זקוקה לעזרתכן, אולי תוכלו לעזור

טלטוש

New member
זקוקה לעזרתכן, אולי תוכלו לעזור

רק כהקדמה, אני אישית מתכוונת ללדת בבית חולים. הלידה הראשונה שלי היתה תחת אפידורל עברה לי בקלילות וללא כאבים אבל הסתיימה במצוקת עובר (חבל טבור סביב הצואר של הילדה) ולידת ואקום. אמרו לי שהמצוקה לא היתה קשורה לאפידורל ולא היה סיכוי להוציא את הילדה בצורה אחרת בגלל המנח שלה. לידה שניה עברה עלי "כלידה טבעית". הגעתי לבית חולים ולדעתי אפילו לא טרחו לקרוא למרדים למרות שהבטיחו לי שעשו את זה. הלידה עברה עלי בכאבים איומים והותירה בי טראומה למרות שהכל היה מושלם לכאורה. אני אמנם בשבועות הראשונים של ההריון אבל בחרדה מפני לידה ללא שיכוך כאבים, זה מונע ממני שינה בלילות. האם יש לכן הפניות או קישורים לכל מיני תרגילים שעושים בזמן הלידה על מנת לשכך את הכאבים?
 
אני לא מומחית גדולה

ותיכף יגיעו בנות יותר מומחיות ממני - אני ילדתי בסה"כ פעם אחת. אבל איך עברת את הצירים? האם שכבת או היית בתנועה? אני נעתי בצירים (הלכתי המון) וכל פעם שתקף אותי ציר הנעתי את האגן בתנועה סיבובית והוצאתי קול נהימה נמוך. מאוד עזר לי להשמיע קולות ובשלב צירי הלחץ פשוט צרחתי וזה מאוד הקל עלי את ההיתמודדות עם הכאב.
 

טלטוש

New member
לא יכולתי לזוז הייתי משותקת מכאבים

שכבתי במיטה וצרחתי למזלי הלידות שלי קצרות, ארבע שעות מתחילת צירי הלחץ וזה נגמר. אבל ארבע שעות סיוטיות לגמרי
 
היי טלטוש,

חוויות לא פשוטות... באמת נשמע שיהיה לך קשה לעבור כך את ההריון, כשאת חרדה ולא בטוחה. ממליצה לך לקרוא את "לידה פעילה" ולהבין ולהכיר קצת יותר את מנגנוני הגוף ואת הדרכים להתמודד עם כאבים בזמן הלידה. אפשר למצוא אותו כמעט בכל חנות ספרים. בנוסף הייתי ממליצה לך ליצור קשר עם דולה שתעזור לך לעבד את הלידות הקודמות ולבנות איתך תשתית רגשית ופיזית יציבה ובטוחה לקראת הלידה/לידות הבאות. אם מתאים לך, כדאי להצטרף ליוגה שמתאימה להריון או יוגה נשית, שתעזור לך להכיר תרגילים כמו שחיפשת, לעבור בדרך נעימה יותר את ההריון ולהכין את הגוף טוב יותר ללידה. הרבה הצלחה ושמחה, ענבל
 
ללא ספק, תרגול יוגה נשית

יש את ה-DVD של מירה ארצי פדן (מפתחת השיטה) שהוא מצוין וניתן לרכוש אותו באתר שלה, אך אני ממליצה בנוסף להרשם לחוג אצל מורה מוסמכת לשיטה. אין תחליף למורה טובה ולתרגל חוזר. את בתחילת ההריון ולכן יש לך מספיק זמן לעשות שינוי אמיתי וללמוד המון. אל תחמיצי את ההזדמנות הפעם.(מורה ליוגה נשית באזור מגוריך תוכלי למצוא גם באתר היוגה הנשית)
 
למעלה