זקוקה לעצתכן דחוף-מי שפיר

lironi5

New member
זקוקה לעצתכן דחוף-מי שפיר

כזכור בשל בעיה בעורק בלב אצל אחד העוברים אני צריכה לעשות אקו לב אצל קרדיולוג עוברים וכן מי שפיר הרופא שלי שאני די סומכת עליו (מנהל המחלקה לסיכוני הריון בגליל ובצפון) קבע לי תור אצל ד"ר גולדמן שהיא רופאה בכרמל למי שפיר שבוע הבא אני די בלחץ כי למרות שהוא אמר שהיא טובה ועושה המון מי שפיר וגם לתאומים, לא שמעתי על השם שלה מימי ובשל העובדה כי הם זהים אני חשושת עוד יותר, יש סיבה? ואני מתלבטת האם לשלם פרטי למישהו אחר או לסמוך על הרופא שלי מה אתן אומרות? מישהי שמעה על ד"ר גולדמן בכרמל תודה לירון
 

איג3

New member
לירון יקרה

קודם כל שיהיה לך המון הצלחה בדיקור ובאקו. מקווה שהכל בסדר והחששות היו לשווא... אני לא מכירה רופאים בכלל בצפון, אבל נראה לי שאת יכולה ואף כדאי לך לקבל את ההמלצה של הרופא שלך. הוא לא היה ממליץ על סתם מישהי. תנוחי היטב אחרי הבדיקה ושיעבור בשלום.
 
לא שמעתי על ד"ר גולדמן

ואני חושבת שבמי שפיר אסור בשום אופן להתפשר וצריך ללכת הגדולים ביותר, אלה שהיד שלהם כבר כל כך מורגלת בדיקור והסיכוי לפאשלה נמוך מאוד. בחיפה יש את ד"ר שפירא שהוא מצויין, אבל יקרן בטרוף. אולי תוכלי לקבל החזר על חלק מהתשלום מהביטוח המשלים. שיהיה בהצלחה בבדיקות ושיתברר שהכל תקין!
 
גם אני לא מכירה את ד"ר גולדמן

אבל בהריון הקודם שלי עשיתי את כל הבדיקות בחיפה.לא עשיתי מי שפיר אבל עשיתי דילול. את ההמלצה על המדלל קיבלתי מידיד שלי שהוא רופא ואשתו עשתה את הדיקור אצל ד"ר דרוגן מרמב"ם. הוא נחשב מעולה באיזור הצפון. בפורום הריון לאחר טיפולים היה שרשור על מדקרים לפני כמה ימים. מוזמנת להציץ בקישור ולקבל עוד המלצות.
 

mishmish0071

New member
ד"ר גולדמן

שלום. בבי"ח כרמל יש שני רופאים שמדקרים תאומים: ד"ר גולדמן וד"ר ברדיצ'ב. אני שאלתי חברה שהיתה מאושפזת בכרמל בהריון בסיכון גבוה אם היא מכירה אותם. אמרה שמכירה את ברדיצ'ב ויש לה רק דברים טובים להגיד עליו (למרות שהוא לא ביצע את הדיקור אצלה, כי היא שייכת ל"מכבי" ועברה דיקור בבני ציון), אך לא מכירה את גולדמן. לאור זאת, החלטתי שלא לגשת לדיקור בבי"ח כרמל (אנחנו דוחים את הדיקור בכל מקרה לשבוע 32), אלא לבצע אותו פרטי במכון מאר שב"בני ציון" ע"י פרופ' רון גונן. עליו קבלתי המלצות חמות, ביחוד לגבי דיקור תאומים. גם ד"ר דרוגן הומלץ ע"י הרופא המטפל שלי. מקווה שעזרתי במשהו...
 
למעלה