זקוקה לדעה שניה בעקבות ייעוץ- ארוך

מאושרה

New member
זקוקה לדעה שניה בעקבות ייעוץ- ארוך

הי, בעלי ואני מאמינים בפנג שוואי ומכירים דברים בסיסיים ומקפידים עליהם. בחודש הבא אנו אמורים לקבל את המפתח לדירה החדשה אותה רכשנו בשנה שעברה. לקראת הרכישה התייעצנו עם יועצת פאנג שוואי - מהבכירות בארץ, אם הבנתי נכון- ועל אף העובדה שרצינו למקם את שני ילדינו בחדר אחד, בעקבות המפה שעשתה לדירה והמלצותיה הוחלט שכל ילד יהיה בחדר שהכי מתאים לו מבחינה אנרגטית. במהלך השנה נכנסתי להריון ופנינו אליה שוב מאחר שהדירה כבר כמעט מוכנה ורצינו לדעת גם לגבי התינוק שעוד לא נולד אך ידוע שהוא יוולד, ב"ה, בשנת 2010. הדירה, על פי היועצת היא מצויינת והמלצתה, עפ"י המפה היא להשכין את הבן הבכור עם התינוק לכשיוולד בממ"ד (כשביניהם יהיו כמעט 7 שנים הפרש). בתי, שתהיה בת 4, תהיה, על פי המלצתה, בחדר לבד שהוא החדר הגדול ביותר בבית. כך שבעצם הבכור והצעיר ביחד בחדר הקטן יותר שהוא ממ"ד והבת האמצעית בת ה-4 תהיה לבד בחדר הגדול ביותר בבית. ההמלצה הזו גורמת לנו לשינויים ולהתלבטויות קשות בנוגע לאיך לסדר שני ילדים בחדר קטן יחסית עם מיטות וארון (על שולחן הכתיבה כבר ויתרנו, אבל מה עם הספרים והמשחקים?). מיותר לציין שהארון גדול שהיה אמור להיות בחדר יהיה ארון קטן הרבה יותר וכך יורד לנו מקום האחסון כי אם נשים ארון מאוד גדול בחדר של הבת החדר, בגלל המבנה שלו, המרחב יהפוך לצר וארוך כמו מסדרון וזה, מן הסתם, לא מתאים. אנו מאוד רוצים לפעול על פי המלצות הפאנג שוואי, מי לא רוצה שהילדים יהיו בריאים, שמחים וישנים טוב בבית של שפע והרמוניה?
אבל אנו כל כך נאבקים בזה - מיותר להגיד שמעצבת הפנים וכל מי ששומע על זה לא מצליח להבין אותנו... אשמח לשמוע מה לדעתך עלינו לעשות? מה את/ה היית עושה? האם למצוא את הפתרון וכן- הם יהיו ביחד בחדר הקטן או להגיד לעזאזל ולהשתמש בהגיון הבריא ולשים את הקטנים בחדר הגדול?
 

ilanamysticana

New member
ההחלטה

ממש לא ברור על פי מה נפלה ההחלטה של היועצת כךשלהתיחס לדבריה קשה. מנסיוני בפנג שואי פנג שואי צריך להרגיש "נכון" וגם "יפה" לגבי האנשים החיים בבית. אין זה נכון ובריא לעשות דברים שהם מנוגדים להרגשה של היושבים במבנה. הנכון הוא שלפעמים האנשים עצמם בוחרים לעשות את מה שלא טוב להם אך זה לפני שמקבלים יעוץ ועושים את השינוי. אחרי צריך להרגיש את השינוי והשינוי צריך להיות "יפה" ונכון להם אחרת זה לא זה.
 

מאושרה

New member
עפ"י מפה עם מצפן פנג שוואי...

אני גם יודעת שזה אמור להרגיש נכון. אבל מכיוון שהידרה ריקה לגמרי קשה לי לראת מה נכון ומה יפה אני יכולה להסתכל על התכנית על הנייר ומיזה להשליך.
 
פנג שואי וחדרי הילדים

שלום לך וברוכה הבאה, יועצי פנג שואי כמו כל מקצוע אחר מתמחים באופן שונה אחד מן השני, זא' שישנם הבדלים משמעותיים ברמת הידע, הניסיון וההפנמה של החומר. איני יודעת מהי רמת המקצועיות, היקף הידע והניסיון של היועצת ממנה קיבלת יעוץ (אישית אני עובדת עפי' מאסטר ריימונד לו ולא עפי' מאסטר ג'וסף יו, אעפי' שלמדתי את שתי הגישות השונות). משום שאיני יודעת איני יכולה להתייחס לניתוח שלה. עם זאת, מהתייחסותה לחדרים מסוימים כמתאימים לאחד ולשני לו אני מבינה שהיא עובדת עפי' "8 אחוזות", שהינה שיטה בסיסית מאוד המתאימה את הכיוון האישיים של כל אחד עפי' שנת לידתו/ מס' הקואה שלו. משום שבכל חדר, כמעט, ניתן למצוא את המיקומים החיוביים שלו ואת הכיוונים החיוביים. באופן אישי - בעיני לפרקטיות ונוחות הזרימה האישית יש מקום חשוב מאוד בקבלת החלטות ובהתאמת ההמלצות לדיירי הבית! האם לא ישבתן יחדיו והתאמתן את ההמלצות עפי' צרכיכם? מה היתה הבעייתיות בחדר הגדול לדבריה? לטעמי המלצות "מוזרות" או שאינן מתאימות כלל לבית כמוהן כחץ מורעל. . משום שאם משהו מפריע באופן קבוע בבית - אינו משדר ואינו מעורר שום חיוביות בבני הבית, ומשום כך החשיבות הרבה להתאמת ההמלצות לבני הבית. מציאת הפתרונים המתאימים והגישור בין העיצוב, הפרקטיות ופנג שואי אכן דורשים רגישות, סבלנות, יצירתיות והתחשבות. ** אז איני יכולה להבין את החלוקה והניתוח של היועצת משום שאיני יודעת מהי המפה, הבית, השיטה בה עבדה, דיוק המדידה, דיוק החלוקה וכן הלאה, אך יכולה להעביר לך את המסר שהדברים הרבה יותר רחבים מהאופן הצר שבו העבירה לך היועצת את הדברים. את מוזמנת להעלות שאלות ותהיות נוספות כאן או במסר או במייל ([email protected]) בברכה, אושרה הד סיני
 

מאושרה

New member
תודה רבה על העזרה

היועצת שלי אכן עובדת עובדת עפי' "8 אחוזות" עפי' מאסטר ג'וסף יו. דיברי איתה והראתי לה דרך סידור שאני רוצה- בה שני הקטנים ביחד בחדר הגדול וביקשתי ממנה שתגיד לי אם זה אפשרי ומה עלי לעשות כדי שזה "יהיה בסדר". הסברתי לה שהאפשרות של שני הבנים בממ"ד מאולצת מדי ולא עולה בקנה אחד עם ההגיון. וכך זה הסתדר, קיבלתי "אישור" ודרכים לתיקון ועכשיו אני יכולה לחיות עם זה בשלום. סוף טוב הכל טוב. שוב תודה רבה על תשומת הלב
 
למעלה