זקוקה לסיעור מוחות !

זקוקה לסיעור מוחות !

שלום לכולם, אני עובדת בחברה במשך מעל שנה, ככה שהם לא מפטרים אותי עוד כמה נתונים : עובדת בשכר מינימום המהלים היו טובים עד שהחליפו מנהל והוא מאוד קשוח באופן כללי התרגלתי לעבודה, אבל אין לי בה שום סיפוק. העבודה שלי היא מיוחדת בזה שאני יכולה לבחור כמה שעות לעבוד בין אם זה שעתיים בשעות או 30 שעות וכדומה, ולכן אני אוהבת את הגמישות הזאת ובעצם זהו היתרון היחיד שאני אוהבת בעבודה הזאת, עכשיו הבעיה נוצרה בזה שהתחלתי ללמוד ואני לומדת כל יום מצאת החמה עד צאת הנשמה ופשוט אין לי כוחות עוד לעבודה בנתיים אמרתי למנהל שאני בנתיים לא יכולה לעבוד והוא אמר בסדר, אחרי כמה שבועות המנהל אומר שכדאי לי לחזור לעבודה כי אם אני לא עובדת תקופה מסויימת אני מאבדת וותק בעבודה ובעיה שלי שאין לי כוח כרגע לחזור לעבודה כי אני לומדת, עכשיו אני לומדת במטרה לעבוד במקצוע אחר, אבל החשש הוא שאם לא יסתדר לי ? אז הייתי חוזרת לעבודה הזאת קשה לי להתפטר כי התרגלתי לעבודה הזאת בדגש על הרגל סיפוק בעבודה אין לי וכרגע לומדת במטרה להסב למקצוע אחר... חברה אמרה לי לא להתפטר עד שאני מוצאת מקום עבודה אחר, אבל השאלה היא עד כמה אני יכולה ''למרוח'' אותם ? כי בעבודה לא יודעים שאני לומדת ואני גם לא רוצה שהם ידעו. בקיצור להתפטר או לא להתפטר זאת השאלה ? המלצות טובות אני כבר לא אקבל מהם =( אשמח לסיעור מוחות ותובנות
 
היי ../images/Emo140.gif

אני חושבת שאת צריכה לעשות את המינימום שעות שנדרשות ממך בעבודה. יש לא מעט סטודנטים שעובדים ולומדים ( אני הייתי ביניהם). עבדתי משרה מלאה ולמדתי במקביל לשתי תארים. אולי אם תספרי להם שהתחלת ללמוד, הם יתחשבו בך יותר, ואולי לא.... מה שבטוח, על מנת שלא תפוטרי, כדאי לך לעמוד בדרישות המינימליות של מקום העבודה. כמו שציינת, זה לטווח הקצר בלבד עד שתסיימי ללמוד.
 
כמה עבדת שם החודש?

את כמה שבועות לא עבדת שם? מה בעצם יהיה ההבדל אם כך בין עובדת או לא? איך העבודה שם מונעת ממך לחפש מקום אטרקטיבי יותר ומחובר אל הלימודים שלך?
 
למעלה