זנות - פרוייקט נועה

ghghghg

New member
‫חובה לראות ולהעביר הלאה - ככה נראות 99.9%

הזונות בישראל ארגוני הנשים שמסלפים ומנפחים נתונים ושנתפסו לא פעם במערומיהם , לא ישנו את העובדה ש-99.9 אחוז מהזונות נראות בדיוק (נכון ל-2012 )כך (נכון ל-2012 ) : http://news.walla.co.il/?w=/10/2508587 כל מי שמסרב לראות את המציאות כמות שהיא ולהסתכל על מיעוט מצומצם כקבוצה כולה זורע חול בעיני עצמו ובעיני הציבור - נקודה . כדאי ללמוד את הדברים בשטח לפני שקובעים עובדות , אלפבית של כל מחקר שראוי להתייחסות .
 
לא ישנו את העובדה?

מה שכתבו בוואלה זה מחקר? ומה חקרו בעמותת על"מ ששליש מהעוסקים בזנות הם קטינים? תיכף תגיד שעל"ם זאת עמותה פמיניסטית... והנה ציטוט ממחקרים מהעולם "ממחקרים שנערכו בעולם בשנים האחרונות עולה כי 82% מהנשים ונערות העוסקות בזנות סבלו או סובלות מאלימות פיזית, וכי 55% מהפגיעות מתבצעות על ידי הלקוחות עצמם. היקף העוסקות בזנות שחוו אונס, גבוה פי 20 מזה שבאוכלוסייה הכללית".
 
תעמולה פמיניסטית - לא להגיב

 

גניפר14

New member
מעולה כל הכבוד. אין לי מילים

צריכים הרבה פרוייקטים כאלו להחדיר לגברים שחלקם נגד החוק שיבינו במה דברים אמורים.
 

זיקן

New member
מנהל
בקרוב "פרוייקטים" מבית היוצר של ש"ס..

איסור על הליכה בדרכה משותפת. איסור על לבישת בגדים חושפניים. סקילה באבנים על ניאוף ובגידה. קטיעת יד על גניבה. הדרת נשים מכל מקום שגברים נימצאים בו. לא רק מאוטובוסים. היתר לשאת אישה נוספת במיקרה והראשונה סובלת מכאבי ראש. לבישת בורקה ושאל חובה. גידול חתולים לפולחן הפרעונים. מצוות "שילוח הקן" תהפוך לחובה. איסור שימוש לקונדומים כדי לאפשר יצור ללא הפרעה של בשר תותחים. טמטום יהפך למקצוע חובה באוניברסיטאות. איסור נסיעת רכב בשבת. איסור פתיחת עסק בשבת. ביקורי וטבילה במקווה חובה. הנחת תפילן חובה. גידול זקנים ופאות חובה. קיום יחסי מין רק באישור הרב. איסור על גידול חיות מחמד מחשש לבשר טרפה. גזר דין מוות על גלישה ושימוש באינטרנט. מחשש לבגידות ופריצות. החברים מתכבדים להוסיף. נ. נח.נחמ.המאונן.
 
מה שמצחיק זה שהתעמולה הפמיניסטית בישראל

משתמשת בדת ובכל מיני סיסמאות מופרכות כגון: "העובדה שהנגע המסליד (לדעת רבים זהלא ככה) הזה יכול לעגון במדינה יהודית (מי ישמע איזה צדיקים ונאורים היינו ואיך אנחנו היום) היא כתם מביש. זוהי בגידה *בציוויים* הבסיסיים ביותר של מורשתנו (הכוונה כנראה לדת המעוותת שלנו, כי אין לנו שום ציוויים אחרים שמייצגים אותנו ואיך זה קשור לכל העניין של הזנות, אין קשר.. הזנות מופיעה בתורה כמשהו מוכר ומקובל)" איך הן הגיעו לזה שהיהודים כפופים לציוויים כלשהם איני יודע. היהודים המשפיעים והמועילים ביותר בהיסטוריה הם יהודים שמרדו בציוויים האלה
 
למעלה