זן ואומנות אחזקת האופנוע

אחת21

New member
זן ואומנות אחזקת האופנוע

מישהו כאן קרא את : "זן ואומנות אחזקת האופנוע"? (או משהו כזה...בתרגום מאנגלית) אשמח לשמוע על מה הספר והאם שווה לקרוא אותו. ואם כבר פתחתי הודעה. אז מישהו כאן קרא את "Sophie´s world"?
 

freedom rider

New member
בקשר לזן והאופנוע

אני ניסיתי פעמיים (בהפרש של כמה שנים טובות) והתייאשתי פעמיים אחרי כמה עשרות עמודים. אבל מצד שני, שמעתי המוני אנשים שמדברים על הספר הזה בהערצה, איך הוא שינה להם את החיים, וכו´. אז אולי גם לך זה יקרה. העיצה הכי טובה: תנסי. מקסימום תפסיקי לקרוא כשימאס לך.
 

.inbal

New member
הספר מתאר מסע על אופנוע

כולל התקלות, החוויות והאנשים שהסופר פוגש בדרך. עיקר הספר כל מיני מחשבות והארות על אירועים מהעבר שהולכים ומתבהרים ונקשרים זה לזה לאורך הדרך. קראתי אותו די מזמן, אבל אם אני זוכרת נכון חלק מהעניין בקטעים הטכניים הוא שיש בהם קצת משל על פירוק הבעיה והתמודדות איתה. יש בו כמה קטעים מבריקים (וקטע אחד על טיפוס על הרים לפי הקצב הטבעי שלך שמדריכי טיולים מאוד אוהבים לצטט) וכמה קטעים שלדעתי לא היו מושלמים מבחינה לוגית אבל בסה"כ הוא חוויה מיוחדת ומרתקת. אם את לא מסתדרת איתו, אל תילחמי בו, פשוט תדחי אותו לתקופה אחרת בחייך שבה הוא כן מתאים. אם את אוהבת אותו, יש ספר המשך שנקרא ´לילה´. הוא פחות מוצלח גם מבחינת העלילה וגם מבחינת הפילוסופיה שמשולבת בו, אבל יש בו בכל זאת גם גרעיני מחשבה מרתקים ומי שמאוד אהב את ´זן ואמנות אחזקת האופנוע´ כדאי לו לקרוא את לילה פעם אחת (רק לא לצפות לכל כך הרבה כמו שאני ציפיתי, כי אז תתאכזבי).
 
למעלה