זקוקה לעצה של גבר!

זקוקה לעצה של גבר!

שלום לכולם, מקווה שלא פלשתי לכם לתחום אבל יש לי שאלה שלצערי לאף אחת מחברותיי אין עליה מענה ומאחר וידידי אינם בגילו של בן זוגי המצב נהיה קשה והנה אני פונה אליכם. בשבוע הבא בן זוגי חוגג 29 חורפים, יש לנו בבית 3 וחצי חדרים שבואו נגיד אין לכולם שימוש רציני מאחר וחיים בבית הזה רק אני והוא.. בינתיים! הייתי מאוד רוצה להפוך את אחד החדרים לחדר גברי יותר, כלומר לעשות לו הפתעה ולהכניס אותו לחדר שמכיל ענייני גברים, למשל להעביר לו את הסוני לשם ולחבר טלוויזיה, להכין לו בר משקאת קטן וכו'... הבעיה היא עם הכו'... אני לא ממש מוצאת מה עוד אפשר לעשות כדי שהחדר יקבל הרגשה שזה החדר שלו ! (בעיקר מאחר ועל חדר השינה שלנו יש שליטה מלאה של מוצרים נשיים) אתם יורדים לסוף דעתי? בקיצור אני בטוחה שלרובכם יש יותר מושג ממני מה גבר היה חולם/רוצה שיהיה לו בחדר שכזה, מה דעתכם? אשמח לשמוע כל רעיון (קטן עד גדול...) תודה רבה ושוב, סליחה על ההפרעה!
 

Vdrums

New member
מיני בר, טלויזיה גדולה, XBOX או פלייסטיישן

כמה פוסטרים של מכוניות, כמה בחורות על אופנועים. מערכת סטראו, חיצים ומטרה, חבית של בירה. אם יש מקום, בטלי את הכתוב לעיל ושימי שולחן ביליארד.
 

דר גב

New member
הפנטזיה שלי...

כורסת טלוויזיה, לא חייבת להיות מהמשוכללות, ועליה אני שם מושב שיאצו (זה דווקא כן צריך להיות משוכלל). מול זה אני הייתי שם טלוויזיה ואם הוא בקטע, אז פלייסטיישן. מה צריך יותר מזה?
 

דר גב

New member
נסי לארגן שם מערכת ישיבה מעור

לי אישית יותר נעים לשבת על ספות עור כשזו ישיבה לאורך זמן (כשרואים טלביזיה, משחקים בפלייסטיישן וכו'). מה גודל החדר? אם הוא מספיק גדול אפשר להכניס שם ספה תלת מושבית, שולחן קפה בגודל בינוני ומזנון להציב בו טלביזיה. מה שבטוח, אל תתפתי לקנות שולחן ביליארד. בתיאוריה זה נשמע רעיון טוב כי גם ככה יוצאים לשחק, אבל כל ההנאה היא ביציאה ופחות במשחק עצמו.
 
יש מצב שאת מארגנת בחורה שתחכה לו שם ../images/Emo12.gif

או סתם ארגזי כלים חדשים מלאים כל מני פטנטים משעממים
 

yellow38

New member
לכול אחד יש פנטזיה שונה.

ולדעתי גברים ונשים הם לא יצורים שונים. הפנטזיה שלי זה מיטה זוגית גדולה שאפשר לשכב בה באלכסון, כשממול יש טלביזיה גדולה מתכוונת ודי וי די. בצד אחד יש שידה גדולה שיש עליה מערכת מוזיקה משוכללת ובצד השני ספריה עם דיסקים וקלטות די וי די שאני אוהב. גם מערכת קולנוע ביתי יהיה דבר טוב. וספה עם 3 מושבים ממול למיטה, לאורחים. האמת שמבחינתי, אפשר לארח את האורחים בסלון. למה צריך להכניס אותם לחדר ?
 

yellow38

New member
צודק. את זה כבר יש בחדר השינה. הצעה חדשה:

לשים בחדר: מקרר, תנור, כיור, משטח עבודה שאפשר לבשל בו ושולחן.
 
תגידי ....

יש לך אחיות או חברות שדומות לך ??? אני מוכן להתגרש עכשיו !!! חחחח.... ההצעה שלי, היא להכניס לו לחדר מערכת תופים ומול המערכת לשים מסך LCD שבו יוכל לראות הופעות חיות ב DVD ולתופף יחד עם ההופעות...................... אהההההההההההההה...................... אני מת !!! איזו פנטזיה. זה השלב שמגיע מיד אחרי סקס עם ג'סיקה ביל....
 
למעלה