אם הם רק מתחילים את התכנון המפורט
וכל הרעש והזיהום ברחובות מה זה??אם הם רק מתחילים את התכנון המפורט
מה לעזאזל הם עשו עד היוםהחברה הזאת קיימת וקיבלה מיליונים (נדמה לי שכ-900 מיליון?) כבר כמה שנים טובות...
תכנון מפורט של הרכבת הקלה ב-י-םאם הם רק מתחילים את התכנון המפורט
מה לעזאזל הם עשו עד היוםהחברה הזאת קיימת וקיבלה מיליונים (נדמה לי שכ-900 מיליון?) כבר כמה שנים טובות...
נצל"ש קשורתכנון מפורט של הרכבת הקלה ב-י-ם
ראשית נבהיר את ההבדלה בין 'פרויקט האב לתחבורה',גוף שקיים כמה שנים וקיבל כבר הרבה כסף, כמו שאמרת, לבין חברת 'סיטי פס' שאמנם תקבל הרבה כסף מהמדינה, אבל לא בשנים הקרובות. 'פרוייקט האב לתחבורה' תכנן את המערכת וקבע לה סטנדרטים ודרישות, אבל לא ביצע תכנון מפורט לציוד ואופן הבנייה, מפני שלא הוא מספק את הציוד הזה, אלא הזכיין, 'סיטי פס'. לא ניתן היה לבצע תכנון מפורט למערכות השונות בלי לדעת מי יהיה היצרן, ומאיזה דגם ומפרט הן. נכון שהזכיין (שכולל את יצרן המערכות העיקרי) כבר נבבר לפני זמן מה, אבל הוא לא יתחיל עבודות ותכנונים מפורטים לפני שיגיע לאותה 'סגירה פיננסית' מפורסמת שתבטיח לו את המימון הדרוש לכל העבודות. (( ולפני שכל המקטרגים קופצים - אני לא מביע כאן בשום צורה דעה לגבי תקינות התהליך עד כה ולגבי קיום או העדר שחיתויות ואי-סדרים בו. עמדתי העקרונית כבר ידועה - הפרויקט הוא חשוב והכרחי לפיתוח ירושלים ולהקלה על מצב התחבורה בה, בין אם ישתלם כלכלית או לא, אולם אין לי כל מידע ממשי ופנימי אודות התנהלות הפרוייקט עד כה ))
שאלה (ששאלתי את חן לפני כחצי שנה)נצל"ש קשור
מישהו יודע כמה בערך צריך לעלות קילומטר של רכבת קלה? אני יודע שקילומטר של רכבת תחתית עולה בערך 45 מיליון דולר, כולל הנחת פסים וחשמל, אז נניח שיש לי שטח פנוי להעברת קו רכבת קלה, ללא צורך בפינוי תשתיות, כמה הדבר צריך לעלות לא כולל ציוד (קרונות וכדומה)...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.