קבלת דוא"ל מיחצ"נים שמרעיפים עליהם מידע לא רלוונטי. ומה איתכם? האם אתם משתדלים להיות רלוונטיים ככל האפשר ולהפחית את זיהום היח"צ, או שאתם משגרים קומוניקטים בתפוצת נאט"ו, לרשימות דיוור אוטומטיות ומפיצים תכנים שלא קראתם לעיתונאים שאת נושאי הסיקור שלהם אינכם מכיר/ים? שימו לב לסרטון ולמגילת זכויות העיתונאי.
 
למעלה