זקוקה להמלצות-חנות, חול ואוכל.

hope 4

New member
זקוקה להמלצות-חנות, חול ואוכל.

חנות- חשבתי לנסות את המחסן של חיים בראשון לציון, יש המלצות על החנות? (אשמח לשמוע גם המלצות על חנויות אחרות באיזור או שעושות משלוחים לאיזור). חול- חול מתגבש שיהיה זול יחסית, ניסיתי את האבר קלין והוא מעולה אך יקר מידי כשיש 6 חתולים. אוכל- לחתולי רחוב, אוכל שיהיה לפחות ברמה בינונית ומעלה. תודה מראש.
 
המלצות

המחסן של חיים- חנות מעולה מחירים טובים לא מוכרים חיות בחנות והכי חשוב (מבחינתי) מאכילים חתולים חול- אקסטרים קלסיק אוכל לחתולי רחוב- ג'ורג'י (אני מערבבת עם מעט פריסקיז)
 

hope 4

New member
תודה על ההמלצות

לגבי אוכל לחתולי רחוב- מכיוון שכרגע אני לא מאכילה הרבה חתולים אני מעוניינת להביא להם אוכל יחסית איכותי, לא מצאתי את הרכיבים של ג'ורג'י, האם הוא נחשב רמה בינונית? איך הפריסקיז לעומתו מבחינת איכות?
 
השק הגדול של הפריסקיז

הוא כ 8 קילו, הוא אוכל ברמה בינונית, החתולים אוכלים אותו בהנאה ונראים נהדר. גם הג'ורג'י לא רע בכלל, מדובר ביצרן של לה קט. חברה שלי מאכילה באוכל שבא בשק קטן יותר והוא מעולה- נקרא ג'וסיקט (קונה ב"האו נייס"). תתייעצי בחנות שבה את קונה לגבי הסוגים המומלצים. בהצלחה וכל הכבוד.
 

irisFridman

New member
הפריסקיז יותר טוב והרבה יותר טעים להם

מאשר ג'ורג'י... בואי נגיד, שההבדל הוא שפריסקיז זה גם לחתולי-בית (אבל לא מומלץ כי הוא מלא בחומרי טעם וריח), וג'ורג'י זה רק לחתולי-רחוב. אבל גם את הג'ורג'י הם אוהבים בד"כ... אולי אפילו כדאי לערבב, שמעתי מחברות שמערבבות פריסקיז עם אוכל כלשהו לחתולי-רחוב - שזה ממש הצלחה מבחינת החתולים... טורפים את זה.
 

tigrrris

New member
אנחנו עשינו קניות אצל גידי מ"גג לחיות"

http://www.gag-lachayot.co.il/site/
 
למעלה