זקוק לעזרה דחופה

li1701

New member
זקוק לעזרה דחופה

הי אני מחפש נוסחאות למנטרל ריח, ובכלל אם מישהו יוכל לעזור לי בנושא של מנטריל ריח בחומרים אשמח לקבל עזרה תודה
 

DIKZ

New member
ריח

שלום לשואל \ שואלת "ניטרול" ריח, מקובל לבצע בדר"כ , בשתי דרכים עיקריות: א. "הריסה" כימית של מקור הריח , במידה והוא ידוע , וניתן. ב. מיסוך ריח רע, באמצעות אסנסים, או דומיהם. פרטים נוספים בשאלה, אולי ימקדו התשובות. בהצלחה, dikz.
 

li1701

New member
יש נוסחאות איפושהוא שאוכל לראות?

אני לא מבין כל כך בנושא, ואם הייתי יכול לקבל הסבר יותר מפורט עם נוסחאות לניטרול ריח או משהו חדשני לניטרול ריח, אשמח לקבל ולהשכיל.
 

DIKZ

New member
ריח - 2

שלום. נראה לי שאתה פועל בדרך לא נכונה. אין חומר אחד שפותר את כל בעיות הריח. יש מגוון של כימיקלים ואמצעים ,שאותם יש להתאים לבעיה. וכדי להדגים , הנה מס' חומרים \ כימיקלים שבשימוש בפורמולציות שונות- אמיל אצטט, קווטרנרי אמוניום כלוריד, ברומוספט, FRAGRANTS ( אלפי סוגים של ריחות) ,פורמאלדהיד, אפילו אמוניאק ( בעל ריח חריף) במקרים מסוימים, ועוד ועוד. אני מניח שעל רובם תוכל למצוא חומר \ הסבר כלשהו, אך מכאן עד ליישום פרקטי , הדרך עוד ארוכה. בהצלחה, dikz.
 

li1701

New member
המשך לריח 2

אם הידע שלך, מה מתאים לי למוצר שסופג נוזלים ובתוכו יש מנטרל ריח (שיפיג את הריח הרע שנספג), הייתי רוצה שזה יהיה יחודי למוצר, אשמח לעזרה
 

DIKZ

New member
ריח - 3

שלום, עדיין הנסתר רב על הנגלה. ניחוש גס , אולי אתה מתכוון לסתירת ריח השתן של טיטולים למשל. במקרה זה של סתירת ריח שתן, המצב שונה בין בית שימוש כימי בשדה כדוגמה, לשרותים במטוס או לטיטול ,הבא במגע עם עור התינוק הרגיש. מה שיתאים למוצר א' לא בהכרח יתאים לשני ולשלישי. ישנם פקטורים נוספים בשיקול, היחודיים לכל מוצר. " הקל" ביותר הוא לכסות את הריח ע"י בושם מתאים, כזה שלא יגרום לבעיות מישניות למשל. יצרני הטיטולים ( בדוגמה ) מודעים לנושא, וכמות הבושם \ אסנס הוא מזערי, מחשש פגיעת בעור וסיבות נוספות.. בשמים \ אסנסים \ FRAGRANCE \ יש במאות ואלפים. טווח המחירים , הריכוזים , עוצמת הריח וטיבו , משתנים באופן ניכר. תתחיל מאלה ותתרשם מהכיוון. בהצלחה. dikz.
 

li1701

New member
כן אני מתכוון לסתירת הריח בטיטול לדוגמא

יש בכלל בטיטול מנטרל ריח? לא נראה לי, ואם כן, איזה? מה המרכיבים? נוסחה? מעניין לדעת... למה שאנימתכוון זה לספיגת נוזלים שלא בא במגע עם העור של האדם, אז איזה חומר אני יכול לשים כמנטרל ריח שקצת יפיג את הריח של הצרכים? תודה על העזרה
 

DIKZ

New member
ריח - 4

שלום . בסופו של דבר הגענו לשתן + טיטולים, הרבה מעבר לנושא של כימיה. להלן כמה רעיונות \ עיצות \ הבהרות- יצרני הטיטולים מודעים בוודאות לבעית הריח וכמעט שאינם מוסיפים "סותרי ריחות". הסיבות עימם. והנה כמה סיבות אפשריות- הייצור יתייקר עקב פיצול, לקבוצות טיטולים, בעלי ריחות שונים. במצב הנוכחי, הורים מחליפים טיטול , בין השאר לפי ריח מורגש. חוסר ריח אופיני לטיטול , יקטין מרווחי ההחלפה ויקטין המכירות. תוספת ריח \ אסנס ,עלול לגרום לבעיות שיעול. ויש כנראה סיבות נוספות. באשר לסתירת הריח לאחר השימוש, כשהוא מוכנס לפח \ מיכל - כאן תוכל אתה להוסיף \ לרסס בושם, או להזליף טיפת אסנס מרוכז ויקר. בכל מקרה, לא כשהמיכל נמצא בחדר תינוקות ( שיעול, גרוי ). אגב, טיטול משומש משחרר גז אמון ( NHׂ ) רעיל ,שסתירת הריח לא תמנע הווצרותו. סילוק טיטולים מהפח \ מיכל לפחות אחת ליום תשפר המצב. רעיון , שניתן אולי לבדיקה , הוספת פחם פעיל ,שיספח ריחות ,באופן שלא "ינזק" מהנוזלים הנקלטים בטיטול. בהצלחה בגידול הצאצאים. dikz.
 

deathcaster

New member
DIKZ

אם אינני טועה , השואל כל חודש מחליף כינוי ונכנס לכאן ושואל אותה שאלה... אז אל תתאמץ יותר מדי...
 
למעלה